Hlavní navigace

Výběr z prezentací, které zazněly na konferenci Digimedia 2016

27. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: AČRA-MK
Pořádající Asociace českých reklamních agentur zpřístupnila na svém webu prezentace vybraných řečníků. Věnují se mimo jiné budoucnosti veřejnoprávního vysílání, digitální demenci nebo digitalizaci z pohledu diváků.

Na svém webu zveřejnila Asociace českých reklamních agentur jako pořadatel konference Digimedia 2016 prezentace tří řečníků, kteří na středeční akci vystoupili. Jeden ze zahraničních hostů, vedoucí výzkumného a analytického oddělení médií Evropské vysílací unie sdružující veřejnoprávní média Roberto Suárez Candel, se ve své prezentaci věnoval trendům ve vysílání evropských médií veřejné služby.

BRAND_tip_značky

PODROBNĚJI: Shrnutí konference Digimedia 2016, kterou můžete zhlédnout i v iVysílání České televize

Provokativní název zvolil pro své vystoupení ředitel výzkumné agentury STEM/MARK Jan Tuček, který svoji prezentaci nadepsal Společně šťastně televizně a digitálně (ne)dementní. Výzkumníci připravili i třetí zveřejněnou prezentaci. Tomáš Bičík a Tereza Šimečková z agentury Nielsen Admosphere, která mimo jiné zajišťuje pro Asociaci televizních organizací peoplemetrové měření televizní sledovanosti, se ve svém vystoupení věnovali televizní digitalizaci z pohledu diváků.

Autor článku

Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.