Zastupování Východočeské televize V1 v prodeji reklamních časů oznámila agentura Atmedia. Ta obchodně zastupuje již tři desítky převážně kabelových a satelitních tematických kanálů, ale také pozemně vysílající Óčko, Óčko Gold a Šlágr TV. Stanice bude v průběhu léta zařazena do balíčku neměřených televizí a stane se tak 31. kanálem v portfoliu zastupitelství, uvedla asistentka managementu Atmedia Veronika Horáková. Zastupování ale nebude exkluzivní, reklamní časy na V1 bude i nadále prodávat i agentura Czech Regio TV.
ROZHOVOR: Pětka měla být centrálním programem pro regiony. Musíme najít jiný, říkají šéfové televize V1
„Těší nás, že Východočeská televize V1 má díky rostoucímu počtu vlastních kvalitních programů potenciál zařadit se do budoucna i mezi měřené televize,“ dodal ředitel Atmedia Petr Majerik. „Pro Východočeskou televizi V1 je uzavření této smlouvy významným krokem k ekonomickému růstu naší regionální stanice. Pokud tento krok zvedne reklamní příjmy, zvažujeme rozšíření programového modelu V1 do dalších regionů v České republice,“ prozradil jednatel a spolumajitel televize V1 Libor Tobišek.
K TÉMATU: Na návštěvě u… Východočeské televize V1 v Hradci Králové
V1 vysílá od loňského září v pozemním multiplexu 3 z vysílačů Krásné na Pardubicku, Černá hora v severovýchodních Čechách, libereckého Ještědu a Kamenné Horky u Svitav. V minulosti se spekulovalo o tom, že za stanicí stojí majitel skupiny Agrofert Andrej Babiš, který tuto středu oznámil koupi vydavatelství Mafra, vlastníka deníků MF Dnes, Lidové noviny, Metro, ale také televizí Óčko a Óčko Gold. Babišovi v jeho rodícím se mediálním impériu výrazně chybí všeobecně zaměřená televize s vlastními zpravodajskými relacemi.