Hlavní navigace

Výměna manželek si pohoršila, ČT 1 ve středu večer u mladých až za ČT 2 a ČT Sport

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Cestopisný dokument na Dvojce byl opět sledovanější než hlavní pořad Jedničky, charitativní reality show Kousek nebe.

Doba čtení: 3 minuty

Hned tři pořady ČT 2 nad 300 tisíci diváky

Téměř o 300 tisíc diváků oproti minulému týdnu přišla reality show Výměna manželek na televizi Nova. Přesto si s velkým náskokem udržela pozici lídra středečního večera, když ji od 20:20 sledovalo v průměru 1,141 milionu dospělých diváků a 29,35 procenta publika (37,44 procenta ve věku 15 až 54 let). Proti Nově hrálo hezké počasí, ale i atraktivní sportovní přenosy na České televizi a Primě Cool, které ve středu večer nabídly zápasy fotbalové Ligy mistrů. Zajímavé je, že ačkoli Nova přicházela o diváky, tradičně silný „cestovatelský“ středeční večer ČT 2 zůstal prakticky netknut a vykázal obdobnou sledovanost jako minulý týden. Dokonce se mu opět dařilo lépe než programu ČT 1, jehož hlavní večerní pořad Kousek nebe vidělo od 20:00 v průměru 339 tisíc dospělých a devět procent publika (pět procent ve věku 15 až 54 let).

ÚTERNÍ DATA: Prima Cool díky Lize mistrů v úterý přes den i večer sledovanější než TV Barrandov

Hlavní večerní dokument Dvojky, snímek Indie – Po proudu Gangy, vidělo od osmé večer v průměru 364 tisíc dospělých diváků a 9,71 procenta publika, následný cyklus Na cestě od deváté večer dokonce 384 tisíc dospělých při podílu 9,83 procenta. Nad úrovní 300 tisíc diváků se udržel i cestopisný seriál Dobrodruh, který si od půl desáté večer nenechalo ujít 350 tisíc dospělých diváků a 10,68 procenta publika (10,82 procenta ve věku 15 až 54 let). U mladšího publika od 15 do 54 let Dvojka v prime time, tedy od 19 do 23 hodin, porazila Jedničku průměrným podílem 5,76 procenta (ČT 1 dosáhla podílu 5,65 procenta). Oba programy pak ve stejné divácké kategorii podlehly ČT Sport, jež vykázala podíl 8,15 procenta.

Kanály – průměrné podíly (15. 4. 2015)
Graf podílu kanálů (15. 4. 2015)
Graf podílu skupin (15. 4. 2015)

Janu Krausovi se podařilo porazit Novu

Sportovní kanál ČT bodoval hned dvěma atraktivnímu přenosy. Nejprve hokejovým extraligovým utkáním HC Verva Litvínov – HC Oceláři Třinec, které si od páté hodiny odpoledne nenechalo ujít 200 tisíc dospělých diváků a 8,67 procenta publika (11,50 procenta ve věku 15 až 54 let). Následný zápas fotbalové Ligy mistrů mezi Paris Saint-Germain a FC Barcelonou vidělo od čtvrt na devět večer 186 tisíc dospělých diváků a 6,21 procenta publika (7,39 procenta ve věku 15 až 54 let). Liga mistrů zvedla sledovanost také Primě Cool, jež od 20:40 vysílala zápas LM FC Porto – FC Bayern Mnichov. První poločas vidělo v průměru 143 tisíc dospělých diváků a 3,66 procenta publika (3,72 procenta ve věku 15 až 54 let), druhý poločas od 21:45 rovněž 143 tisíc dospělých při podílu 5,30 procenta (5,62 procenta v kategorii 15 až 54 let).

Brand 2018 Lovebrand

MINULÁ STŘEDA: Výměna manželek pokračuje v růstu, třetí díl vidělo víc mladých diváků než Ordinaci

Show Jana Krause se podařilo u dospělého publika nad 15 let těsně porazit seriál Námořní vyšetřovací služba na Nově a stát se ve svém čase lídrem trhu, když talk show na Primě vidělo od půl desáté v průměru 558 tisíc dospělých diváků a 20,10 procenta publika, zatímco seriál na Nově 557 tisíc dospělých při podílu 18,99 procenta. U mladšího publika od 15 do 54 let ale zvítězil seriál na Nově (podíl 22,61 procenta) a na Jana Krause zbylo druhé místo (podíl 18,42 procenta). Primácký seriál Všechny moje lásky zůstává pod průměrem, když jej od čtvrt na devět vidělo 431 tisíc dospělých diváků a 11 procent publika (osm procent ve věku 15 až 54 let). Z menších televizí ve středu večer uspěla ještě TV Barrandov, jejíž hlavní večerní pořad Vtip za stovku! zaujal od 20:10 v průměru 251 tisíc dospělých diváků a 6,55 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (15. 4. 2015)
Top 5: ČT1 (15. 4. 2015)
Top 5: ČT2 (15. 4. 2015)
Top 5: ČT24 (15. 4. 2015)
Top 5: ČT sport (15. 4. 2015)
Top 5: ČT :D (15. 4. 2015)
Top 5: ČT art (15. 4. 2015)
Top 5: Nova (15. 4. 2015)
Top 5: Nova Cinema (15. 4. 2015)
Top 5: FANDA (15. 4. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (15. 4. 2015)
Top 5: TELKA (15. 4. 2015)
Top 5: Prima (15. 4. 2015)
Top 5: Prima COOL (15. 4. 2015)
Top 5: Prima love (15. 4. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (15. 4. 2015)
Top 5: TV Barrandov (15. 4. 2015)
Našli jste v článku chybu?