Hlavní navigace

Výměnná reklama: názor z druhého břehu

27. 5. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Minulý týden jsme na Lupě psali o tom, zda se blíží konec výměnné reklamy. Jednoznačnou odpověď jsme dát nedokázali, upozornili jsme však na řadu jejích problémů. Opačný názor dnes na Živě vyjadřuje Jiří Hlavenka, konec výměnné reklamy je podle něj stejně daleko jako konec světa.

Minulý týden jsme na Lupě psali o tom, zda se blíží konec výměnné reklamy. Jednoznačnou odpověď jsme dát nedokázali, upozornili jsme však na řadu jejích problémů. Opačný názor dnes na Živě vyjadřuje Jiří Hlavenka, konec výměnné reklamy je podle něj stejně daleko jako konec světa.

Autor článku

Autor je někdejším šéfredaktorem serveru Lupa. V současné době už se psaní věnuje pouze v míře menší než malé, a to zásadně pro radost.