Byly vyhlášeny výsledky pátého ročníku soutěže WebTop100, kterou spoluorganizoval Dobrý web ve spolupráci se sdružením Tuesday Business Network a časopisem Biz. V soutěži změřily síly webové prezentace firem z různých odvětví. Letos celkově zvítězila společnost Pražská energetika. Na druhém místě skončila prezentace Komerční banky a třetí místo obsadil se svým webem T-Mobile.
V soutěži bylo dále vyhlášeno devět oborových žebříčků. V kategorii auto-moto vyhrála Škoda Auto, která získala i ocenění Marketingová trefa. Žebříčku telekomunikačních společností vévodí T-Mobile. Prvenství mezi weby energetických společností patří Pražské energetice. Česká televize se může pochlubit vítězstvím ve speciální kategorii pro weby státní správy a veřejných institucí. Nejlepší web dopravní společnosti má Česká pošta. Mezi maloobchody se nejvýše umístil Baťa a mezi průmyslovými společnostmi pak web společnosti Linet. V kategorii pro bankovní domy, investiční společnosti a finanční poradce vyhrála Komerční banka. V oborovém žebříčku IT se na prvním místě objevila společnost Komix.
Je zajímavé srovnávat úroveň firemních prezentací v loňském roce a nyní. Protože cyklus obnovy či rekonstrukce firemní prezentace je obvykle 2 roky, vítěznými weby se většinou staly ty, které byly dokončeny teprve nedávno. Až na výjimky pak byly nominované prezentace realizované specializovanými webovými firmami a nikoli přímo ve společnostech, což je nepochybně trend vedoucí k vyšší kvalitě,
říká Jakub Ditrich, předseda poroty WebTop100. (Tisková zpráva)