Provozovatelé mikroblogovací služby Twitter oznámili uzavření dohody o spolupráci s americkým portálem Yahoo, který tak bude moci podporu pro Twitter lépe integrovat do svých služeb. Yahoo získává přímé napojení na veřejně publikované příspěvky uživateli Twitteru. Bude s nimi moci mnohem pružněji pracovat nejen v rámci vyhledávače, ale i u dalších služeb. Třeba na sportovním portálu Yahoo Sports bude teoreticky možné automaticky zobrazovat okamžité reakce a ohlasy fanoušků relevantní k právě otevřenému článku.
Yahoo také bude moci vytvářet vlastní klientská řešení pro přístup na Twitter – třeba jako doplněk hlavní stránky portálu nebo součást jeho e-mailové služby. Twitter vidí v nové dohodě o spolupráci značný potenciál. Služby Yahoo mají po celém světě na 600 milionů uživatelů. Twitter se už v minulosti dohodl na různých formách spolupráce i s dalšími velkými hráči včetně Googlu, Microsoftu nebo třeba AOL. Nebrání se však ani spolupráci s lokálními partnery. Dobré jméno si udělal třeba v Malajsii díky partnerství s tamním mobilním operátorem. (Twitter Blog)