Hlavní navigace

Yahoo by prý koupilo Foursquare za sto milionů dolarů

8. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Komunitní služba Foursquare má stále odér novoty, ale už se množí spekulace o možných kupcích této sociální sítě, která si získává sympatie uživatelů. Podle informací magazínu Forbes je mezi zájemci například Yahoo, které by prý bylo ochotno za Foursquare zaplatit sto milionů dolarů. Zdroj magazínu Forbes z Yahoo řekl, že by bylo hezké, kdyby Foursquare skončil právě v náručí tohoto amerického portálu. Mluvčí firmy se ovšem k možné akvizici nevyjadřuje: spekulace a fámy prý nebude komentovat.…

Komunitní služba Foursquare má stále odér novoty, ale už se množí spekulace o možných kupcích této sociální sítě, která si získává sympatie uživatelů. Podle informací magazínu Forbes je mezi zájemci například Yahoo, které by prý bylo ochotno za Foursquare zaplatit sto milionů dolarů. Zdroj magazínu Forbes z Yahoo řekl, že by bylo hezké, kdyby Foursquare skončil právě v náručí tohoto amerického portálu. Mluvčí firmy se ovšem k možné akvizici nevyjadřuje: spekulace a fámy prý nebude komentovat. To je ale obvyklý mlžící obrat, který rozhodně nelze chápat jako rezolutní popření možné akvizice.

Dennis Crowley, spoluzakladatel Foursquare a jeho současný šéf (CEO), podle magazínu Forbes nejedná jen s Yahoo. V posledních dnech se prý setkal se zástupci Applu, Facebooku nebo Twitteru. Každopádně pro Yahoo by akvizice Foursquare mohla být klíčová. Tento americký portál se na počátku nové vlny sociálních internetových sítí pustil do koupě velmi slibných projektů jako je Flickr nebo Delicious, ovšem od té doby tápe a zaměřuje se spíše na konsolidaci služeb a zefektivnění vlastního fungování. Projektu Foursquare jsme se věnovali například v článku Foursquare je prý "příští Twitter".

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).