Na jednu stranu to může být docela zajímavý způsob, jak uživatele navyknete na to, že se logo firmy, na které byl dlouho dobu zvyklý, změní. Na druhou je to docela zmatek. Yahoo na začátku srpna oznámilo, že bude měnit své notoricky známé logo. A aby se na to mohli uživatelé psychicky připravit, nasazoval portál po dobu jednoho měsíce každý den jinou variaci na svou značku.
Teď je ale s experimentem konec a na stránkách se skví finální podoba nového loga. „Chtěli jsme, aby nové logo zůstalo věrné našim kořenům (rozmarné, fialové a s vykřičníkem) a zároveň aby reflektovalo vývoj v našich produktech,“ říká k němu marketingová ředitelka Yahoo Kathy Savitt.
Kdysi ikonický, později upadající portál pod novou šéfkou Marissou Mayer zažívá velké změny. Na jednu stranu firma poslala řadu služeb na digitální hřbitov (včetně staré známé Altavisty), na druhou stranu mohutně nakupuje – největším soustem byla akvizice mikroblogovací platformy Tumblr za odhadovaných 1,1 miliardy USD.
A zatím to vypadá, že se změny vyplácení: v druhém kvartálu Yahoo oznámilo meziroční nárůst zisku o 150 % a i když šlo pořád „jen“ o 137 milionů USD a obrat firmy oproti roku 2012 o 7 % spadl, jsou to docela povzbuzující čísla.