Soukromou zpravodajskou televizi Z1 sleduje aspoň jednou denně 35 tisíc diváků, a jednou týdně 128 tisíc lidí. Vyplývá to z průzkumu, který pro tuto stanici provedla agentura STEM, řekl v rozhovoru pro server DigiZone.cz generální ředitel Z1 Martin Mrnka.
Definovali jsme si užší cílovou skupinu, která zahrnuje odhadem 365 tisíc obyvatel, a pak širší cílovou skupinu, která pojímá v Česku asi 1,2 milionu lidí. Původně jsme předpokládali, že z té užší cílové skupiny oslovíme alespoň deset procent diváků, výzkum ukázal, že jsme jich zasáhli až 35 procent,
dodal Mrnka.
Z1 na přelomu roku snižovala počet zaměstnanců a externích spolupracovníků a zrušila také několik pořadů. Podle Mrnky tak reagovala na menší zájem inzerentů, který je následkem probíhající finanční krize.
Rozhovor s Martinem Mrnkou, v němž se také vyjadřuje ke zpožďování výplat v Z1, čtěte zítra na DigiZone.cz