Hlavní navigace

únik

Únik z Last.fm byl rozsáhlejší, než se zdálo. Opět čas měnit hesla

Vypadá to, že co se týká bezpečnosti, nemůžete nikomu věřit. A pokud tvrdí, že se skoro nic nestalo, tak to skoro vždy znamená ve skutečnosti kolosální malér.

Daniel Dočekal

6. 9. 2016 7:59

Únik 68 milionů hesel z Dropboxu v roce 2012 potvrzen

Pokud ještě stále neberete vážně e-mail od Dropboxu o nutnosti změnit heslo, tak byste měli. Hesla z roku 2012 skutečně unikla.

Daniel Dočekal

5. 9. 2016 8:14
| 2

Yahoo řeší, jestli má hacker opravdu údaje o 200 milionech úč­tů

Hacker spojený s únikem přihlašovacích údajů z MySpace a LinkedIn nabízí na prodej 200 milionů přihlašovacích údajů k účtům do Yahoo!

Daniel Dočekal

3. 8. 2016 8:54

uTorrentu hacknuli fórum, unikly až stovky tisíc hesel

Uniklá hesla a informace se týkají desítek až stovek tisíc uživatelů. Nic velkého, ale možná pro další útočníky leccos užitečného

Daniel Dočekal

22. 6. 2016 11:56
| 2

Útok na GitHub využil úniků hesel z jiných služeb

Je to praktický příklad toho, jak nebezpečné jsou úniky hesel z online služeb, pokud provozovatelé i uživatelé ignorují možné následky.

Daniel Dočekal

20. 6. 2016 8:38
| 4

Twitter: Naše servery nikdo nehacknul, hesla unikla jinak

Pár desítek milionů přihlašovacích údajů k účtům na Twitteru je na prodej. Nejvyšší čas ověřit si, zda mezi nimi není právě to vaše.

Daniel Dočekal

13. 6. 2016 10:14

Další hesla na prodej, 32 milionů hesel od účtů na Twitteru

Pokud jste ještě nezačali řešit dvoustupňové ověřování na podstatné online služby, tak je nejvyšší čas.

Daniel Dočekal

9. 6. 2016 8:41
| 1

Na prodej je 117 milionů hesel z LinkedIn, za 2 200 dolarů

Jako se všemi úniky hesel, musíte být velmi opatrní a velmi zkoumat, jestli to je pravé, vymyšlené, ale třeba i roky staré.

Daniel Dočekal

20. 5. 2016 6:30
| 4

Ruské e-mailové služby se potýkají s únikem přihlašovacích ú­dajů

Nejdříve více než milion hesel k e-mailovým účtům na Yandexu, poté skoro 5 milionů přihlašovacích údajů uživatelů freemailu Mail.ru.

Martin Vyleťal

9. 9. 2014 13:11

Americkému řetězci Target unikly platební údaje 40 milionů zákazníků

Platební údaje unikly nejspíše z terminálů na prodejnách, popřípadě někde na cestě od terminálů. Případ nepostihl nákupy online a s uniklými čísly nejde nakoupit online.

Marek Janouš

20. 12. 2013 13:16
| 1

Adobe postihl rozsáhlý únik jak údajů o zákaznících, tak zdrojového kódu

Ze serverů Adobe byly ukradeny údaje o téměř třech milionech zákazníků, ale také zdrojové kódy Acrobatu, Readeru, ColdFusion a dalších programů.

Marek Janouš

4. 10. 2013 14:48
| 3
Kauza

Chyba v bankovnictví Komerční banky umožňovala přístup k datům o klientech

Jeden z klientů Komerční banky nedopatřením odhalil chybu v zabezpečení aplikace internetového bankovnictví. K účtům klientů se nikdo dostat nemohl, uklidňuje banka.

David Slížek

23. 7. 2013 17:10
Rozhovor

Pavel Krátký (Safetica): Vývojáři z VUT v Brně jsou jedni z nejlepších na světě

Produkt, který odpovídá potřebám lidí, můžete udělat jen tak, že mluvíte s těmi, kteří ho používají, říká technologický šéf brněnské Safeticy. A co si myslí o českých vývojářích?

Marek Janouš

9. 5. 2013 6:30

Brněnská Safetica uvedla Safeticu 5 a rozdala anticeny za úniky dat

Nová Safetica výrazně snižuje náročnost na výkon počítače, přitom poskytuje hloubkovou ochranu dat na nízké systémové úrovni.

Marek Janouš

17. 4. 2013 18:29
| 4

Únik údajů o dobrovolných hasičích — chyba, zlý úmysl, provokace?

Na serveru Ulož.to se včera odpoledne nacházel excelovský soubor s některými osobními údaji více než 350 tisíc dobrovolných hasičů.

Marek Janouš

22. 3. 2013 12:59
| 8

Zendesk napaden, unikly z něj dotazy na Twitter, Tumblr a Pinterest

Uživatelé těchto služeb jsou nyní vystaveni nebezpečí účinného phishingu.

Marek Janouš

22. 2. 2013 11:03

Provozovateli CS Link byly ukradeny osobní údaje 57 tisíc zákazníků

Skupina „Czechurity“ včera zveřejnila databázi zákazníků ukradenou CS Linku (na zveřejněném odkaze už databáze není). Jak uvedlo E15, v databázi byli uživatelé, kteří CS Link zaplatili neoblíbený servisní poplatek. Databáze obsahovala „jména zákazníků, jejich e‑maily, způsoby platby za služby a další informace“ patrně více než 57 tisíc zákazníků.

Marek Janouš

14. 12. 2012 12:28
| 9