Televize Seznam bude od ledna 2021 prodávat reklamní prostor ve svém vysílání prostřednictvím firmy Atmedia. Mediální zastupitelství se tak bude starat už o 28 menších televizních stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Jejich souhrnný podíl na sledovanosti zřejmě příští rok překročí 5 %.
„Zařazením Televize Seznam do obchodní nabídky Atmedia zjednodušujeme partnerům, zejména mediálním agenturám, plánování a administrativu při nákupu reklamy. Televize Seznam se tak pro zadavatele stane běžnou součástí komunikace se všemi pozitivními dopady jak na mediální, tak na cenové parametry kampaní,“ vysvětlil obchodní ředitel Seznamu Tomáš Búřil.
Samotná Televize Seznam naposledy oznámila sledovanost za červenec, kdy dosáhla podílu 0,56 procenta.
Atmedia se kromě Televize Seznam stará o prodej reklamy na kanálech AMC, Arena Sport, AXN, Cartoon Network, CS Film, CS History, CS Horror, CS Mystery, Discovery Channel, Disney Channel, Eurosport, Film+, FilmBox, Joj Cinema, Joj Family, Minimax, National Geographic, Rebel, Relax, Spektrum, Sport 1, Sport 2, TLC, TV Brno 1, TV Osem, TV Paprika a na východočeské televizi V1.