Juraj Gerbery

Autor pracoval jako redaktor týdeníku Marketing & Media, posléze coby mluvčí UPC ČR a nyní je referentem marketingu a PR opery Národního divadla Brno.

Nejčtenější články autora

  1. David Bártík: Krize zasáhla nové televize citelně, reklamy je méně  19. 5. 2009
  2. Cool TV je našim nejsvobodnějším projektem, říkají její grafici  31. 3. 2009
  3. Jitka Obzinová: Vadí mi zbytečné záběry na cizí neštěstí  18. 8. 2009
  4. David Menšík: Podíl Novy do pěti let neklesne pod 20 procent  2. 9. 2008
  5. Irena Wintrová: Měření sledovanosti televizí se změní  2. 12. 2008
  6. Óčku konkurovat nebudeme, říká jeden z šéfů chystané Retro Music Television  16. 3. 2010
  7. Jana Bobošíková: Dopis stovky umělců proti volbě ředitele ČT je pro mě déjà vu  10. 7. 2009
  8. Product placement? Nevyhne se mu ani Z1, míní její obchodní zástupce  18. 5. 2010
  9. Radomír Pekárek: ČT 1 a ČT 2 vyčistím od zpráv a publicistiky  2. 7. 2009
  10. Petr Dvořák: Máme dostatek materiálu pro případné utkání se státem  19. 8. 2008

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Hudební přenosy: rozdíly v nabídce placených a volně dostupných služeb DigiZone 25. 9. 2017
Díky novým televizím podražily zahraniční filmy a seriály, říká analytik DigiZone 8. 6. 2010
Product placement? Nevyhne se mu ani Z1, míní její obchodní zástupce DigiZone 18. 5. 2010
Restrukturalizace ČT? Bude to bouřlivé, půjde i o peníze, říká Milan Fridrich DigiZone 20. 4. 2010
Kino CS, Doku CS a Muzika CS v nabídce UPC? Klidně si počkám, říká jejich majitel DigiZone 23. 3. 2010
Óčku konkurovat nebudeme, říká jeden z šéfů chystané Retro Music Television DigiZone 16. 3. 2010
Jitka Obzinová: Vadí mi zbytečné záběry na cizí neštěstí DigiZone 18. 8. 2009
Jana Bobošíková: Dopis stovky umělců proti volbě ředitele ČT je pro mě déjà vu DigiZone 10. 7. 2009
Zdeněk Šámal: Z1 bude mít stejně pěkný program za méně peněz DigiZone 7. 7. 2009
Radomír Pekárek: ČT 1 a ČT 2 vyčistím od zpráv a publicistiky DigiZone 2. 7. 2009
David Bártík: Krize zasáhla nové televize citelně, reklamy je méně DigiZone 19. 5. 2009
Cool TV je našim nejsvobodnějším projektem, říkají její grafici DigiZone 31. 3. 2009
Martin Mrnka: Je méně reklamy, Z1 přehodnocuje náklady DigiZone 27. 1. 2009
Irena Wintrová: Měření sledovanosti televizí se změní DigiZone 2. 12. 2008
Kamil Levinský: Prima bude muset v digitálu snížit počet regionů DigiZone 28. 10. 2008
David Menšík: Podíl Novy do pěti let neklesne pod 20 procent DigiZone 2. 9. 2008
Petr Dvořák: Máme dostatek materiálu pro případné utkání se státem DigiZone 19. 8. 2008
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).