Hlavní navigace

Juraj Gerbery

Autor pracoval jako redaktor týdeníku Marketing & Media, posléze coby mluvčí UPC ČR a nyní je referentem marketingu a PR opery Národního divadla Brno.

Seznam článků autora

Článek Nálepka Datum vydání Počet názorů
Hudební přenosy: rozdíly v nabídce placených a volně dostupných služeb DigiZone 25. 9. 2017 1
Díky novým televizím podražily zahraniční filmy a seriály, říká analytik DigiZone 8. 6. 2010 6
Product placement? Nevyhne se mu ani Z1, míní její obchodní zástupce DigiZone 18. 5. 2010 -
Restrukturalizace ČT? Bude to bouřlivé, půjde i o peníze, říká Milan Fridrich DigiZone 20. 4. 2010 40
Kino CS, Doku CS a Muzika CS v nabídce UPC? Klidně si počkám, říká jejich majitel DigiZone 23. 3. 2010 2
Óčku konkurovat nebudeme, říká jeden z šéfů chystané Retro Music Television DigiZone 16. 3. 2010 3
Jitka Obzinová: Vadí mi zbytečné záběry na cizí neštěstí DigiZone 18. 8. 2009 18
Jana Bobošíková: Dopis stovky umělců proti volbě ředitele ČT je pro mě déjà vu DigiZone 10. 7. 2009 36
Zdeněk Šámal: Z1 bude mít stejně pěkný program za méně peněz DigiZone 7. 7. 2009 8
Radomír Pekárek: ČT 1 a ČT 2 vyčistím od zpráv a publicistiky DigiZone 2. 7. 2009 3
David Bártík: Krize zasáhla nové televize citelně, reklamy je méně DigiZone 19. 5. 2009 2
Cool TV je našim nejsvobodnějším projektem, říkají její grafici DigiZone 31. 3. 2009 4
Martin Mrnka: Je méně reklamy, Z1 přehodnocuje náklady DigiZone 27. 1. 2009 25
Irena Wintrová: Měření sledovanosti televizí se změní DigiZone 2. 12. 2008 12
Kamil Levinský: Prima bude muset v digitálu snížit počet regionů DigiZone 28. 10. 2008 30
David Menšík: Podíl Novy do pěti let neklesne pod 20 procent DigiZone 2. 9. 2008 -
Petr Dvořák: Máme dostatek materiálu pro případné utkání se státem DigiZone 19. 8. 2008 72