Josef Šlerka

Autor působí jako Head of R&D ve společnosti Socialbakers, zároveň vede Studia nových médií na FF UK.

E-mail: josef (tečka) slerka (zavináč) gmail (tečka) com
WWW: http://www.socialbakers.com/

Nejčtenější články autora

  1. Příběh jedné online kampaně: jak získat přes 100 000 kliků za hubičku?  24. 9. 2012
  2. Upadá zájem o české zpravodajské servery?  5. 10. 2016
  3. HOPE X: Neočekávaný dýchanek v New Yorku  22. 7. 2014
  4. Josef Šlerka, Jan Schmid: Rozpojený svět politických stran na Facebooku  15. 10. 2013
  5. Český Facebook v číslech: jak obstojí obvyklá tvrzení a mýty?  11. 12. 2012
  6. Social network analysis pro začátečníky  22. 2. 2011
  7. O sentiment analýze bez sentimentu aneb jeden malý experiment  14. 7. 2011
  8. Josef Šlerka, Jan Schmid: Jak se liší fanoušci politických stran na Facebooku  26. 9. 2013
  9. Josef Šlerka, Eliška Hutníková: Jak jsou na tom (také) politické strany na Facebooku  20. 9. 2013
  10. Minority Report 2.0 nastupuje?  11. 11. 2010
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).