Josef Šlerka

Autor působí jako Head of R&D ve společnosti Socialbakers, zároveň vede Studia nových médií na FF UK.

E-mail: josef (tečka) slerka (zavináč) gmail (tečka) com
WWW: http://www.socialbakers.com/

Nejčtenější články autora

  1. Příběh jedné online kampaně: jak získat přes 100 000 kliků za hubičku?  24. 9. 2012
  2. Upadá zájem o české zpravodajské servery?  5. 10. 2016
  3. HOPE X: Neočekávaný dýchanek v New Yorku  22. 7. 2014
  4. Josef Šlerka, Jan Schmid: Rozpojený svět politických stran na Facebooku  15. 10. 2013
  5. Český Facebook v číslech: jak obstojí obvyklá tvrzení a mýty?  11. 12. 2012
  6. Social network analysis pro začátečníky  22. 2. 2011
  7. O sentiment analýze bez sentimentu aneb jeden malý experiment  14. 7. 2011
  8. Josef Šlerka, Jan Schmid: Jak se liší fanoušci politických stran na Facebooku  26. 9. 2013
  9. Josef Šlerka, Eliška Hutníková: Jak jsou na tom (také) politické strany na Facebooku  20. 9. 2013
  10. Josef Šlerka, Jan Schmid: Kde komentují lidé, kteří komentují na stránkách stran  3. 10. 2013
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).