Hlavní navigace

American Apparel pobouřil sociální média inzercí využívající hurikán Sandy

Inzerát společnosti American Apparel označený jako „Hurrican Sandy Sale“ vyvolal vlnu pobouření zejména na Twitteru – poslán byl přitom e-mailem v pondělí v noci. Nabízel 20% slevu zákazníků po příštích 36 hodin pro případ, že by „se nudily v době vichřice“. V reakcích na Twitteru převládají negativní, ptající se jak mohl American Apparel tak hluboko klesnout.
Daniel Dočekal 30. 10. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Inzerát společnosti American Apparel označený jako „Hurrican Sandy Sale“ vyvolal vlnu pobouření zejména na Twitteru – poslán byl přitom e-mailem v pondělí v noci. Nabízel 20% slevu zákazníků po příštích 36 hodin pro případ, že by „se nudily v době vichřice“. V reakcích na Twitteru převládají negativní, ptající se jak mohl American Apparel tak hluboko klesnout.

Zdroj: American Apparel Angers Twittersphere With ‘Hurricane Sandy Sale’