Hlavní navigace

Blog olympioniků v režii společnosti Lenovo

30. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Na světě zřejmě nebude moc velkých firem, které by se nechtěly alespoň marketingově také trochu přiživit na blížících se olympijských hrách. Díky změně olympijských regulí mohou účastníci her během jejich konání aktivně blogovat. Olympijské hry 2008 v Pekingu se ponesou v duchu Webu 2.0. Sportovci, fanoušci i televizní diváci spolu mohou komunikovat, spolupracovat, říká Deepak Advani, marketingový ředitel a senior viceprezident společnosti Lenovo. Právě tento původem čínský výrobce notebooků…

Na světě zřejmě nebude moc velkých firem, které by se nechtěly alespoň marketingově také trochu přiživit na blížících se olympijských hrách. Díky změně olympijských regulí mohou účastníci her během jejich konání aktivně blogovat. Olympijské hry 2008 v Pekingu se ponesou v duchu Webu 2.0. Sportovci, fanoušci i televizní diváci spolu mohou komunikovat, spolupracovat, říká Deepak Advani, marketingový ředitel a senior viceprezident společnosti Lenovo. Právě tento původem čínský výrobce notebooků spustil komunitní blog Voices of the Olympic Games pro sportovce účastnících se největší sportovní akce roku.

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

Více než stovce sportovců z 25 zemí a 26 sportovních odvětví letos v dubnu poskytla společnost Lenovo notebooky a kamery právě pro účely blogování. Sportovci se prý smluvně nemuseli zavázat, že se do blogování skutečně pustí nebo, že ve svých zápiscích budou jakkoliv firmu propagovat. Pro Lenovo už je ostatně reklamou samotný provoz takového blogu.

Čtenáři si zápisky od jednotlivých sportovců mohou filtrovat podle sportovní disciplíny, země původu nebo jazyka. Mezi již aktivními bloggery bohužel chybí zástupci české olympijské výpravy resp. česky blogující autoři. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).