Pouze v České republice a Irsku má kabelová společnost UPC více zákazníků digitální než analogové kabelové televize. V regionu střední a východní Evropy je dokonce Česká republika jedinou zemí s účastí UPC, kde převládají domácnosti s digitální nabídkou kabelové televize od této společnosti nad zákazníky, kteří využívají analogovou kabelovou televizi od UPC.
K TÉMATU: UPC opět mezičtvrtletně klesl počet zákazníků kabelové televize
Zatímco na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Rakousku a Rumunsku u stále převládají zákazníci, kteří od UPC odebírají analogovou kabelovou televizi, v České republice je tomu naopak. Podle hospodářských výsledků společnosti Liberty Global, vlastníka UPC, ke konci třetího čtvrtletí tohoto roku měla česká UPC celkem 402 400 zákazníků digitální kabelové televize a 123 200 klientů analogové kabelové televize.
ČTĚTE TAKÉ: Počet zákazníků satelitní služby UPC Direct nadále klesá. Je jich 83 tisíc
Na Slovensku má UPC u digitální kabelové televize 78 300 zákazníků, zatímco u analogové 145 800. V Polsku využívá 332 800 domácností digitální a 683 900 analogovou kabelovou televizi UPC, v Maďarsku má analogovou nabídku 357 500 zákazníků a digitální 225 800. Největším analogovým trhem v oblasti kabelové televize ve střední a východní Evropě je pro UPC Rumunsko, kde má 694 200 zákazníků analogové a 263 600 digitální kabelové televize.
Ze zemí západní Evropy, kde UPC působí, má více zákazníků digitální kabelové televize oproti té analogové pouze v Irsku. Podíl obou platforem ale není tak výrazně nakloněn k digitální jako v České republice. Analogovou kabelovou televizi od UPC mělo ke konci letošního třetího čtvrtletí 115 300 irských domácností, zatímco digitální 308 600.