Dvě novinky pro inzerenty v systému AdFox

6. 6. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Pro inzerenty v PPC reklamním systém AdFox je nově k dispozici možnost zadat jinou cenu za kliknutí na reklamu při vyhledání a jinou pro kontextovou reklamu. Společnost Centrum Holdings, která je provozovatelem systému AdFox, si od této novinky slibuje zvýšení atraktivity inzerce pro zadavatele, kteří jsou zaměřeni především na hledání. Další novinkou pro inzerenty je definovatelný seznam domén, na kterých si nepřejí zobrazovat svou reklamu. Jde tedy prakticky o takový blacklist. (Tisková…

Pro inzerenty v PPC reklamním systém AdFox je nově k dispozici možnost zadat jinou cenu za kliknutí na reklamu při vyhledání a jinou pro kontextovou reklamu. Společnost Centrum Holdings, která je provozovatelem systému AdFox, si od této novinky slibuje zvýšení atraktivity inzerce pro zadavatele, kteří jsou zaměřeni především na hledání. Další novinkou pro inzerenty je definovatelný seznam domén, na kterých si nepřejí zobrazovat svou reklamu. Jde tedy prakticky o takový blacklist. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).