Hlavní navigace

Dvě novinky pro inzerenty v systému AdFox

Jiří Macich ml.

Pro inzerenty v PPC reklamním systém AdFox je nově k dispozici možnost zadat jinou cenu za kliknutí na reklamu při vyhledání a jinou pro kontextovou reklamu. Společnost Centrum Holdings, která je provozovatelem systému AdFox, si od této novinky slibuje zvýšení atraktivity inzerce pro zadavatele, kteří jsou zaměřeni především na hledání. Další novinkou pro inzerenty je definovatelný seznam domén, na kterých si nepřejí zobrazovat svou reklamu. Jde tedy prakticky o takový blacklist. (Tisková…

Pro inzerenty v PPC reklamním systém AdFox je nově k dispozici možnost zadat jinou cenu za kliknutí na reklamu při vyhledání a jinou pro kontextovou reklamu. Společnost Centrum Holdings, která je provozovatelem systému AdFox, si od této novinky slibuje zvýšení atraktivity inzerce pro zadavatele, kteří jsou zaměřeni především na hledání. Další novinkou pro inzerenty je definovatelný seznam domén, na kterých si nepřejí zobrazovat svou reklamu. Jde tedy prakticky o takový blacklist. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?