Hlavní navigace

Google vzdává snahu proniknout do reklamy televizní

6. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Google spustil Google TV Ads v rámci AdWords v roce 2007. Doufal, že se mu podaří prosadit své způsoby nákupu i měření také do oblasti reklamy v televizi. Jako při jiných svých pokusech o průnik do zavedeného odvětví, i tentokrát však Google narazil, a nyní se rozhodl službu Google TV Ads do několika měsíců uzavřít.

Google spustil Google TV Ads v rámci AdWords v roce 2007. Doufal, že se mu podaří prosadit své způsoby nákupu i měření také do oblasti reklamy v televizi. Jako při jiných svých pokusech o průnik do zavedeného odvětví, i tentokrát však Google narazil, a nyní se rozhodl službu Google TV Ads do několika měsíců uzavřít.

Google šel proti Nielsenovi. Chtěl proniknout do set‑top boxů a měřit sledovanost. Dostal by se tak k dalšímu množství cenných dat. Ke spolupráci však získal převážně jen některé menší televizní sítě; ty velké zůstaly u Nielsena.

Google přitom — prostřednictvím Motorola Mobility — set‑top boxy také vyrábí, ale tuto výrobu se údajně nyní chystá prodat.

Čerpáno z ClickZ

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).