Samostatná a silná značka a zároveň jednička v oblasti módy a životního stylu. K tomuto cíli mají Vivantisu pomoci peníze od E-commerce Holdingu.
„Martin Rozhoň má můj respekt jako člověk, který dokázal vybudovat síť e-shopů, která patří mezi top hráče našeho trhu, a dokázal to sám bez zázemí velkých společností nebo investorů v zádech,“ komentuje v tiskové zprávě novou spolupráci šéf E-commerce Holdingu Jan Jírovec.
Výši investice nechce ani jedna ze stran komentovat. Holding ale o peníze nouzi nemá. Už v září se k němu se svými penězi přidal Czech Media Invest, konkrétně tedy Daniel Křetínský a Patrik Tkáč.
Rozhoň by měl zůstat v ředitelském křesle Vivantisu, který provozuje šest e-shopů zaměřených především na módu – Parfemy.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz, Sperky.cz, Hodinky.cz a Modnidoplnky.cz. Loni už začal otevírat i první kamenné obchody.
Rockaway je v ráži
Jírovcův tým by se měl do provozu firmy výrazně zapojit, šéf holdingu se také stane novým členem představenstva. "Na potenciálního partnera jsme měli vysoké nároky, chtěli jsme, aby přinesl nové možnosti růstu, synergie a podpořil náš plán vstupu na zahraniční trhy,“ komentuje Rozhoň plány s novými penězi.
Plány jsou jasné. „Půjde nám hlavně o zvýšení efektivity u klíčových aktivit a expanzi na Slovensko a do dalších zemí. Konkrétní přínosy vidím od sdílení know-how ve všech oblastech, přes společné marketingové aktivity, crossell v rámci skupiny, provozní úspory přes financování dalšího růstu,“ říká Rozhoň.
Kromě nákupů v oblasti e-commerce se E-commerce Holding zaměřuje i na investice do startupů. Během letošního roku tak podpořili třeba Storyous, vstoupili do projektu trojrozměrného psacího pera 3Dsimo a podíl drží třeba i v holešovických Socifi.
Koncem září se této oblasti ve firmě začal věnovat Dušan Zábrodský, který tam přešel z AVG a buduje zázemí investiční skupiny i v Silicon Valley.