Hlavní navigace

Sdílení e-mailem postupně mizí, sociální rapidně roste

5. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

o co bylo dříve prakticky jediným způsobem jako „přátelům“ poslat tip na něco na Internetu je u konce – sdílení e-mailem se od počátku roku propadu o desítky procent.  BuzzFeed uvádí, že v lednu evidovali 13 milionů nasdílení, zatímco v srpnu už jenom 5 milionů. Zajímavé na přiloženém grafu je, že lidé zjevně přestali e-mailem sdílet právě v období letních dovolených. Jak tomu bylo v září bohužel BuzzFeed nezmiňuje.

o co bylo dříve prakticky jediným způsobem jako „přátelům“ poslat tip na něco na Internetu je u konce – sdílení e-mailem se od počátku roku propadu o desítky procent.  BuzzFeed uvádí, že v lednu evidovali 13 milionů nasdílení, zatímco v srpnu už jenom 5 milionů. Zajímavé na přiloženém grafu je, že lidé zjevně přestali e-mailem sdílet právě v období letních dovolených. Jak tomu bylo v září bohužel BuzzFeed nezmiňuje.

Co ale BuzzFeed uvádí dalšího zajímavého je vývoj sdílení přes sociální sítě a příchodů z vyhledávání přes Google – tam je jasně vidět, že jde o řád vyšší objem aktivit, ale také to, že sociální sdílení (Facebook zejména) je na obrovském vzestupu. Facebook se z 50 milionů vyšplhal na 70 milionů, Twitter z 14 milionů na skoro 25 milionů, Pinterest ze 100 tisíc na 200 tisíc (s dubnovou špičkou na 380 tisících). 

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.