SEO: Analýzy dat uniklých z AOL přichází

16. 8. 2006
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Specialisté na SEO se pustili do analýzy 2GB logu, který nedopatřením unikl firmě AOL a výsledkem je několik zajímavých zjištění a grafů. Mimo jiné se potvrdil rapidní pokles míry prokliku ihned za první pozicí, u třetí je rozdíl již jednoho řádu. Na základě výsledků v procentech vznikl i jeden nový SEO nástroj, jehož cílem je odhadnout počet návštěvníků na základě dosažených pozic (a počtu hledání).

Specialisté na SEO se pustili do analýzy 2GB logu, který nedopatřením unikl firmě AOL a výsledkem je několik zajímavých zjištění a grafů. Mimo jiné se potvrdil rapidní pokles míry prokliku ihned za první pozicí, u třetí je rozdíl již jednoho řádu.

Na základě výsledků v procentech vznikl i jeden nový SEO nástroj, jehož cílem je odhadnout počet návštěvníků na základě dosažených pozic (a počtu hledání).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).