Internetová stránka telekomunikačního operátora Contactel se po krátkém období výpadku – který byl pravděpodobně způsoben změnami ve společnosti (viz Liberalizace – pro nedostatek zájemců zrušeno?) -, opět probrala k životu a v rubrikách se začaly objevovat aktuální informace. Pomineme-li titulní stránku, jež působí poněkud zmateně díky esteticky nepříliš zdařilé „fotomontáži“, je web navržen velmi přehledně a díky logicky uspořádanému systému nabídek prakticky nemáte problém se zorientovat, což se nedá říci kupříkladu o konkurenčním Aliatelu.
Občas vás pravděpodobně překvapí, že se vám doslova pod rukama náhle zcela změní vzhled i ovládání webu, což je do jisté míry způsobeno především skutečností, že sama prezentace je rozložena hned na několik samostatných serverů ( www.contactel.cz
, www.redbox.cz
apod.), a naleznete zde kupříkladu i službu student.contactel.cz, která se ke striktně korporátním stránkám příliš nehodí. Jinak jsou zajímavé především podrobné informace o topologii a vlastnostech sítě, které řada konkurenčních společností nezveřejňuje. Celkově web působí profesionálním dojmem. (red)
Jednou větou
„Titulní stránka sice na první pohled působí poněkud přeplácaně, zorientovat se však dokážete poměrně rychle. Určitý problém přináší jen rozdělení prezentace Contactelu na několik serverů (www.contactel.cz, www.redbox.cz a www.razdva.cz), přičemž na každém najdete jen něco.“ (Marek Antoš, Internet Info)
„Slušně udělaný web, ale při cestě do jeho hlubin se občas zcela změní grafika a navigace.“ (Petr Bednář, Ringier)
„Moderní střih s moderním obsahem – škoda jen, že chybí aktuálnost.“ (Pavel Daniel, Marketing & Média)
„Při vstupu na website jsem si připadal jako v imagebance, což má asi zastřít skutečnost, že tu od poloviny června nejsou nové informace.“ (Martin Kopta, webdesignér)
„V nitru webu se skrývají netušení kostlivci. Na web se nejen přidávají nová data, ale také se umazávají starší.“ (Michal Krsek, nezávislý konzultant)
„Profesionální dojem občas pokazí hláška: Bohužel není možné vyhovět vaší žádosti. Sorry, an error occured…“ (Jiří Lahvička, MSN.Atlas)
„Je znát, že web je vytvořen nejen pro odborníky, ale i pro obyčejné lidi – podrobně vysvětluje "co je co“, často na pěkných a názorných ilustracích." (Libor Nováček, e-Biz)
„Pánové a dámy z Contactelu snad prominou, ale na jejich stránkách jsem se ztratila skoro ihned – nepopírám, že to mohla být moje vina. Jediné, co mi utkvělo v dlouhodobé paměti, je, že Contactel zřejmě rozehrál hru s vysokými kartami (viz příšerná montáž na úvodní stránce).“ (Markéta Škodová, Strategie)
Průměr hodnocení poroty | Průměr hodnocení redakce | |
Aktuálnost | 2,5 | 3 |
Informační bohatost | 1,25 | 2 |
Přehlednost | 2 | 2 |
Design | 2 | 2 |
Celové hodnocení | 1,9 | 2,3 |
Závěrečné hodnocení: 2,1
Pozn.: Známky internetové stránce se udělují jako ve škole, tj. 1 je nejlepší a 5 naopak nejhorší.