Zásadní rozhodnutí, které muselo přijít. „Stáli jsme před možností systém celý přepsat nebo měsíce upravovat a vylepšovat. Po zvážení všech byznysových priorit jsme se rozhodli platformu už nestavět i pro agregátory třetích stran, ale pouze pro interní účely našeho vyhledávače,“ vysvětluje šéf Skrz.cz Petr Kováčik.
Do Rival.cz je dnes na straně inzerentů zapojeno několik set aktivních inzerentů. „Proti tomu stojí nižší desítky slevových agregátorů,“ říká Kováčik s tím, že pro inzerenty se nic neděje, protože je během prosince přepnou do nové inzertní platformy. „S agregátory třetích stran ukončujeme spolupráci ke konci listopadu a očekáváme, že nejspíše založí vlastní affiliate program, nebo se připojí do affiliate programu slevových serverů,“ dodává Kováčik.
Letošní rok je pro slevový vyhledávač jedním z nejrušnějších. Firma očekává meziročně 40procentní nárůst tržeb. „Přepsali jsme kompletní jádro všech aplikací a spustili jsme spolupráci s velkými hráči z e-commerce scény,“ tvrdí Kováčik. Další prioritou je pro čtyřletou firmu momentálně dokončit inzertní platfomu, která bude sloužit pro inzerování jen na Skrz.cz."