Hlavní navigace

IAC

Roman Imielski (Gazeta Wyborcza): Obsah zdarma a kvalitní novinářská práce se vylučují

Online média by měla zamknout veškerý obsah za paywall, říká editor druhého nejprodávanějšího polského deníku, který má přes 170 tisíc online předplatitelů.

Doba čtení: 6 minut

Poplatek za vytěžování textů i internet na občanku. Co zaznělo v debatě o reformě copyrightu

Změní podstatu internetu, či ochrání autory a zachrání online média? Podívejte se na střet argumentů kolem čerstvě přijaté směrnice o autorském právu. UVNITŘ: VIDEO.

Doba čtení: 4 minuty

Na webu už je znáte. Teď se DVTV, Mall.TV a Seznam poperou o vaše televizory

Internetové videoprojekty vznikly pro výběrového diváka, kterému nestačil program naplánovaný televizním dramaturgem. Ale karta se teď trochu obrací. Kvůli silnější obchodní pozici potřebují ukousnout co největší podíl z času stráveného před televizí.

Doba čtení: 5 minut

Internet Advertising Conference 2018: GDPR pročistí trh

Připravit se na GDPR není sice snadné, avšak je to příležitost nejen udělat si v datech pořádek, ale také očistit trh od podvodníků a napravit mu pověst.

Doba čtení: 7 minut

IAC 2017: Internet je Popelka, kterou se všichni snaží regulovat. A televize je krb

Internet je dospělý, ale chybí mu data. A v oblasti zábavy televizi neporazil. Co jsme se dozvěděli na výročním setkání českého digitálního reklamního trhu?

Doba čtení: 7 minut

Na Internetu přituhuje, varoval na IAC 2016 Ján Simkanič ze SPIRu

„George Orwell a 1984 nebyl návod k použití, ale varování,“ vzkázal Ján Simkanič v keynote na letošní Internet Advertising Conference.

Doba čtení: 3 minuty

IAC 2015: Internet v hledáčku politiků i hledání crossmediální­ho grálu

Internet začal zajímat politiky, aspoň verbálně. Velkým tématem Internet Advertising Conference 2015 ale bylo měření návštěvnosti a sledovanosti napříč mediatypy.

13. 4. 2015 9:34
Doba čtení: 5 minut

Vicepremiér Bělobrádek: Internetový průmysl má být vládní prioritou

Vnímáme ze strany kabinetu zájem o internet, to je velký posun, říká předseda Sdružení pro internetový rozvoj Ján Simkanič.

Doba čtení: 1 minuta

Michal Musil: Pohádka o úpadku jednoho vydavatelského domu

Kdesi za sedmero horami, sedmero řekami – a před sedmero lety – byl jednou jeden velký vydavatelský dům. Žili si v něm dobře, až rozmařile.

Doba čtení: 10 minut

IAC 2014: Škodlivé bonusy, nové Firmy.cz i neexistující sociální marketing

Proč je český reklamní trh rozbitý, firmy neumí sociální marketing a noviny se mění v reklamní letáky? Odpovědi hledali přednášející na Internet Advertsing Conference 2014.

25. 4. 2014 6:30
Doba čtení: 8 minut

Ján Simkanič: Mentální cvičení do složité doby

„Nejlepší mozky naší generace si lámou hlavu, jak lidi přimět klikat na reklamy.“ Přinášíme celé znění úvodního projevu výkonného ředitele SPIRu na Internet Advertising Conference.

Doba čtení: 6 minut

Internet Advertising Conference 2014: Co se děje ve světě online reklamy?

V pražském Clarion Congress Hotel Prague probíhá 7. ročník konference Internet Advertising Conference. Sledujte dění na akci tak, jak ho zaznamenávají účastníci na Twitteru.

Doba čtení: do minuty

SPIR pořádá 7. ročník Internet Advertising Conference

Nejvýznamnější česká odborná konference o stavu, vývoji a budoucnosti internetové reklamy a mediálního trhu se letos uskuteční ve čtvrtek 24. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.

8. 4. 2014 13:40
Doba čtení: 1 minuta

Srovnání, jaké tu ještě nebylo: Je reklama na Internetu výhodnější než v jiných médiích?

V rámci konference o internetové reklamě IAC 2013 proběhla prezentace, která nevšedním způsobem porovnávala jednotlivé mediatypy v Česku jako celky z inzertního nadhledu.

Doba čtení: 7 minut

IAC 2013: Tištěná média jsou na křižovatce a Internet je podhodnocené médium

Online a offline svět spolu příliš nekomunikují. Noviny se stanou prémiovým zbožím. Střety zájmů ničí český mediální trh. To je zlomek názorů, které zazněly na konferenci IAC 2013.

Doba čtení: 9 minut

Internet Advertising Conference 2013: Co se děje ve světě online reklamy?

V pražském Clarion Congress Hotel Prague probíhá 6. ročník konference Internet Advertising Conference. Sledujte dění na akci tak, jak ho zaznamenávají účastníci na Twitteru.

25. 4. 2013 9:24
Doba čtení: do minuty

IAC2012: Bohozvěsti a bullshiteři naposledy spolu

Peníze vládnou a měly posloužit i k tomu, aby se v konečném zúčtování vítězství o ekovládu nad internetem přiklonilo na stranu starých zazobaných firem. Přišla krize, vzala peníze a ukázalo se, že mezi bullshitery a bohozvěsty symbióza nebude.

Doba čtení: 6 minut