server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Televize
Televize
841
–
870
/
22 487
První strana
Předchozí strana
20
27
28
29
30
31
40
Následující strana
Poslední strana
Televizní sledovanost po dvou týdnech karantény opadla, ale stále je vysoká
Češi v době celostátní karantény trávili sledováním televize v průměru 4 hodiny a 11 minut denně. To je oproti stejnému období v minulém roce o 50 minut více. Na základě dat z oficiálního peoplemetrového měření sledovanosti to spočítala společnost…
Filip Rožánek
28. 4. 2020
Sledovanost televize byla v březnu kvůli pandemii nejvyšší za posledních 17 let
Měření televizní sledovanosti v Česku zažilo rekordní březen. Podle společného oznámení agentury Nielsen Admosphere, která provozuje peoplemetrové měření sledovanosti, a Asociace televizních organizací byla průměrná denní sledovanost televizního…
Filip Rožánek
17. 4. 2020
Vodafone v březnu spustí svou konkurenci pro O2 TV
Český Vodafone po spojení s UPC plánuje spuštění placené televizní služby Vodafone TV. Na trh ji chce uvést ještě v průběhu března, oznámili zástupci operátora na setkání s novináři. Půjde o českou verzi globálního produktu skupiny Vodafone…
David Slížek
11. 3. 2020
Vysílací rada žádá televize, ať informace o koronaviru tlumočí do znakového jazyka
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání apeluje na všechny provozovatele televizního vysílání, aby v souvislosti s aktuální epidemiologickou situací zajistili dostupnost informací pro osoby se sluchovým postižením. Oznámila to v tiskové zprávě…
Filip Rožánek
10. 3. 2020
V Česku začne vysílat nová kabelová televize o zdraví
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila licenci na kabelové šíření nového televizního kanálu Terapie. Stanici připravuje tým odborného vydavatelství Ambit Media, které se specializuje na zdravotnická témata. Licence platí na 12 let. Podle…
Filip Rožánek
28. 2. 2020
Rozpočet České televize schválen, na DVB-T2 dá 430 milionů korun
Rada České televize při středečním zasedání napotřetí schválila rozpočet veřejnoprávní televize na letošní rok. Sestaven je jako vyrovnaný s výnosy i náklady ve výši 6,76 miliardy korun. Na výrobu a nákup pořadů půjde 2,3 miliardy korun. Jako…
Filip Rožánek
20. 2. 2020
Proč Britové diskutují o rušení televizních poplatků? Vláda argumentuje dětmi i seniory
Placení médií veřejné služby z televizních a rozhlasových poplatků funguje desítky let. Teď se však o zrušení tohoto modelu diskutuje i tam, kde historicky vznikl – ve Velké Británii.
Filip Rožánek
20. 2. 2020
Doba čtení:
5 minut
Británie možná zruší televizní poplatky, BBC má prodat většinu rádií
Britská vláda zvažuje zrušení stávajícího modelu financování BBC z televizních poplatků a chce médium veřejné služby výrazně zeštíhlit. S odvoláním na vládní dokumenty a premiérovy poradce o tom informovalo nedělní vydání The Times. Místo poplatků…
Filip Rožánek
17. 2. 2020
České kriminálky? Často zahraniční seriál převlečený do českého kabátu
Odkud se na obrazovce televize Nova vzali Specialisté a jaký původ má formát Polda na konkurenční Primě? České stanice sahají pro seriálové formáty i do Belgie nebo Finska.
Patrik Švec
13. 2. 2020
Doba čtení:
5 minut
Nejsilnějším médiem pro reklamu zůstává televize, trh přesáhl 57 miliard korun
Největší objem reklamy byl loni zadán v televizním vysílání. Ceníková hodnota inzerce dosáhla 57,5 miliardy korun. Ukazují to data společnosti Nielsen Admosphere, která v České republice provádí monitoring reklamy od roku 2008. Agentura odhaduje,…
Filip Rožánek
22. 1. 2020
Návrat Marie Terezie: nejúspěšnější stále v Česku, na všech trzích však ztrácela
Po dvou letech se na české, slovenské a rakouské televizní obrazovky vrátily premiérové díly historické minisérie Marie Terezie. Stále s velkým úspěchem, ale už bez rekordů.
Patrik Švec
6. 1. 2020
Doba čtení:
5 minut
Výrobce hraček Hasbro koupil televizní produkci, zaplatí 4 miliardy dolarů
Jeden z největších výrobců hraček na světě, americká firma Hasbro, se v závěru roku 2019 definitivně stal novým majitelem kanadské televizní produkční společnosti Entertainment One (eOne). Transakce vyšla na necelé čtyři miliardy dolarů a už byla…
Filip Rožánek
3. 1. 2020
Rok 2019: Další hráči zkoušejí prémiový obsah a zbrojí do streamingových válek
Ročenka 2019
Byl rok 2019 nějak charakteristický pro internetovou reklamu a média? Těžko říct. Stále bojují o přežití, stále jde o trh ovládaný několika bigtech subjekty. Více než kdy jindy se zde projevuje nástup mobilů a aplikací. A také to, že světlo na konci tunelu je stále stejně v nedohlednu.
Daniel Dočekal
27. 12. 2019
Doba čtení:
7 minut
Slovenská televize představila stanici Trojka, bude pro seniory
Slovenský telerozhlas RTVS představil svůj „vánoční dárek, který potěší po celý rok“. Myslí tím stanici Trojka, kterou spustí dva dny před Štědrým dnem. Podle zástupců televize má přinášet radost, poučení, potěšení z umělecké práce a pohodu do…
Filip Rožánek
6. 12. 2019
Provozovatel kabelovky Nej.cz kupuje operátora CentroNet
Poskytovatel internetového připojení a televize CentroNet bude mít nového majitele. Vyplývá to z tiskové zprávy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, která musí být ze zákona informována o relevantních majetkových přesunech na trhu. Dosavadní…
Filip Rožánek
5. 12. 2019
Teleshopping Klenot TV může začít vysílat, má licenci
Vysílací rada udělila společnosti Emporia Style licenci k provozování celoplošného zemského digitálního televizního vysílání. V éteru se tak objeví teleshoppingová a reklamní televize Klenot TV, spojená se stejnojmenným internetovým obchodem. Podle…
Filip Rožánek
21. 11. 2019
V Německu se po letech zvýší televizní poplatky
Komise KEF, která v Německu vyhodnocuje finanční potřeby veřejnoprávních médií, navrhla zvýšení televizních poplatků. Od ledna 2021 by měly všechny domácnosti platit 18,36 eur měsíčně místo dosavadních 17,5 eura. Nárůst o 86 centů je vůbec první…
Filip Rožánek
20. 11. 2019
Vysílací rada napomenula supermarket Billa za reklamu na pečivo
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání uložila napomenutí řetězci supermarketů Billa. Podle vysílací rady firma spáchala přestupek zadáním reklamy do vysílání televize Nova, ve které v březnu propagovala meruňkové kapsy. „V reklamě jsou uvedeny…
Filip Rožánek
7. 11. 2019
Dětský kanál Nicktoons spouští vysílání v České republice
Mediální skupina Viacom spouští na českém trhu vysílání televizního kanálu pro děti pod názvem Nicktoons. Animované seriály z dílny společnosti Nickelodeon budou kompletně nadabované do češtiny. Stanice bude vysílat 24 hodin denně. Nabídne tituly…
Filip Rožánek
31. 10. 2019
Oficiálně potvrzeno: PPF koupí mediální skupinu CME, majitele TV Nova
Finanční skupina PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera kompletně převezme mediální korporaci Central European Media Enterprises. Ovládne tak televizní společnosti v pěti evropských zemích včetně TV Nova.
Filip Rožánek
27. 10. 2019
Doba čtení:
3 minuty
Televize Prima spustila videoportál Prima Doma
Televizní skupina Prima sjednotila pod značkou Prima Doma všechen svůj televizní a digitální obsah určený kutilům. Novinkou je videoportál PrimaDoma.TV a diskuzní fórum PrimaRady.cz. Spuštěn byl rovněž produktový srovnávač Kutilo.cz. Celé portfolio…
Filip Rožánek
23. 10. 2019
ČT koupila práva na Desatero hříchů, Přiznání, Kateřinu Velikou nebo film Brexit
Česká televize nakoupila na mezinárodním televizním veletrhu v Cannes práva ke světovým seriálům, které v českém znění uvede příští rok. Uvede mj. historickou minisérii Kateřina Veliká s oscarovou herečkou Helen Mirrenovou, kriminální seriál…
Filip Rožánek
21. 10. 2019
Křetínského Czech Media Invest koupil čtyři procenta ProSiebenSat.1
Česká mediální skupina Czech Media Invest, kterou ovládají Daniel Křetínský, Patrik Tkáč a Roman Korbačka, oznámila novou investiční strategii. „Spočívá v nákupu minoritních akciových podílů v evropských mediálních společnostech, včetně kotovaných,…
Filip Rožánek
20. 10. 2019
Když web a mobil nestačí. CNN v Praze ukázala, že chce být úplně všude
Světové mediální domy už pochopily, že se bez digitálních služeb neobejdou. Ale pořád mají ještě rezervy v tom, aby vyráběly obsah především pro mobily, řekl při pražském vystoupení editor digitálních platforem CNN Nick Thompson.
Filip Rožánek
17. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Rozloučení s Karlem Gottem sledovalo 1,5 milionu diváků
Sobotní zádušní mše za Karla Gotta v katedrále sv. Víta, Václava a Vojtěcha se zařadila mezi nejsledovanější víkendové pořady. Podle údajů České televize ji na programech ČT1 a ČT24 sledovalo 1,065 milionu diváků. Dalších 520 tisíc diváků si přenos…
Filip Rožánek
14. 10. 2019
BBC končí s teletextem, pro české i evropské diváky má ale pořád význam
I když by se mohlo zdát, že v roce 2019 už jednoduché textové informace prostřednictvím teletextu nebudou nikoho zajímat, přinejmenším u českých diváků to neplatí. Poptávka sice v průběhu let poklesla, pro řadu lidí jde ale pořád o důležitou službu.
Filip Rožánek
14. 10. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Televizní stanice upraví program kvůli pohřbu Karla Gotta
Páteční veřejné poslední rozloučení se zpěvákem Karlem Gottem i sobotní zádušní mše ovlivní program českých televizních stanic. Zpravodajský program ČT24 se bude poslednímu rozloučení na Žofíně věnovat v pátečním Studiu 6 a v dopoledním…
Filip Rožánek
9. 10. 2019
Nova a Prima dostaly upozornění kvůli reklamě na Clavin
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání poslala dvěma největším komerčním televizním skupinám upozornění na porušení mediálního zákona. Ten už několik let zakazuje zařazovat přes den do vysílání reklamy na doplňky stravy podporující sexuální…
Filip Rožánek
9. 10. 2019
TV Barrandov nasazuje sitcom s Jaromírem Soukupem v roli premiéra
Televize Barrandov nasazuje do středečního hlavního vysílacího času sitcomový seriál Premiér. Jde o původní produkci, kde titulní roli ztvárňuje spolumajitel stanice, její ředitel a nejvytíženější moderátor Jaromír Soukup. První díl bude 9. října…
Filip Rožánek
7. 10. 2019
Mimořádné vysílání ČT24 o Gottovi sledovalo průměrně čtvrt milionu lidí
Zpráva o úmrtí zpěváka Karla Gotta se projevila také na sledovanosti zpravodajské stanice ČT24. Celodenní share vystoupal 2. října 2019 na 9,54 %. „Průměrná sledovanost mimořádného vysílání se pohybovala okolo 250 tisíc lidí starších 15 let…
Filip Rožánek
3. 10. 2019
841
–
870
/
22 487
První strana
Předchozí strana
20
27
28
29
30
31
40
Následující strana
Poslední strana
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji