Hlavní navigace

Data: V neděli u diváků vyhrála Česká televize s Ochráncem

6. 9. 2021

Sdílet

Seriál Ochránce Autor: Česká televize

První epizodu desetidílného seriálu Ochránce, kterou v neděli uvedla stanice ČT1, vidělo 1,31 milionu lidí. S podílem na sledovanosti bezmála 33 procent se novinka o případech školského ombudsmana stala nejsledovanějším pořadem 5. září 2021. 

Lukáš Vaculík a Pavel Řezníček v seriálu Ochránce
Autor: Česká televize

Lukáš Vaculík a Pavel Řezníček v seriálu Ochránce

Televizní noviny z nového studia a s předělanou grafikou si na Nově pustilo 975 tisíc diváků starších 15 let (podíl na sledovanosti 29,29 procenta). Film Avengers: Endgame zaujal na Nově 432 tisíc lidí (share 15,26 procenta v cílové skupině diváků starších 15 let a 25,62 procenta v mladší cílové skupině 15–54 let).

Český film Andílek na nervy si na Primě zapnulo 497 tisíc diváků, vyplývá z oficiálního elektronického měření sledovanosti, které pro ATO zajišťuje agentura Nielsen Admosphere.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 9. 2021 11:26

    František z Českého ráje

    Podle mého názoru jsou data sledovanosti zkreslená. Nikoliv nepřesným měřením ani nějakým záměrem, ale protože neukazují, jak se lidem který program líbil, navíc mnozí mají puštěný televizor jako kulisu, která jim hraje k jejich každodenní činnosti a zábavám. A iž vůbec to není měřítko, kterým by se mohli řídit zadavatelé reklam, protože mnoho lidí reklamy tlumí, přeskakuje, přepíná nebo neposlouchá.

  • 7. 9. 2021 12:51

    dejvkatel LBC

    Dle mého soudu první "hodnotný" seriál domácí tvorby na českých televizích pro podzimní sezónu. Laciné seriálové srajdy na Primě, která už neoslovuje ničím, než lacinými seriály, nemá cenu komentovat. Konkurenční Nova se ještě s Panem Profesorem nevytasila. Osada bohužel velké mínus. Nedávné Kukačky drží laťku hodně vysoko a myslím, že ji žádným počinem jen tak někdo netrumfne.

  • 7. 9. 2021 11:18

    Nodar

    nesmíte brát v potaz první díly seriálu, ale dělat závěry ze sledovanosti někdy od poloviny série. A jestli přitom někdo žehlí nebo luští křížovku bych neřešil, až začne z obrazovky řvát zelený skřet, tak stejně zvedne hlavu a to je jediné, co zadavatele reklam zajímá :-)

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).