- 15:35 – doplněna informace o vyřešení problémů
Problémy při telefonických hovorech nebo pomalé načítání internetového obsahu. To jsou problémy, se kterými se v pátek kolem poledne potýkala část zákazníků operátora O2. Na webu služby Downdetector hlásily problémy stovky lidí.
Podle odpovědí O2 na sociálních sítích šlo o důsledky údržby jeho mobilní sítě: „Aktuálně optimalizujeme výkon naší sítě, aby fungovala co nejlépe. V průběhu prací může krátkodobě trvat sestavení hovorů trochu déle nebo docházet k občasnému snížení rychlosti načítání dat. Děkujeme za pochopení a za možné komplikace se Vám omlouváme,“ reagoval operátor na stížnosti klientů.
AKTUALIZACE 15:35 – „Síť O2 je od 13:00 hodin opět plně funkční. Všem dotčeným zákazníkům se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za trpělivost,“ napsal Lupě David Solnař z tiskového oddělení O2.
Síť O2 měla problémy také ve čtvrtek ráno. „Malá část zákazníků dnes ráno zaznamenala krátké zakolísání mobilních služeb, které trvalo několik minut. Jednalo se o projev prací na nápravných opatřeních v reakci na pondělní zhoršenou dostupnost našich služeb,“ zdůvodňoval to tehdy operátor.
V pondělí O2 řešil velký výpadek mobilních služeb, který zasáhl asi třetinu jeho klientů. Operátor se za problémy následně omluvil a zákazníkům jako kompenzaci nabídl poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup telefonů či příslušenství v jeho prodejnách.