
Komediální seriál Most se stal nejsledovanějším pořadem svého druhu na obrazovkách České televize za několik posledních let. První díl viděl každý třetí divák, který měl v tu doba zapnutou televizi, pondělní poslední část si nenechala ujít téměř polovina populace, která trávila čas u obrazovek. Nejvíce diváky zaujal sedmý díl, který podle peoplemetrového měření překonal hranici 1,9 milionu diváků, uvedla Česká televize.
Každý díl seriálu přitáhl k obrazovkám průměrně 1,35 milionu diváků a do týdne po odvysílání jej odloženě, na webu nebo v televizi, vidělo dalších 680 tisíc lidí. Seriálu se tak podařilo překonat nejen sledovanost večerních Událostí, ale i pořadů nasazených do prime time.
Z pohledu diváckého zájmu si Most lépe vedl u mužského publika, zejména pak mladší věkové skupiny. U diváků ve věku od třiceti do 44 let generoval průměrný podíl na sledovanosti kolem 55 procent. Sledovanost měla dále stoupat s dosaženým vzděláním publika. Nejvíce seriál sledovali diváci na severozápadě republiky v okolí zmiňovaného Mostu, dále v Praze a obecně pak spíše ve větších městech.
Rekordních hodnot dosáhl Most i z pohledu odložené sledovanosti. Prostřednictvím televize si každý díl v průběhu sedmi dní po jeho odvysílání pustilo průměrně 433 tisíc diváků starších čtyř let a na internetu dalších 251 tisíc.