Hlavní navigace

Alza.cz v říjnu největším zadavatelem obrazové internetové reklamy

16. 11. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Zadavatelé internetové reklamy využili v říjnu reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 632 milionů korun. To je meziroční nárůst o 44 %. Nejvíce zadal obchod Alza.cz, a to v ceníkové hodnotě 16,9 milionu korun; druhá byla Telefónica 16,7 miliony korun a třetí Porsche Česká republika 15,7 miliony korun. Ceníkové ceny jsou jen fikce, která nezohledňuje poskytnuté slevy a jiné možné dohody; skutečně zaplacené ceny se nezveřejňují.

Zadavatelé internetové reklamy využili v říjnu reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 632 milionů korun. To je meziroční nárůst o 44 %. Nejvíce zadal obchod Alza.cz, a to v ceníkové hodnotě 16,9 milionu korun; druhá byla Telefónica 16,7 miliony korun a třetí Porsche Česká republika 15,7 miliony korun. Ceníkové ceny jsou jen fikce, která nezohledňuje poskytnuté slevy a jiné možné dohody; skutečně zaplacené ceny se nezveřejňují.

Zdaleka nejvíce reklamy zobrazil Seznam; s velkým odstupem následuje Centrum Holdings a Mafra:

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).