Hlavní navigace

Facebook má 600 milionů aktivních uživatelů, Foursquare stokrát méně

25. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Půl miliardy aktivních uživatelů oznámil Facebook loni v červenci. Nyní jeho zástupci hovoří o více než 600 milionech aktivních uživatelů. Je ovšem velmi pravděpodobné, že ve skutečnosti jich bude ještě mnohem více. Dá se rovněž předpokládat, že Facebook bude letos na aktuální statistiky skoupější než v minulosti. Souvisí to zejména s tím, že v roce 2012 se očekává v případě Facebooku primární úpis akcií (IPO).

Půl miliardy aktivních uživatelů oznámil Facebook loni v červenci. Nyní jeho zástupci hovoří o více než 600 milionech aktivních uživatelů. Je ovšem velmi pravděpodobné, že ve skutečnosti jich bude ještě mnohem více. Dá se rovněž předpokládat, že Facebook bude letos na aktuální statistiky skoupější než v minulosti. Souvisí to zejména s tím, že v roce 2012 se očekává v případě Facebooku primární úpis akcií (IPO).

DT2021

Geolokační služba Foursquare (více o ní zde) si loni výrazně polepšila. Rostl nejen počet uživatelů, ale také počet check-ins a to ve srovnání s rokem 2009 o uctyhodných 3400 procent. Geolokační služby se ale i přes raketový růst, nestaly loni  masově využívanou službou. Jejich potenciál je tak do budoucna stále obrovský. Dokládá to mimo jiné skutečnost, že si svou geolokační funkcionalitu pořídil loni i Facebook. Podle Pew Research Center používají ve Spojených státech geolokační služby pouze čtyři procenta dospělých internetových uživatelů.

Zdroj: Los Angeles Times, Blog Foursquare a Pew Internet

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.