Google pokračuje v integraci Knowledge Graph (česky trochu nesrozumitelně překládaného jako Diagram znalostí) do výsledků vyhledávání. Kromě karet s podrobnými informacemi o hledaném, které se zobrazují vpravo od výsledků, začal data vkládat i přímo k jednotlivým odkazům.
Novinka se ve vyhledávání začala objevovat už před několika týdny, teprve dnes ale Google její nasazení oficiálně potvrdil.
Structured Snippets jsou data, která souvisejí s hledaným pojmem a pro která by uživatel normálně musel kliknout na odkaz. V příkladu, který Google ukazuje, se například u odkazu na recenzi fotoaparátu rovnou zobrazují jeho vybrané technické parametry – typ a rozlišení senzoru, váha přístroje či velikost a rozlišení displeje.
Data pocházejí z webu, na který odkaz vede. Google v rámci svého WebTables týmu pracuje na nástrojích, které jsou z webů schopné vytáhnout strukturovaná data uložená v různých tabulkách.
Ačkoli své algoritmy učí například ignorovat tabulky sloužící k formátování webových stránek a rozpoznávat, který obsah je relevantní, firma upozorňuje, že výsledky se mohou u různých webů zásadně lišit.