Hlavní navigace

O2 sází na televizi. Ulovilo na ni už 200 tisíc lidí, ale konkurence sílí

14. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: O2
Videotéka nebo vlastní sportovní kanál. Kellnerův operátor to s videem myslí vážně a loňský rok vsadil především na ně.

Hranice dvou set tisíc podepsaných smluv padla na konci roku. O2 tak neoficiálně může vyhlásit loňský rok rokem televize. 

„Spustili jsme vlastní kanál O2 Sport, představili nové tarify pro celou rodinu a všem zákazníkům jsme do jejich počítačů, tabletů a mobilů začali zrcadlit celou naši programovou nabídku,“ říká marketingový šéf operátora David Duroň.

O2 hlásí i půl milionu stažení aplikace pro sledování televize v mobilu. Konkurenční T-Mobile na konci loňského roku registroval necelých sto tisíc stažených aplikací své mobilní televize. "Během prosince jsme zaznamenali přes milion připojení do aplikace. Každý čtvrtý uživatel si aplikaci pustil 25. 12. a 30. 12.,“ říká Václav Zadina, který má televizi v T-Mobile na starosti.

Operátorské televizi se ale na začátku letošního roku zjevila konkurence v podobě globální služby Netflix. Ta ale zatím neposkytuje kompletní balík titulů, a navíc není ani v češtině. 

ebf - partner 1

Kromě O2 TV jede na tuzemském internetu třeba Voyo, zpravodajská DVTV, plnoformátový Stream, za kterým stojí Seznam, nebo Playtvák od Mafry. Poslední dva jmenovaní se jako jedni z mála pustili do vlastní videotvorby.

Z globálních hráčů se už proti Netflixu staví třeba HBO Go. Původní videa chystá i YouTube v rámci placené služby YouTube Red. Zatím však ne pro Českou republiku ani jiné země mimo Spojené státy. Do světa se YouTube Red vydá prý napřesrok.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).