Názory k článku OBS - kvalitní způsob práce nebo dobře provozované letadlo?
Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
- Podle hodnocení
- Podle vláken
- Nejnovější
-
Novotný (neregistrovaný)Vážení. Všichni, kdo by měli chuť vyzkoušet "úžasnou a 100% fungující" paletu produktů, které firma OBS prostřednictvím svých oveček nabízí, poslyšte zkušenosti pitomce, který to zkusil! Po intenzivní masáži a přesvědčování, jak je všechno zdravé, bezpečné a hlavně absolutně fungující, si objednáte balíček, který má zajistil zaručené hubnutí. Navíc nebudete mít na normální jídlo, které balíček nahrazuje, chuť!! :) Utratíte i s poštovným cca 4500,- Kč a po měsíčním užívání zjistíte, že máte o 3kg více. Takže "doporučuji" všem! Co tedy říci závěrem, je dobré se předem informovat a hlavně si přečíst pár diskusí na Webu.
PS.: Až potkám toho všiváka, který mi to prodal, tak mu ten Herbalife v lepším případě omlátím o hlavu!! -
anonymníMůj kamarád se dostal do projektu Easy Capital -> až po podpisu si uvědomil co provedl a požádal mě o pomoc -> ->
Vážený doktore Jane Karle,
po dlouhém telefonickém rozhovoru, který jsme spolu uskutečnili dne 25.7.2006 jsme se zaobírali možností, kdy komisionáři budou moci odstopit od smlouvy bez jakékoliv finanční náhrady, pokuty, penále pro Vaši stranu www.eurofinancial.cz
Tato skutečnost vyplívá z následujícího:
Dne 19.7.2006 se za mnou dostavil Tomáš Pejša nar. 19.05.88, bytem Hornické Domy 162/2, který s Vámi uzavřel komisionářskou smlouvu č. U0607016 a žádal mě o pomoc při odstoupení této smlouvy. Bylo mi podrobně vysvětleno, jak se do tohoto projektu dostal a za jakých podmínek mu byla předložena smlouva, kterou podepsal za přítomnosti ředitele regionální pobočky v Ústí nad Labem. Vzhledem k tomu, že sám pořádám zábavné odborné přednášky "Obrana proti sociotechnice" pro veřejnou správu, policii ČR a veřejnost jsem pochopil, že projekt EASY CAPITAL vedený pod hlavičkou Vaší společnosti je pro mě velmi zajímavý. Sám jsem se nabídl, že budu nápomocen při jednání s Vaší společností ohledně pomoci pro Tomáše Pejšu.
Za přítomnosti Tomáše Pejši jsem se zůčastnil dne 20.7.2006 pracovní příležitosti v pobočce v Ústí nad Labem na Mírovém nám. a nezklamal jsem se. Projekt do kterého T.P. vstoupil je velmi propracovaný a není pochyb, že mladí lidé, kteří jsou na tento nábor zváni jsou šikovně manipulováni a prostřednictvím jejich kamarádů vyzíváni, aby se zapojili do projektu Easy Capital, který jim slibuje bussnies. Nebudu rozepisovat body smlouvy, však je patrno, že se jedná o letadlo šikovně maskováno za makléřskou činnost.
Po technických přípravách, kdy jsem se vybavil audio a video soustavou umístěnou v mé sádře jsem měl možnost nahrát a potom analyzovat veškerý průběh školení, který poslouží jako důkazní materiál v případě, že se nedopracujeme k řešení nastalé situace (odstoupení od smlouvy bez jakékoliv fin. nároků). Během přednášky byli účastníci několikrát úmyslně klamáni a přesvědčováni, že tento projekt je naprosto výhodný a pro jejich osoby výnosný, ale hlavní body a činnost budoucí není pořádně vysvětlena, ale pouze naznačována. Úmyslně jsou vybíráni lidé, kteří neměli možnost zařadit se do trhu práce a nemají dostatek zkušeností s obchodním právem. Tedy nejsou schopni posoudit, zda-li tato nabízená činnost, není v rozporu se zákonny či dobrými mravy. Komisionáři, kteří jsou v projektu již zapojeni, přitakávají přednášejícímu a prostřednictvím šikovných otázek a odpovědí vysloveně lákají a tahají za nitky posluchačů, kteří nabývají dojmu, že veškerý tento projekt je pracovní nabídka (na kterou byli nalákáni) a ne pouhým nákupem Vašich služeb.
V čase určeném pro diskuzi jsem se ptal na jednoduchou otázku, zda-li je potřeba pro vykonávání činnosti makléře (vyhledávání nových klientů) ŽL. První odpovědí bylo NE. Až po několikáté co jsem vysvětlil živnostenský zákon bylo vysvětleno nějakým záhadným a ilegálním způsobem, že Vaše společnost peníze šikovně vypere a následně předá komisionáři. Po této otázce jsem byl verbálně napaden, že této věci nerozumím a že mé zkušenosti jsou jaksi na bodu mrazu a tím pádem jsem získal potřebnou sílu a averzi vůči Vaší společnosti.
Nelíbí se nám:
-Budoucí komisionáři jsou vybíráni prostřednictvím jejich kamarádu a to tím způsobem, že je jim nabízena možnost práce, však není vysvětleno o co jde.
-Vstoupení do projektu je podmíněno zaplacením poplatku 20.000 Kč nebo si objednat životní pojištění (850,- Kč měsíčně).
-Hlavní činnost je spojená s náborem nových lidí, kteří by se do tohoto projektu zapojili.
-Jsou předkládány grafy, tabulky růstu platu (odměny), který mají vyvolat představu reálného profesního růstu. Přičemž, takovýto způsob zisku je v dané lhůtě nereálný.
- V případě otázky na tělo je odpověď přesunuta na druhou kolej.
-Nabízíte za nemalou částku 850 Kč,- produkt "Váš úspěch " "Životní pojištění", a to bez jakékoliv možnosti se o svém budoucím rozhodnutí s někým předem v klidu poradit a vyhodnotit serióznost a reálnost nabídky, pak se očividně jedná o něco, co lze jen při velké dávce fantazie nazvat produktem - daleko výstižnějším názvem pro tento produkt bude slovo podvod.. Výše vstupního poplatku se mění jak v časovém horizontu, tak i u jednotlivých pyramidových společností. Ale zásadním prvkem získávání nových členů je vždy skutečnost, že své rozhodnutí musíte učinit okamžitě v průběhu "obchodního jednání", tedy v atmosféře davové psychózy, kdy je Vám zcela programově vymýván mozek a za tohoto stavu je na Vás vytvářen tlak s jediným cílem - donutit Vás přestat přemýšlet a zapojit Vás do mašinérie již předem zmanipulovaného davu.
-V § 250 trestního řádu se uvádí: Kdo ke škodě cizího majetku sebe, nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu, nebo zamlčí podstatné skutečnosti a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti nebo peněžitým trestem nebo propadnutím věci. Ale firmě jako Vy provozujícím letadlo pod pláštíkem MLM - Multilevel Marketing stačí prodávat cokoli, třeba návod jak zbohatnout, a tím zákon obejít. Prokazování tohoto úmyslu podvádět je pak složité. Navíc se každý napálený snaží dostat své peníze zpět, a proto loví další a další důvěřivce, aniž by si uvědomil, že se stává potenciálním spolupachatelem trestného činu. Smlouvy s klienty jsou však po právní stránce dobře sestaveny a domáhání se svých práv u občanského soudu je velmi komplikované, ne-li nemožné.
PROTO:
- jsem se obrátil na Televizi Nova -> Radek John a podrobně jsme mu vylíčili problém do kterého jsme se dostali. Nyní jsme ve fázi oťukávání. (předat veškeré dokumenty-> výpovědi, smlouvy, audio a video nahrávky)
- máme v úmyslu podat podmět k prošetření hospodářské kriminálce (předat veškeré dokumenty-> výpovědi, smlouvy, audio a video nahrávky)
- informovat veřejnost prostřednictvím www.senzapárty.net www.seznamzábavy.cz a dále prostřednictvím televize Lyra, se kterými při odhalování jiných podvodů spolupracuji již 2 roky.(předat veškeré dokumenty-> výpovědi, smlouvy, audio a video nahrávky)
- případně bojovat u soudu (předat veškeré dokumenty-> výpovědi, smlouvy, audio a video nahrávky)
NÁVRH:
Jak jsem již řekl, ohlásili se mi tři osoby, které chtějí z projektu vystoupit
Abychom se distancovali jakýmkoliv způsobem od Vaší společnosti a přestali shromažďovat a postupně se s Vámi dostat do sporu prostřednictvím již napálených osob, jejich rodičů, mé agentury, televize Nova a policie jsme ochotni přijmout pouze jednu variantu smíru.
a to:
- do 2 dnů od tohoto mailu budeme kontaktováni a panu Tomaši Pejšovi dáte výpověď komisionářské smlouvy č. U0607016 a to tím způsobem, že z výpovědi bude zcela jasně patrno, že se vzdáváte všech smluvních pokut, penálů a dalších ujednání, které by měli za následek jakoukoliv jeho finanční újmu či jakékoliv závazky vůči EuroFinancial s. r. o. . Důvod odstoupení od smlouvy bude citlivý a nebude jakýmkoliv způsobem podkopávána schopnost T.P. a nebude mu přičítáno za vinnu toto odstoupení. Navrhuji, aby bylo uvedeno, že odstoupení je na základě dohody.
Další dva lidé zůstanou v anonymitě do té doby, dokud s panem Tomášem Pejšou nebude věc vyřízena v jeho prospěch.
V případě, že se tak nestane či budete termín odstoupení od smlouvy prodlužovat, přistoupíme k již uvedeným a ověřeným praktikám.
Jsem s pozdravem
FABIO ART AGENCY
Fabio Jungmann
U Nemocnice 1750/4
400 01 Ústí nad Labem
775/121 115
Icq: 248-723-651
info@FabioAgency.cz www.FabioAgency.cz
IČO: 71827005
DIČ: CZ8603063194 -
Lilien_plzen (neregistrovaný)Chtela jsem jen rici, ze prave nedavno jsem se stala dalsi potencionalni obeti veci zvane Easy Capital... Jsem studentem gymnazia, tj 18 let. Po prvni schuzce jsem odesla plna dojmu. Nejsem vubec odbornik na psychologicke natlaky navic za sebou nemam zadnou specializovanou skolu, ale stacilo mi tak pul hodiny se nad tim s odstupem zamyslet. Pet velice dulezitych a dobre vypadajicich mladych lidi nabizi mladym studentum skvele penize za par dni, vydelatelne za nekolik mesicu brigadnickych praci. Dostanete obcerstveni, vyber nekolika napoju, jste vybidnuti k tomu udelat si nejvetsi pohodli a poslouchat, ze za informace o lidech kteri potrebuji pojisteni dostanete zaplaceno.
Nevim presne co znamena psychologicky natlak, jen vim ze firma eurofinancial si na nem velice zaklada...
Druhy den jsem byla vyzvana k dalsi schuzce, kdy se mela sepsat smlouva. Tato uzasna firma Vam da presne tolik casu, ze ze schuzky v noci prijdete a druhy den (nejlepe dopoledne) se jdete upsat k placeni 850Kc mesicne. Ani se nebudu rozepisovat o dalsim natlaku na nekoho kdo je na vazkach. Je to omlouvano tim, ze jste malo informovan a pravdepodobne jste informace z predchoziho dne nepochopil, proto nechcete podepisovat. A ze preci nikoho nepremlouvaji, je to preci vase svobodna volba.
Chci se dostat k zaveru, kdy jsem ode vseho dala ruce pryc a pro vsechny osatni se stala naprosto nepochopenym a hloupym clovekem co je malo informovan a ma zkreslene predstavy.
Na druhou stranu znam lidi, komu toto podnikani vychazi... Nebudu jim to brat. Ja chci byt jen ten kdo ten jejich prisernej natlak prezil bez zivitniho pojisteni... -
anonymníDobrý den, také jsem se zúčastnil přednášky společnosti Eurofinancial a za vidinou snadno vydělaných peněz jsem podepsal smlouvu. Dnes jsem ale zjistil, že se jedná o podvod. Nikde mi nebylo řečeno, že si musím udělat do tří měsíců živnostenský list. CHtěl bych od smlouvy odstoupit, pomůžete mi? Děkuji, můj email je Josef.Mihalik@seznam.cz
-
Josef Novak (neregistrovaný)Spravne. Nikdo nedelejte vubec nic, v televizi je tak zajimavy program, a navic si musite odpocinout, abyste byli plni sily do prace. Nemate vubec narok delat neco bokem, ani letadlo, ani pyramidu, ani MLM, ani OBS, ani Franchising, ani licencni byznys, ani podnikat klasicky, to bych vas hnal. Pekne pracujte za byt a stravu pro sveho pana. Nezkousejte nic, neprichazejte o penize, nedelejte nic, neprochazejte zklamanim, neucte se nic, nepoucujte se z niceho, nectete nic, delejte jen, co vam rikaji ostatni, ridte se nazory ostatnich, prezijte, umrete. :-P
-
Fondana (neregistrovaný)Můj "nadřízený" byl přímo pan Ševela. Autorovi článku ovšem unikla jedna "maličkost". Po investování prvních několika tisíc, kdy je zájemce chycen a už se mu nechce couvnout, když tolik investoval, je na něj vyvíjen nátlak, aby si koupil "POZICI". První nabídka je k mání za 70.000,- korun, po tvrdém odmítání se snižuje. Já jsem odmítala tak dlouho, až mi bylo "dovoleno" začít podnikat z ničeho, z čistého stolu. Pan Ševela na mě zkusil všechno - abych si vzala úvěr, abych si půjčila od rodiny, abych nezahazovala svou šanci. Odolala jsem a nelituji. Za jeden rok opravdu tvrdé a poctivé práce jsem si čistého vydělala 1000,- kč měsíčně. Ztratila jsem přátele, kteří se živí poctivěji než "obtěžováním lidí". Výrobky jsou drahé a výsledky nic moc. Na moje webové stránky, které měly znamenat "jednoduchou práci na pc" se za půl roku přihlásili 2 lidi a ti chtěli jen informace. Je to hnus. Všechny před touto prací varuji.
-
Mitička (neregistrovaný)
No tak koukám, že se ti podvodníci zase přejmenovali. Ale princip je stále týž - ohromení lidí, kteří jsou "pomalejší", anebo pro tíživou životní situaci podlehnou vidině. Donucení k investicím s těžkou či nulovou návratností. Tím toho člověka vysají a odhodí. Toto chování je pro společnost maximálně nebezpečně, protože lidé, kteří si tím projdou budo opět o něco nedůvěřivejší a uzavřenější a spadnou do sociální sítě a už se o nic snažit nebudou!
Dle našeho pokřiveného práva jsou ovšem organizátoři čistí jako lilie. Ti jediní na tom totiž maximálně hyenisticky vydělávají. V některých státech se po nich tvrdě jde, tady jim ovšem projde cokoliv. Není se co divit, když ve stejném businessu jede i Šárka a ještě tomu dělá v novinách reklamu.
Jestli máte někdo nějaké kamarády či příbuzné, kteří by do toho mohli spadnout, seznamte je s tím podvodným nebezpečím a velmi důrazně je varujte. Až to najdou sami, bude už pozdě.
www.es-si.szm.com/
opendir.infostar.cz/Business/Opportunities/Opposing_Views/index.html/
granosalis.cz/ebooks/mlm.htm
www.maly.cz/index.php?cmt=480&aut=1Článek je psán přílis opatrně, nebojte se říct nahlas - je to PODVOD!
20. 10. 2009 10:41 redakčně upravil Tomáš Krause, důvod: špatné HTML -
Hloupej Honza (neregistrovaný)Taky me jeden kamos vytahl na to jejich sezeni a musim rict, ze je to humus. Nalejvarna jako prase a pak Vas hromadne tlaci ke zdi at zase prijdete a kdesi cosi. Neni to nic nelegalniho, ale uhanej Vas a je to opravdu neprijemny. Co me, ale dostalo je chovani sekcnich "sefu" teto spolecnosti. Prisli nam vypravet jak zbohatnem a jak bude zivot super, coz jim neberu, i kdyz nam tam trochu kecali. Vrchol, ale byl, kdyz ten jeden typek nam tam rekl at se o tom nebavime s rodicema a podobne, ze ti tomu nerozumi a nic nepochopi. Nelegalni to neni a prachy se tam vydelat daj. Jenze je to neetickej humus, tlaci Vas tam k necemu co vlastne nechcete, musite podepsat smlouvu do 24 hodin (takze zadny procitani, rozmesleni, nebo dokonce porada s pravnikem) a Vasim ukolem v BUSSINESU (jak tomu rikaji) je vlastne doporucovat znamym a kamaradum!!! neco o cem nevite jestli je dobre a nemate s tim zkusenosti. Vydelavate tak na svych kamaradech a casto jim nutite neco co nechteji. Nekdo muze namitnout, ze jim to nenutite, ze se muzou sami rozhodnout. To je fakt, ale kdyz zneuzijete duvery kterou ve Vas maji a s "kolegy" je trochu zmasirujete tak se muze stat, ze opravdu spadnou do neceho do ceho opravdu nechteji. Nelibilo se mi to a uz jenom to, ze se vlastne nedozvite o co jde dokud se neprijdete podivat mi prijde dost uhozeny. Jak rikam, penize tam jsou, ale otazka je jestli chcete vydelavat na svych kamaradech. Treba me hned bez jakyhokoli rozmysleni ten "manazer" rekl at svou stavajici pojistku vypovim nebo omezim a vemu si tu jejich. A to ani nevidel moji pojistku a nevi jake mam dojednane podminky, nic!!! Jenom proto ze by ze me mel "vejvar" tak do me tlacil tyhle nesmysli. Pritom bych si vzal produkt, ktery by mi byl na nic a jeste bych se k tomu uvazal jako blazen. Jak rikam pro neeticke lidi, kteri se nestiti doporucit svym kamradum neco co nepotrebuji je to skvely zpusob si vydelat, ale pro nas ostatni je to jenom chytre zabaleny letadlo. A kdyz jsme u toho letadla, tak si taky uvedomte, ze pri rychlosti narustu teto "spolecnosti" je mozne (100% jiste), ze se brzy vycerpaji potencialni zakaznici a vy skoncite mimo letadlo bez padaku a pekne si nabijete hubu az budete platit zivotko, ktery je spatne nastaveny a neni vubec dobrym produktem prave pro Vas.
-
zlobřík (neregistrovaný)dobrý večer.
když čtu Vaše připomínky, alespoň ty první reakce, tak nevěřím svým očím, ten kdo nazve firmu, která má obrat tři miliardy dolarů ročně a tisíce distributorů v České Republice je pro mě jen závistivý člověk, který nemá vlastní zkušenost, akorát nafukuje cizý názory. je to dost ubohé tlachání. ale chápu Vás, nikdy jste to ani nezkusili. ani produkty a ani podnikání...Vaše chyba -
anonymníVážený, zřezmě nevíte o společnosti Herbalife vůbec nic!!!Za 3 roky jsem v " Milionářské týmu", což Vám nic neřekne, ale moje příjmy nejdou pod 300 000,- měsíčně a reziduální příjem Vám asi také nic neříká! Hlavně bych Vám přála poznat lidi, kterým tyto produkty pomohly se zdravotními problémy
-
Kates (neregistrovaný)Sakra lidi probuďte se... vždyť většina z Vás vůbec neví o čem mluví!
Herbalife není o držení diet, člověk díky němu zhubne protože buňky dostávají potřebnou výživu pro správný chod a tělo začne pracovat tak, jak má. Proto ta Buněčná výživa, proto ty výjmečné výsledky... proč si myslíte že umírají 3 lidé ze 4 na civilizační choroby?
Protože ty hnusy, co do sebe dáváte plný emulgátorů a stabilizátorů Vám akorát pěkně hyzdí tělo zevnitř ... a ty Vaše buňky? ty mají všechno, jenom ne plnohodné živiny...
Nepíšu to jen tak, kdybyste měli náběh na rakovinu jako já, začali byste se na každou pomoc dívat jinak, a přitom stačilo vrátit se k výživě, která není výborná pro náše chuťové buňky, ale pro buňky, které náš organismus od základů tvoří ...
Děkuji Herbalife, a těm všem, kteří ho berou jen za hloupou dietu vzkazuji : "Trhněte si nohou." -
Petr Kadlik (neregistrovaný)Opravdu je dobre napsat jako hlavni clanek dne na Lupu clanek o jednoznacnem (a dost znamem) letadle? Hmm...
A nebojte se informovat o tom, co bylo na kazete/DVD. Ta jejich vyhruzka je zcela nesmyslna - je to prave jen vyhruzka, slouzici k tomu aby se vice lidi nedozvedelo 'princip' letadla, rozhodne nejde o nic vymahatelneho pravne. Prave o tohle v podobnych principech jde - zmanipulovani lidi. At uz smerem, ze vydelaji do tydne tisice, tak o tom ze je 'princip podnikani' super tajna zalezitost a nesmi se o ni informovat.
Jednou jste novinar, tak informujte a nenechete se sam zmanipulovat! :-) -
Martin (neregistrovaný)Presne tak nemuzete publikovat primo video , nicmene obsah rozhodne sdelit muzete, a navic takova spolecnost nebude riskovat medializaci sporu , protoze medialni informace o jejich skutecne cinnosti = konec spolecnosti ( a bohuzel zalozeni dalsiho letadla a pokracovani dale pod jinou hlavickou). Navic jste novinari tak kdyz uz do toho rypete i na Lupe tak aspon poradne ne ?
Kdy konecne lide pochopi ze lidi je konecny pocet tudiz letadlo nelze provozovat do nekonecna a vydela vzdy pouze vrchol pyramidy ??? -
standa (neregistrovaný)Stejně pracují i tzv. úspěšné a seriozní firmy, např. Seznam.cz a jejich "tým marketingových poradců". Je to úplně stejné, práce na živnostenský list, nikoliv však volná spolupráce ale hiearchie různách unit manažerů, kteří mají finanční podíl z každé ovečky, kterou marketingový poradce uloví, systém školení, kde poradce učí hlavně jak zákazníka obelhat aby zaplatil co nejvíce za reklamu a utvrzují ve víře, že je členem velké privilegované rodiny "Seznamáků" v čele s otcem zakladatelem Ivo Lukačovičem ( Tak je to opravdu psáno v dokumektu pro školení marketingových poradců - OTEC ZAKLADATEL)Pokud ale onemocníte a nesplníte měsíční plán financí vyždímaných od důvěřivých klientů, odkopnou vás.
-
Onřej Novák (neregistrovaný)No oni vás můžou odkopnout i pokud nejste obchodní zástupce, ale vysoce postavený programátor. Internetem nedávno proběhla tato historka:
Jeden den fotka zaměstnanců na blogu a informace, že zaměstnávají pouze špičkové programátory spolu s vychvalováním konkrétních lidí.
Druhý den jeden z nich běží z firmy s krabicí s osobními věcmi v ruce, balení kontroloval člověk z ochranky, aby si náhodou dotyčný neodnesl nic navíc. -
llook (neregistrovaný)Podobných systémů je v česku několik, mě se jeden člověk onehdá pokoušel lanařit na jinou firmu, prodávající zejména kosmetiku AmWay a nějaké pochybné čističe.
Sice lze dosáhnout zisku i bez referalů, ale to už si se srovnatelnou námahou vyděláte víc jako poskok v supermarketu.
Existuje pro podobné systémy zkratka MLM = Multi-level marketing. -
Josef Novak (neregistrovaný)Presne tak. Protoze nase zeme potrebuje vic namezdnich delniku. Diky za ten clanek, obcas nezaskodi, kdyz se medii mihne vyborne zpracovany odrazujici clanek od cehokoli. Paranoa je vyborny zpusob, jak pridratovat lidi k jejich bydlu, tak je to v poradku. Panu Linhartovi posilam 350.000 :o)
-
Eva (neregistrovaný)Taky jsem jim kdysi naletěla. Konkrétně paní Ševelové (viz odkazovaný weblog), která navíc zneužívá toho, že pracuje jako zdravotní sestra a při své práci nahání "ovečky". Budou vám tvrdit, že se vám zákazníci pohrnou sami, ale už je v tom tolik lidí, že se nepohrne vůbec nikdo. Je potom velice složité se z toho nějak vykroutit, sice slibují vrácení peněz, ale je velmi těžké se toho domoci. Ale ne nemožné :-)
-
Dusan (neregistrovaný)On vsechen prodej ruznych zazracnych pripravku na hubnuti je obchod s destem srovnatelny s nekolika stoleti trvajicim businessem s mastickami pro rust vlasu. Dle meho nazoru 95+% populace nepotrebuje ke zhubnuti zadne preparaty, ale v prvni rade mene zrat a vice se hybat. No a tem nestastnikum s poruchou metabolismu stejne muze pomoci jenom lekar a ne nejaky ulisny sarlatan s nalepkou "Chces zhubnout? zeptej se mne jak."
-
trautenberk (neregistrovaný)Čili jste jen o sobě řekl, že jste vždy málo pil a tělo si huntoval nedostatkem tekutin. Doufám, že Vámi tak často zmiňovaný invalidní důchod nemáte z tohoto (či podobného) důvodu, tj. vlastního poškozování organismu...
Ono totiž v případě dlouhodobého deficitu vody (člověk pije méně než litr vody denně), reaguje tělo na žízeň pocitem hladu. U většiny lidí se tedy stačí skutečně jen napít.
Dalším problémem bývá rozhozený metabolismus v důsledku nepravidelné a nevhodné stravy (dlouhodobě). Tělo se tak hlásí o jídlo častěji, než skutečně potřebuje. Na to je také velmi jednoduchá rada - tzv. rychlé cukry. Nepijte tu vodu neslazenou, ale dejte si do ní trochu čisté glukosy (hroznového cukru). Zvedne se koncentrace cukru v krvi a pocit hladu zmizí. Navíc se glukosa velmi rychle odbourá a netvoří se z tí tuk. Je-li její příjem minimální, nijak nebrání hubnutí, dokonce ho může v některých případech velmi urychlit - tělo přestává mít potřebu přehnaných tukových zásob, protože dostává pravidelně dostatek energie.
Zhubnout prostě není žádná věda. -
toniho (neregistrovaný)Je to na oko nesouvisejici, nicmene si dovolim tvrdit, ze uplne stejny princip pouziva v dnesni dobe kazda firma ktera potrebuje ke svemu fungovani co nejvetsi pocet platicich zakazniku, nejlepe nesicni pausaly. Takovato firma potrebuje system "letadla" ke svemu uziveni. Je pak uz jen otazkou, jak si tento system dokaze ohlidat aby ji neprerostl pres hlavu a nevymkl se kontrole. Me oslovil zastupce firmy Kooperativa a.s., tedy pojistovny, a nabidl mi "manazerskou" pozici. Ze se jako do ni musim vypracovat ale ze mi do zacatku bude prideleno nekolik lidi, ktere budu ridit :-D. Pak mi ukazal nekolik kolacovych a sloupcovych grafu a snazil se me presvedcit, jak jsou lide hladovi po jejich produktech, nacez mi nabidl skoleni v sobotu za "pouhych" 600 Kc, nekde v republice s tim, ze se nejedna o cenu za skoleni, ale cenu za obed... hahaha. za ty penize chodim na obed 8 dni do velice slusne rest. u nas. Tak to uz jsem zacal bit na poplach. Pak mi zacal ukazovat nejkake ne uplne presne informace o vlastnikovi Kooperativy a.s. atd. Nicmene celou tu dobu mi porad zduraznoval jak moc si vydela a jak je spokojenej, jak splaci hypoteku na barak, auto a snad i manzelku mel na hypoteku :-D ... bohuzel u toho nezapomel byt neustale nervozni, mit roztekany pohled, zduraznovat sve pracovni nasazeni a neustale na me vyvyjet tlak, abych mu kejvnul na to skoleni s tim obedem. Tak jsem si rikal, ze tu neni neco v poradku a zda toto ma Kooperativa a.s. opravdu zapotrebi??? Nicmene jsem mu na to nekyvnul a sdelil mu, ze se mu ozvu, ze si to musim promyslet. Take az na mou nekolikrat opakovanou otazku jak ze je to tedy s tim financovanim zamestnancu, odtusil, ze bych vlastne ani nebyl zamestnancem, ale delal na ZL a platil bych mu provize z mych kseftu, jakozto cloveku co me dostal "k lizu" a snad jeste nejake opravdu smesne "spropitne" o jednu uroven vyse. S tim ze ja bych si mmusel take sehnat "nymandy", kteri by me ve svem dusledku take zivili. Takze jsem to komentoval slovy, "hmm, takze se jedna o [letadlo]" a on hned ze v zadnem pripade ne. No pan Metelec, tak se mi predstavil, na me udelal dojem naprosto "seriozniho" podvodnika, nebot me sice informoval o tom, ze budu muset slozit zkousky abych se mohl venovat pojistovnictvi, ale uz mi jaksi opomel rici ze za ty zkousky stat vybira 3000 Kc, coz jsem se dozvedel od jedne me zname, ktera jim skocila na "lep" a koupila si obed za "pouhych" 400Kc. Ta mi prozradila, ze 5 z 8 skolicich chlapu ji koukalo na jeji vystavni 5-ky a jeden jak druhej ji neustale rikali, ze musi nosit saty a ne kalhoty jak je zvykla a porad dokola omilali kolik si oni vydelaji. To ze byla cela podstata skoleni. No .. nastesti ji to stalo jen ty 4 stovky. Takze se nenechte nikdo dalsi napalit, nebot lidi je konecny pocet, jak zde jiz zaznelo. Zde jsou hlavni stranky hlavniho "podvodnika?", tedy hlavniho "maklere" jak je nazyvam "poslusnymi" ... http://www.kapitol.cz/akcionari.html
Budte opatrni, jsou to jen Vase penize ...
Toniho. -
Alfonc Moucha (neregistrovaný)Vážená dámo - pokud jí jste, předpokládejme, že ano - vy snad ani vůbec nevíte, o čem mluvíte, nebo tomu snad sama ještě věříte :) Na prodeji výrobků Herbalife není nic špatného, jsou to dobré výrobky, fungují. Zde je řeč o systému, jež se snaží lživým způsobem nalákat lidi, psychologicky je zpracovat, česky řečeno - oblbnout. Všechny ty triky znám z vlastní zkušenosti jak své boty. Systém slibuje např. práci z domova, příjemné pracovní prostředí, vysoké zisky, ale je to pitomost. Prodej funguje jen způsobem "šlapání chodníku", tzn. děláním nejrůznějších anket na ulici, přímým prodejem na ulici nebo zvaním do studií. Roznášením letáčků, plnění poštovních schránek letáčky, nesmyslnou lživou inzercí apod. A hlavně to funguje nejlíp tím, že se někdo zaregistruje a nakoupí produkty za stovky tisíc. Sám jsem byl svědkem v spoustě takových naverbování, až se mi ježily vlasy hrůzou. To se pak může zdát, jako jaký je o výrobky zájem, jenže to pak dotyčnému leží leta v garáži, protože mu nikdo nebyl schopen poradit, jak to prodat. To je tou utajovanou pracovní náplní takového abonenta. Jako další věc je vymýšlení nejrůznějších a těch nejrafinovanějších způsobů, jak celý tento kouzelný byznys nováčkům vylíčit a hlavně je do toho zapojit a mít z nich provize. Pokud se sama zamyslíte nad tím, proč má u nás Herbalife tak špatné jméno, které se ani nesmí vyslovit, snad vám dojde, že asi jen proto, že tu někdo něco nedělá zrovna dobře a poctivě, jinak nelze jméno tak velké firmy takhle zničit. Je to podvodný český MLM.
Vážím si těch, co řeknou, ano, podnikám s Herbalife. Ale opovrhuji těmi, co se schovávají za nejrůznější systémy ala OBS, aby se náhodou neprozradili :) -
petriik (neregistrovaný)Principem vsech tehle systemu, je udelat ze svych kamaradu, pribuznych, kolegu v praci dojne kravy. Nekdo na to ma zaludek a kdyz nema tak se necha presvedcit ze jim vazne pomaha a proste v tom bludu zije. Nevadi me pokud treba Avon prodava kosmetiku timhle zpusobem, protoze jejich vyrobky stoji stejne jako obdobne vyrobky jinych firem, chapu ze jim jde o to obejit klasickou obchodni sit. Herbalife je ale nesmysl, neobsahuje to nic zazracneho, pokud zaroven nezmenite zivotospravu nemuze to nikomu pomoct. Proste prodavaji neco co ma hodnotu par stovek za tisice.....
-
sarus (neregistrovaný)Ja mam taku "malu" burzu prace a pokial sa tam objavia taketo inzeraty (typu praca na doma a pod...), tak to nemilosrdne mazem. Pokial je to solidne, inzerent sa urcite ozve a bude protestovat, pokial sa neozve, tak je to podvod - zatial sa nikto neozval. Hovorim rovno podvod, pretoze viac menej je to podvod. A s tym zverejnenim, co je na videokazete. Pokial tam nie je copyright a ten tam urcite nie je, nemozu nicim hrozit - je to len take bu-bu-bu, lebo cim tajomnejsie praktiky, tym viac ludi to pritiahne (je to v povahe ludi) - na tom su zalozene sekty.
-
hans (neregistrovaný)To je představa většiny lidí ČR. Nemuset nic moc dělat a dostávat co největší plat a závidět majiteli firmy, že má každej rok nové auto.Ale má ho proto, že se snaží dělat na 100% a né koukat kde by co ošidil a taky nikdo nevidí co musí ten majitel udělat pro to,aby zaplatil zaměstnance, vymyslel jim práci atd. Když tady někdo nabídne práci, která je královsky placená,ale musí se makat, tak jsou najednou češi spokojení, protože v zaměstnání má přece "jistejch" těch svejch +- 10tisíc a nemusí se nijak nadřít. Protože po odpíchnutí je konec spěchu. Spěchá se jen k píchačkám. V Kapitolu nikdo nikdy "nevyrostl" do vyšší pozice tím, že si našel pod sebe lidi a sám se válel,ale tím že tvrdě pracoval. Je jednoduché odsoudit lidi za to že mají peníze, když si člověk nevyzkouší jaké to je ty peníze vydělat.
-
prizemi (neregistrovaný)Odporúčam otvoriť si stránku http://www.sekty.sk/c_temy_sar.stm a kliknúť na Herbalife. Obrázok si iste urobíte sami.
-
Anti-Herbalife Team (neregistrovaný)Tu je o tom o dost viac. http://stop-herbalife.szm.sk
-
aspirka (neregistrovaný)Pana Josefa Černého z Holoubkova od Rokycan jsem potkala při jeho anketách v Praze dne 22. září 2004 na svoje 38. narozeniny. Byla jsem a budu hodně baculatá, potřebovala jsem hlavně kvůli sobě něco shodit, nechala jsem se zlákat jeho nabídkou a začala jsem od pana Josefa Černého kupovat produkty firmy Herbalife, a hubla jsem. Šlo to docela dobře, celkem jsem shodila 20kg. Pan Josef Černý mne velmi zaujal i jako potencionální kamarád, přítel, protože žiju již 14 let v manželství, kde oba nemáme moc známých. Začala jsem se zajímat o Herbalife i o pana Josefa Černého četla o firmě, produktech na netu. Pan Josef Černý mi koncem roku prodal i registraci u firmy Herbalife a po novém roce (přesněji v únoru) mi umožnil navštěvovat školení v jeho plzeńském působišti ve Studiu zdraví a vitali na firemních školeních, i na jiných akcích, které jsem si vždy pohopitelně hradila sama. Já osobně jsem nikdy nikomu neslibovala, že začnu s výrobky firmy Herbalife pracovat, protože ne každý prostě tomuto způsobu podnikání fandí. Jezdila jsem na školení a byla v kontaktu s pnem Josefem Černým proto, že mi pomohl shodit pár kil, a také proto, že mi byl velmi sympatický, je to milý mladý muž. Sice v Praze působil poněkud víc nesměle a mileji, než v Plzni (v Praze ukončil v polovině druhý ročník vysoké školy, aby se mohl naplno věnovat práci s produky firmy Herbalife), kam jsem dojížděla na školení. Vždy jsem se na společnost lidí ve studiu i na jeho osobně velmi těšila, protože to byla velmi příjemná změna v mém každodenní kolotoči kolem dvou malých dětí a domácnosti. Pan Josef Černý byl milý a přátelský. Pak mi v srpnu 2005 napsal, že mne měl poslat do prdele už dávno a později jsem si mohla od něj přečíst, že jsem bláznivá kráva a obluda prvního kalibrua že se mnou nechce mít nic společného, kde je sklad že vím. Protože pár korun z mých objednávek produktů, které jsou bezvadné, šli i panu Josefu Černému, zrušila jsem u firmy registraci a kupuji produkty daleko levněji z netu. Dá se řící, že pan Josef Černý se beztrestně zbavil někoho, komu se velmi líbila účast na školeních v Plzni, za padesátk korun jsem ztrávila pár pěkných hodin ve společnosti milých lidí, a někomu,kdo ho měl velmi rád velice narušil jeho psychický život.
Celou naši rodinu přišla zkušenost s firmou Herbalife velmi draho. A tím nemyslím koruny. I takové příběhy píše život. -
anonymníDobra odpoved p. Moucho.
Jen je treba revidovat vas nazor na kvalitu techto vyrobku. Neni to nahodou tak, ze za drahou cenu nepomohou ale ani neublizi? Mozna Placebo, ktere muze lidi nasmerovat k docasne zmene zivotospravy. Kdo to vydrzi kupovat za ty ceny dlouhodobe pokud neni distributorem? Je to jako s vetsinovou medialni reklamou. Ta taky nelze, ale ani nerika pravdu.
Je to jen o penezich pro distributory na vyssich MLM urovnich a produkt je pouze jako zasterka.
Kazdou sekundu se na zemekouli rodi dalsi nepouceny clovek, ktery je potencionalni oveckou techto systemu. Kde je etika a moralka? Place v koutku, protoze penize jsou az na prvnim miste. -
lilie2 (neregistrovaný)Jen přispěji k názorum co sem si tu stihla přečíst.Myslím si že přes internet je to snažší získat pod "sebe"pár lidiček.Protože normálně v okruhu co se věčinou lidi pohybují se zaleknou jak investic do tohoto programu tak i cenám ruzných výrobku.I když sama mám skušenosti že sou dobré a když se to veme v lékárnách sice jsou také ruzné přípravky na hubnuti ale sou taky dosti drahé a daleko menší množství než jak to prodává např.Herbalife.Člověk by si sem tam měl propočítat co je pro něho výhodnější a jak to vubec funguje.
-
fabio (neregistrovaný)Poznámka k tomu co je to podvod : je to §250 trestního řádu,
cituji : podvodem se rozumí jednáníé kdy někdo jiného uvede v omyl,nebo takového omylu využije k tomu aby se obohatil..
To jest podvod , dále co se týka informace o tom,že ČNB zahájila správní řízení se společností Eurofinancial,je absolutně nesmyslné,jelikož nelze jej zahájit.. Nejsou to subjekty správního řízení,jelikož vy tady píšete o podvodu,to jest trestný čin a ne správní delikt( to si najděte už sami jestli jste právně aspoň trochu vzdělaní). Jinak vaše právní úvahy jsou zcela nepřesné,doporučuji si koupit Trestní zákon)č.140/1961,trestní řád č.141/1962 a právní řád číslo 500 !! zde najdete veškeré informace k vašemu zdokonalování!! Nechápu proč někdo píše o věcech o kterých nic neví a kde se snaží dělat chytrého!! pozdrav panu Jungmanovi -
anonymní..čeho je velmi těžké se domoci ? ...z čeho je těžké se vykroutit?...jaké ovečky kdo nahání ?..myslím že každý nabízí své výropbky tam kde má možnost. Na tom není nic špatného. Navíc myslím že paní Ševelová je v domácnosti.
Píšete v hádankách a jen nesmysly. To je jednoduché že? Pomluvit,ale nic konkrétního. -
Pavel (neregistrovaný)Velmi děkuju autorovi za článek, skoro jsem si před přečtením objednal CD za 450 asi pravděpodobně o ničem. Mysel jsem si, že peníze případně vrátí. Celkem jsem si společnost také prověřil, kouknul jsem se na ARES na firmu a nelíbilo se mi to stejné co autorovi, získal jsem také nějaké kontakty a dovolal jsem se nějaké pani v OBS. Ta mi přiznala, že a se jedná o živnost administrativního charkteru(něco s kosmetikou,..), ale i tak mě celkem lákalo, co bude na CD, dokud jsem si nepřečetl tento článek.
-
anonymníPane Novotný,
žádná diskuse na webu vám nepomůže, pokud výrobky nepoužíváte podle doporučení distributora. Každý program na hubnutí trvá několik měsíců, které jste Vy svému tělu asi nedal. Je to škoda,zvýšení váhy není překážka hubnutí, jen někdy nutný výkyv. Ale to jen pokud jste vše dodržoval a PŘES TO přibral. Často se stává, že člověk nepřizpůsobí svůj denní režim doporučením distributora. Pokud CHCETE zhubnout, musíte něco změnit a Herbalife je nástroj té změny, který Vám pomůže hubnout a také s Vašimi novými návyky. Jestli ovšem máte 1000 důvodů, proč to nejde, pak to doopravdy nepůje, ani kdyby byl Herbalife ze zlata.
Přeji více úspěchů při vašem příštím hubnutí:-)) -
agel (neregistrovaný)Dobrý den
tady je zajímavá odborná informace ohledně mlm. A odpovědí na otázku proč někdo vydělává moc, a jine....: http://www.ah.mlmrockstar.info/?page=cz -
honza (neregistrovaný)ale ten majitel firmy má třeba tiskárnu, autoservis, je zubař apod. zaměstnává lidí, kteří mu chodí do práce, pracují-li doma jsou placeni za práci kterou odevzdají (jako celek) a ne se sedí doma škrábou se na prdeli a přemejšlí koho do toho ještě uvrtat aby se z toho ještě dobře vylízali, takových je v těchto spolešnostech hodně, ti co vydělávají jsou jen holt výš. To že vrchní manager čezu má každý rok nové auto se nedá srovnat s mlm, nebo už i elektrikáři schánějí podzaměstance,aby prodávali kilowatty?
-
radostnoha (neregistrovaný)Nevím kde jste vzala tak ohromný nárůst akcií, jako makléř pracuji již řadu let a toho 3 měsíční skoku jsem si nějak nevšiml :-) nejen, že by se to projevilo na DOW Jones indexu, ale takhle neroste ani japonský nasdaq, natož přitroublý herbalife, je to jako akcie aaa auto, rychle nahoru, rychle dolů a tam zůstat, neobchodovatelné
-
honza (neregistrovaný)Ona bohužel psychologie a zvlášť ta marketingová je celá věda. Učí jak působit, jak mluvit, jak zlákat, jak manipulovat, pokud nejste zrovna Hanibal Lecter tak snadno podlehnete, stačí pár školení a budete vědět jak ukecat housenku aby řídila metro, není to jen o rozhodnutí jestli zaplatím nebo ne! Myslímsi že jsem vcelku silná osobnost s vlastním názorem a stejně sem nevydržel, chce to potom promyslet v klidu, pokud na vás někdo tlačí je to horší a na to tyhle firmy hrajou.
-
konspiranti (neregistrovaný) ---.201.broadband9.iol.czNáš vůdce bude kritizovat Eurofinancial v příštím článku co píše redaktorka MF Dnes.Bude velmi zajímavé čtení.Jinak připravte se že bude horko,pro eurofinancial.Kromě toho že všechny trestní podání asi selhala co naši koukali na web.Tak je na čase vyjít do ulic a ukázat jak vypadají nepokoje.....
-
tobuli (neregistrovaný) ---.233.broadband7.iol.cz
Jste jediný, s kým souhlasím. Vyřvávání o všem a o ničem je na nic. Buďme konkretní. Já chci podat žalobu na společnost IFP, ale nevím kam. Všichni bývalí ifpáci -podvedení-říkají, že podali žalobu, ať zveřejní kam. Je nás hodně, kteří se přidáme. V současné době pojišťovna, která jako jdiná s nimi spolupracovala, vymáhá na lidech peníze, které IFP nezaplatila. Takový "gigant" přes pojišťovnictví pokračuje ve vymáhání peněz od zničených lidí, které tato společnost doslova zlikvidovala. Ozvěte se.
-
kve (neregistrovaný) 217.77.169.---
Publicista jste příšerný. Ale chápu Vás. Měl jsem stejné názory, nežli jsem hledam způsoby jak začít podnikat. Kolik musí byt počáteční investice a kde se to vůbec naučim.
Začněte podnikat s 5000 korunami 2 hodiny denně a dejte vědět až si vyděláte prvních 50 tisíc.
Pochopitelně sami bez OBS. -
HORUS (neregistrovaný) ---.184.broadband11.iol.cz
zázvor,zázvor,zázvor...... a MMS (www.emms.cz)..........při tom javorový sirup a soda bicarbona (3:1 zahřát a rozpustit - denně 3 lžičky).....žádnej HERBALIFE....nice
-
imbecil (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
pro tlouštíky:
1/oželte mc.donald, cvicte a diet na netu najdete spoustu, oni nenabízí nic kde by jste nenasli alternativu, pokud ne to stejny levnej
2/ve stredoveku frceli odpustky ted jsou to civilizacni nemoci, proto tolik kutilu se vas snazi manipulovat
pro pany podnikatele se strankama vizaze z dob zacatku internetu:
1/email na free serverech typu seznam.cz, zkuste aspon gmail:D a podobně by nikdy neměla seriozni mezinarodni firma jak o sobe tvrdite, to vypada jako na malyho zivnostnika opravare lednicek, kterej se netem moc nezabyva kdyz uz si neda praci s prezentaci..
2/evidentne ani neumite nebo nemuzete presmerovat email trotli jeste ze tak
3/je to fakt hnus co delate, najdete si normalni praci..revizory maj lidi radsi:D na opravdovy podnikani fakt nemate..to co delate je podle me cistokrevnej podvod a zatajovani informaci
Pokud Vám rady pomohli mohu vam poslat cd nebo starou vhs za 450Kč, ..email:imbecil123@smelina.cz -
imbecil (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
jeste jsem neslysel o nikom, kdo by zacal podnikat, platil socialni, zdravotni 3500 mesice + ty vase nesmyly a delal jenom dve hodiny denne:D a bral padesat, kazdej by delal co by mohl, aby vydelal vic vzdycky, chlacholite lidi co nemuzou sehnat praci akorat jinak by vam na to kazdej prdel..
-
pavel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
jsi doopravdy hloupy, nedivim se ze jsi naletel. Kdyz uz se tak ale stalo tak se z toho pouc a udelej tlustou caru. Nevim zda rozlisujes zalobu a trestni oznameni ale zcela zjevne nechapes principy a moznosti soudniho rizeni. Tedy jsi hloupy a zase jen hloupy, to te stalo penize a ted to rsis velice profesionalne na internetove diskusi. Jsi opravdu hloupy.
-
Výdělek na internetu (neregistrovaný) 46.167.204.---
Dobrý den, nejlepší web o výdělku na internetu naleznete na www.vydelejnainternetu.cz
Přijď se podívat, nejsou zde žádné vstrupní náklady a výdělek garantuji 500 - 10 000 měsíčně. Bez poplatků a zcela zdarma, krom toho nabízíme mnoho soutěží a věcí zdarma. -
Vladimír Přichystal (neregistrovaný)Dobře napsaný článek. Jen bych se rád trošku zastal MLM. Myslím si, že třeba MLM, jak ho mají udělaný u Oriflame nebo u Avonu je v pořádku a určitě není možné strkat všechem MLM do jednoho pytle. I na netu existuje pár příležitostí, jak si vydělat prostřednictvím refferal systémů. Jen je potřeba rozlišit obelhávání lidí, mlžení a podvody od MLM systémů s jasně definovanými pravidly a třeba i bez počátečních vkladů. Velký rozdíl je i v nabízených službách či zboží.
-
tomas (neregistrovaný)Nemyslim ze je to problme zakonoarstvi. Podle popisu mi uvedeny system nepripada jako podvod, ale spise jako velice nesolidni nabidka. Myslim ze role statu a soudu neni chratit obcany pred nesolidnimi nabidkami - na to ma kazdy vlastni mozek.
Jinak vas zaver - kazdy si jasne dusledky vyvodi - vetsinou bohuzel lide, kterym je vse jasne, byvaji obeti techto systemu. Me tedy po precteni clanku neni JASNE, ze jde o podvod.
To pak muzete to skatulky podvod hodi Amway, Herbalife apod., samozrejme si o techto firmach myslim sve, ale podvod to rozhodne neni. To pak muzete oznacit za podvodniky i treba Nike, ktere v Cine za $1.50 vyrobi tricko, nasiji na nej logo, investuji miliony do reklamy a toto tricko prodavaji za $70.
-
Jan linhart (neregistrovaný)Původně jsem sem nechtěl slovo podvod vůbec zatahovat. Jen jsem zareagoval na diskusi a hojně vyskytované slovo.
-> To pak muzete to skatulky podvod hodi Amway, Herbalife apod.
OBS prodává právě výrobky Herbalife, proto bych ho do stejné (nebo alesoň podobné) škatulky dal. -
PK (neregistrovaný)Jo, moje matka je specialistka na diety a po Herbalife zhubla asi 8 kilo...stalo ji to sice nejakz cash, ale vzsledek se pri SILNE, opakuji SILNE vuli a dodrzovani zivotospravy dostavil.
Ja jsem zhubnul 16kilo (ze 104kg na 88kg), ale bez diety a bez samolepek, ale 3x tydne fitko, rotoped doma, plavani a HLAVNE zmena stravovacich navyku...to je nejdulezitejsi.
A Horst Fuchs s jeho samolepkama a mexicky doktori s Reduce fat fast mi muzou skocit na hrb...
PK -
Vaclav (neregistrovaný)Kdyz uz se tu o tom mluvi, tak...
Nedavno byla v Televiznich novinach reportaz o tom, jak nejaky obchodni retezec ve sve reklamni kampani vytvoril letaky s komunistickymi symboly (panacka se srpem a kladivem, hesla: ceny jak za komunistu apod.).
Nova hned vyrazila s tim, ze jisty pan, jehoz otec byl politicky vezen se citi byt urazen a zvazuje podani trestniho oznameni na ten obchod.
Pripada mi to tak trochu pokrytecke, ze jsou na to vsichni tak haklivi, ale komunisticka strana i se svymi symboly vesele existuje dal. Podle me je potreba udelat par nedemokratickych kroku, abychom se komunismu zbavili a potom dal pokracovat.
Pokud evoluce ukazala, ze nejschudnejsim resenim pro lidstvo je demokracie a ja si myslim, ze je to nejlepsi reseni, tak potom je potreba se zbavit toho, co ji ohrozuje .. rasismu, komunismu, ...
Vzdyt nikdy nemuzeme dospet, pokud sebou budeme vlacet nebezpecne rezimy. Komunisti JSOU prasata a at me klidne zaluji. Bohuzel je zde prilis mnoho prostych lidi, kteri je budou volit. Ale evoluce je prece o tom predat potomkum to nejlepsi a ne jenm "neco" predat. At si par invalidnich duchodcu (mam na mysli ty, kteri se na tech pravych jen prizivuji) zkusi vydelavat penize.
Pan, co je mu 30, dojde si do ocni ambulance pro bryle na televizi. Je to chlap jak hora a je na invalidnim duchode, protoze bud uplatil komisi, co to posuzovala nebo si vychlastal jatra - nepecoval si o sve zdravi. Tento prosty - treba i bezelstny hodny clovek - s nizkym inv. duchodem, co nikdy nebude pracovat potom bude vzdycky volit komunisty, protoze ti mu daji vetsi duchod a treba i nejakou praci pro nic, kde se nenadre. Komunisty voli chudi lidi, kterych je mi na jednu stranu lito a na tu druhou je nenavidim. Je potreba dat kazdemu clovekovi zivot sezrat, aby se taky o neco pokusil a ne si nechal vsechno nadiktovat.
Pokud chcete nekdo videt, jak takovy volic komunistu vypada, tak se kouknete na jakykoliv kotel (ne ten s Jagrem) a pockejte si na otazku: "Jak je mozne, ze vy politici mate tolik penez a ja ne." A budete vedet na cem jste. -
PK (neregistrovaný)je to jednoduche...
snidat (musli tycinka, jablko, caj (dzus) - Dulezite
a pak svacinka, maly obed, odpoledni svacinka, lehka (opakuji LEHKA vecere). Doporucuji udelat jednoduchy testik...14 dni si piste VSE co snite a pak si to prectete. ;o) To budete koukat.
Jinak na netu najdete plno inofmraci: www.f-sport.cz
www.kulturistika.com - nebojte je to jen spatne zvolena domena ;o) -
krakonoš (neregistrovaný)Haneho dieta funguje. Shazuji bez jakýchkoliv potíží dvě až tři kila měsíčně a už jsem shodil dvacet kilo, a dá se na ní i ušetřit. Na té dietě jsou totiž důležité právě ty dvě sklenice vody. Ten výtažek z čaje si můžete klidně odpustit. Prostě když máte hlad, dejte si půllitr neslazené vody (lépe sodovky nebo minerálky) a máte klid.
-
Neznámá (neregistrovaný)Dobrý den,
pane Linhart nechci se nijak zvlášť zaplést do této diskuse o OBS,ale jen mi přijde zvláštní když neustále čtu samé negativní ohlasy o firmě ,ale nikdo z těch lidí co si balíček zakoupili a následně vrátili se již nezmíní o tom,že peníze jim byly včas a řádně vráceny (napsal jste chybně částku vrací se 395,-kč poštovné a balné činí 55.-kč a máte pravdu,že na tom opravdu nikdo nezbohatne když uvážíme co stojí poštovné a protinárazová obálka).Už jen tento fakt,že lidé dostanou své peníze zpět si myslím svědčí o serióznosti firmy a o tom že slovo PODVOD není zrovna to pravé.Každý má svůj názor já vám ty vaše neberu a plně chápu že každý novinář či co vlastně jste hledá senzaci protože lidé obyčejné a fádní věci nečtou,takže čím víc špíny tím je článek úspěšnější viďte :o)) nezazlívám vám to jen by jste se mohl pokud jste fajn chlap a nejde vám jen o senzace zamyslet nad tím vším a přihodit tam i něco kladného a pak by vám mohla spousta lidí složit poklonu,že jste uvedl nejen zápory ale i klady.Moje maminka také kdysi prodělala kalhoty s Herbalife,ale každý začátek něčeho nového je těžký,řekla bych,že teď už firma pracuje na jiné úrovni než před několika lety,ale záleží na pohledu každého z nás jak si to přebere.Mějte se přeji krásný den :o) -
tomas (neregistrovaný)Myslim, ze kazdy haze MLM do jednoho pytle, protoze kazdy si mysli, ze je vse podvod, protoze mu to nevydelava miliony za nic. Skyline to v CR dovrsil, protoze lide doplatili na svoji neinformatelnost. Pokud nekam penize vkladam, tak chci vedet do ceho a co BUDU MUSET DELAT. jedine misto kde penize delaji penize JE INVESTOVANI do akcii, komodit apod, nikde jinde kdyz penize vlozim, tak mi nevydelaji bez mojeho usili. Dale se nema cenu ke Skyline vyjadrovat, mam na to vlastni nazor, byl to vrchol vseho.
Kdyz mi nekdo rekne do telefonu, ze muzu vydelavat tisice, ale nerekne mi za co, tak je to moje rozhodnuti, jestli zaplatim za informace a nebo ne. Je mi jasne o co jde, ale je to na mne. Hodnekrat jsem zaplatil, abych vedel jak system vypada a co nabizi. Tot vse. ( Krome Skyline, to bylo moc i na me:)
V USA je MLM uplne bezny a ve svete take. Jenomze to funguje tak, ze se lide informuji a vysvetli se jim, co budou delat a jak to cele funguje. V MLM se pohybuji vice jak dva roky a jsem spokojen. Nedelam Avon, nebo Amway, vim o co jde, ale nebavilo mi to, ale tim nerikam, ze je to spatne. Kdo chce, at si to zkusi a znam lidi, kteri jsou spokojeni jak s vyrobky tak s praci od nich.
Osobne jsem se zaregistroval do firmy z USA, ktera nabizi pomoci MLM prodej online domen na internetu do celeho sveta. Je to spicka, protoze internet se rozviji obrovskym tempem a hodne lidi po celem svete schani dobre jmeno, ale koncovky com. a dalsi jsou hodne obsazene. Koupil jsem si od firmy sve jmeno www.superprofit.ws a mam k tomu i hosting, email a dalsi sluzby. Stoji mi to 10 usd mesicne coz je opravdu smesna na to, co mi firma nabizi. A jak vydelavam? Jednoduse prodavam dalsi domeny tisice lidem po celem svete. System je tak dokonaly, ze prodejci se na sebe navazuji a vse jede pomoci MLM. Vse je legalni a nic spatneho to neni. Jsem spokojen. Pokud mate nekdo zajem, kouknete na www.superprofit.er.cz, je tam vse popsano.
To byl jenom muj nazor, preji vsem at se Vam dari a mate se co nejlepe.
PS: kdo ma nazor, ze MLM jsou spatne spolecnosti, respektuji to, je to vas nazor, ale ja si myslim neco jineho.
www.superprofit.er.cz -
Mazovsky (neregistrovaný)Jen jsem se chtěl i tady zastat společnosti Eurofinancial, četl jsem to, co o ní napsal někdo v diskuzi a nezdá se mi to. Zhruba před půl rokem jsme s přítelkyní potřebovali hypotéku a tato makléřská společnost nám byla doporučena mým bratrancem. Telefonicky jsme si domluvili schůzku, kde nám vysvětlili vše, co se hypotéky týká, dali nám seznam potřebných dokumentů a vyžádali si od nás základní informace. Do konce týdne jsme měli vytvořenou nabídku od několika bank a vybrali si tu, která nám vyhovovala nejvíce (původně jsme si mysleli, že to bude nejvýhodnější u banky, kde má přítelkyně účet, ale při porovnání vyšla až jako třetí nejvýhodnější). Na požádání s námi pracovník firmy došel ochotně do banky... Díky Eurofinancialu máme o několik set nižší měsíční splátku, což se někomu může zdát málo, ale za 25 let to udělá docela dost peněz. Nikdo po nás nechtěl žádné peníze. Kdyby někdo z mých přátel potřeboval poradit s hypotékou, vím, koho mám doporučit. Kryštof Mazovský.
-------------------------------------------------------------------------------- -
Moje zkušenost:po půlročním "užívání"Herbalife,pod vedením jedné paní se mi v krvi snížil:cholesterol,cukr,triglyceridy,kyselina (nevím název-ta co způsobuje dnu).Nahrazuji si koktejlem jen snídani,pak obědvám a večeřím jako dřív.Za toho půl roku se mi snížila váha asi o 6kg(ráno-večer váha kolísá asi o 3kg).A teď to důležité:
Pod tímto vlivem se mi KONEČNĚ podařilo změnit stravovací návyky.Jím(většinou)jen tyto 3 jídla denně.Nejím(až na sporé vyjímky:uzeniny,mléko,vnitřnosti.....).To,ač je to zdánlivě jednoduché jsem nikdy dřív,přes veškerou snahu nedokázal.(To,že mne velmi často pálila žáha a hemoroidy též nedaly pokoj už ani nevnímám jako zlepšení,je mi 55 a už zapomínám.)Pokračuji dál.Tož tak.(nic si u mne neobjednávejte) -
swee (neregistrovaný)ano, ve smlouve je uvedeno vsechno, vsak prave proto vyhravaji temer vsechny soudni spory se s vymi klienty, kteri chteji odstoupit.
Taky jsem tam byl a jelikoz smlouva se musi podepsat do jednoho dne, neni prilis velka moznost si zajistit k podepsani smlouvy nekoho, kdo se v marketinku a ekonomickych sferach zdatne pohybuje. Na to oni sazi, nevidel jsem v teto firme jedineho cloveka nad 25let a oni naboruji lidi s minimalnimi zkusenostmi, proste ty hloupoucke studentiky, kteri se jeste nestihli tolikrat spalit... nutno podotknout, ze veskery jejich casovy, pseudopratelsky a navic na oko seriozne vypadajici natlak je legalni !
Smlouvu mi k prostudovani domu samozrejme nedali, diky politice know-how a i kdyby dali, tak diky jejich politice "sanci mas jen jednu a to je prave ted, tak podepis" by to bylo stejne zbytecne.
Pri odchodu se mi za zady nesly slova manazera, ze doufa v to, ze priste az se naskytne znovu takto uzasna nabidka, tak ji nepromarnim jak tuto.
To mi stacilo
PS:Chci rict, ze ja uz se taky parkrat spalil, nejspis proto jsem hledal sebemnesi duvody proc nepodepsat a nasel jsem jich docela dost, nektere jsem ani nezminoval (napr 20KKC za poruseni jejich smlouvy, atd.) -
anonymní...zha koho kopete? Myslím, že to píše jeden a ten samý člověk pokaždé pod jiným nickem. No nic. Jouda,který utratí 20000Kč a čumí jak bulík aniž by věděl co má dělat, je opravdu jouda. Každý ví co má dělat. Pokud jste si nakoupil za par korun zboží,na kterém můžete vydělat a nejste schopen toto učinit(ačkoliv jste věděl, že toto se od vás očekává stejně jako u jiných firem nabízejících zboží) mohl jste jej vrátit firmě zpět do skladu a oni by jej odkoupili. Pokud jste investoval někam a ani jste "nevěděl kam" tak jste trouba, ale tomu nevěřím-to byste musel být slepý,hluchý a ještě blbý.
Jen plácáte a evidentně kopete za konkurenci. -
anonymníZa koho mluvíte ? Za normální lidi asi ne. Nevíte o tom vůbec nic. Díky podobným jako jste vy a zapl.pánbuh za to- už tato otázka byla propírána na televizi NOVA a to dost důkladně. Nikdo-ani právníci- nezpochybnili tento způsob práce a nebylo shledáno že by se mělo jednat o nějaký podvod. Z toho vyplývá že tyto bláboly na netu plodí pouze konkurence a nikdo jiný. Kdo jiný by měl na tom takový zájem.?
-
anonymní...no myslím že i na Slovensku je tr.čin pomluvy a ten platí v tomto případě i na vás. Vy útočíte na Herbalife a důvody které vás nk tomu vedou jsou nesmyslné. Herbalife je bezkonkurebční firmou v produktech zdravé výživy a protože je vám to jasné,hledáte způsob jak firmu očernit. Už jste téo udělali jednou a nyní se trapně pokoušíte o totéž. Uvědomte si, že firma expanduje a nyní je v 64 zemích světa a chystají se další. Ty vaše bláboly si mohou vysloužit akorát tak žalobu..a to byste asi nezaplatili.Nebo jste konkurencí tak dobře placeni?
-
Kates (neregistrovaný)Sakra lidi probuďte se... vždyť většina z Vás vůbec neví o čem mluví!
Herbalife není o držení diet, člověk díky němu zhubne protože buňky dostávají potřebnou výživu pro správný chod a tělo začne pracovat tak, jak má. Proto ta Buněčná výživa, proto ty výjmečné výsledky... proč si myslíte že umírají 3 lidé ze 4 na civilizační choroby?
Protože ty hnusy, co do sebe dáváte plný emulgátorů a stabilizátorů Vám akorát pěkně hyzdí tělo zevnitř ... a ty Vaše buňky? ty mají všechno, jenom ne plnohodné živiny...
Nepíšu to jen tak, kdybyste měli náběh na rakovinu jako já, začali byste se na každou pomoc dívat jinak, a přitom stačilo vrátit se k výživě, která není výborná pro náše chuťové buňky, ale pro buňky, které náš organismus od základů tvoří ...
Děkuji Herbalife, a těm všem, kteří ho berou jen za hloupou dietu vzkazuji : "Trhněte si nohou." -
Kates (neregistrovaný)Sakra lidi probuďte se... vždyť většina z Vás vůbec neví o čem mluví!
Herbalife není o držení diet, člověk díky němu zhubne protože buňky dostávají potřebnou výživu pro správný chod a tělo začne pracovat tak, jak má. Proto ta Buněčná výživa, proto ty výjmečné výsledky... proč si myslíte že umírají 3 lidé ze 4 na civilizační choroby?
Protože ty hnusy, co do sebe dáváte plný emulgátorů a stabilizátorů Vám akorát pěkně hyzdí tělo zevnitř ... a ty Vaše buňky? ty mají všechno, jenom ne plnohodné živiny...
Nepíšu to jen tak, kdybyste měli náběh na rakovinu jako já, začali byste se na každou pomoc dívat jinak, a přitom stačilo vrátit se k výživě, která není výborná pro náše chuťové buňky, ale pro buňky, které náš organismus od základů tvoří ...
Děkuji Herbalife, a těm všem, kteří ho berou jen za hloupou dietu vzkazuji : "Trhněte si nohou." -
volo.dik (neregistrovaný)Ted tomu totalne nerozumim,hrajete tady na city že někomu vaše zboži či vyrobky pomohly,a co takhle neobirat slušne lidi ktery jsou v z situaci a hledaji si lehky přivydělek,tak skoro 65% vašich byvalych lidi piše o vas jako podvodnicich_?to jako mi chcete řict že tohle to je vaša opozice?nebo jak mi odpovite?.za 1.lžete!!!pan Ševela na CD uvadi statistiku že firma je na celosvětovym trhu 23-let,ale na internetu ma jiny popis že firma je na trhu 28let,to jako pan vedouci by měl vedět???za2 zajimalo by mně jestli chcete se dostat i na Ruskojazyčny trh???tam z touhle vaši šaškarnou davam 3měsice,vracite se do Čech a radujete se že vubec žijete,lepši by bylo abys te prosadili sit legalnich kramu atd,treba Tesco a pod.a tam ten svuj vyrobek prodavali podctivě,najali si par hezkych prodavaček a bylo by to.tam si to koupiv zakazink a podctivy!a hlavně neberte do předu penize za slibovany a neznamy vydělek,a hlavně o firme nikdo nic nevi v O.R?to je jako seriozni firma ktera vydělava miliony?to nemyslite važně???nebo mjak vidim važně,,,!!!
-
peta1peta2@seznam.cz (neregistrovaný)Tak jsem se zase zasmála a po dlouhé době zavzpomínala a SKYLINE, či jak se to jmenovalo. Osobně jsem se zůčastnila přísně tajné schůzky v Rosicích u Brna a když jsem viděla, jak se dovede zfanatizovat "stádo" normálních lidí v poskakující a tleskající nadšence, dodnes v tomto mám stigma davového šílenství.
A firma HERBALIFE? Taky mi prošla životem, tentokráte v podobě mé maminky, která z kraje nakupovala a prodávala a i hubla. Posléze však měla tolik nakoupeného zboží, protože nutný měsíční odběr je takový a takový...že ve finále bylo po výdělku, po iluzích a samozřejmě i po dietě.
Závěrem, varujte se všichni proboha takových způsobů investic. Nikdy, nikdy se to nevyplatí.
to první stálo mého bývalého přítele 40 000 tisíc!!! - vstup do systému...
A to druhé mi nikdy maminka nepřiznala, ale herbalife se u nás potom už nikdy nevyslovovalo... -
honza (neregistrovaný)O tom jak herbalife funguje či ne, bych se radši nezmiňoval, jen čistě ke stránkám na netu, navštívili-li vaši stránku opravdu jen 2 lidé? za rok?, pak rozhodně nevíte jak na to a měla jste se obrátit na jinou reklamní možnost. Herbalife rozhodně nezastávám, jsem jeho odpůrce, ale vaše zkušenost s internetem je do očí bijící. Každý si myslí, že hodí své stránky na net a holt ty lidi sami přídou a všechno si najdou - za tím je spousta práce, registrace v katalozích, seo (vyšší pozice ve vyhledávači), a strašná kupa inzerátů všude možně, ty stránky taky musí nějak vypadat (jestli máte klasické černé pozadí a červený text, nebo oblíbenou fotku moře a bílá písmenka jste předem mrtvá), jakož i výměna odkazů s dobrými stránkami (ačkoliv, která soudná firma si na své stránky hodí váš herbík), nakonec i kupa inzerátů v tisku, co jsem tak pochopil tak vás neubil herbík, vy jste to zvládla sama
-
LIBERTY ÚVĚRY (neregistrovaný) 41.203.64.---
Dobrý den,
Liberty služby Půjčky a investiční společnost je společnost, která
je zde, aby vám pomůže zastavit své finanční problémy.Nabízíme všechny druhy úvěrových balíčků v Osobní úvěr obchodní úvěry, atd.) naše
Výše úvěru se pohybuje od 1,000.00 EUR na 5.000.000,00 EUR. A re-platby
období 1 roku do 30 let trvání. Chcete-li zahájit žádost o úvěr
proces, můžete najít nějaké důležité informace o úvěr nabízíme níže.V získat půjčku od naší firmy, tam je nějaká informace, které je třeba předat
napříč k vám, než budeme moci přistoupit k procesu aplikace.Úroková sazba:
V úvěr nabízíme, děláme poplatek 3% ročně o půjčku. Všimněte si, že úvěr
re-splátkový kalendář začíná po uplynutí 6 měsíců půjčka byla převedena na
žadatele.Jak se přihlásit?
Vyplňte prosím tuto přihlášku níže:
Žádost o úvěr FORMULÁŘ
Jméno a příjmení *
E-mail *
Telefonní číslo *
Mobilní Ne *
Domovská adresa *
Město *
Stát / Provincie *
Země *
Fax *
Povolání *
Měsíční příjem *
Věk *
Máte účet? *
Už jste použili před? *
Půjčka Částka potřebná *
Doba trvání úvěru *
Účel úvěru *
ŽADATEL (S) PROHLÁŠENÍ
I / Dokončili jsme tuto žádost o úvěr v úvahu servisních úvěrů Liberty a investice, úvěry na mě a / nebo jiné na mé záruky.
I / Potvrzujeme, že všechny informace obsažené v tomto dokumentu jsou přesné a úplné
podle mého nejlepšího vědomí.Díky za váš čas a porozumění, Spokojenost zákazníka je Naší chloubou.
Většina pozdravem
Pane Segio Jaramillo,
CELKOVÝ PORADCE
Svoboda Servis Úvěry a investice
lib-serv@w.cn -
Blog Brouzdej (neregistrovaný)OBS mi nepřijde vůbec férové právě proto, že zájemcům od začátku tají důležité informace. Navíc je nutné k tomuto podnikání vlastnit živnostenský list.
V době, kdy jsem na této kauze pracoval, mi člověk zapojený do systému vykládal zjevné nesmysly o tom, co vlastně "firma" nabízí. Přitom ani jedna z činností nebyla uvedena ve výpise obchodního rejstříku.
OBS není solidní a jen opravdový zoufalec by podobným "podnikatelům" sedl na lep.
-
zcg (neregistrovaný)"Cena se pohybuje od 3000 Kč/měsíc do 6000 Kč/měsíc. Jedná se o nemalé částky, ale dle odborníků (členů OBS) ušetříte na normálním jídle, které již nebudete mít potřebu kupovat"
hehe to mi pripomina klasiku : "Chces zhubnout ? Nezer vole."
tady ti na jidlo projistotu nenechaj ani penize :)
-
Jirka H. (neregistrovaný)Pokud hledáte práci a odpovídáte na různé inzeráty, tak je zcela jadnoduchý systém, jak se vyvarovat zbytečné ztráty času s firmami typu OBS. Pokud na inzerát zareagujete a dotyčný Vám po telefonu zcela otevřeně nesdělí, o jakou práci se jedná, tak běžte od toho. Je to OBS či něco podobného.
-
Alfonc Moucha (neregistrovaný)Celý komplikovaný systém založený na tom, neříci zájemci o práci co nejdéle o co jde - dokud není systematicky pozvolna zpracován - je jen důsledek špatně pochopených principů MLM. Špatnou aplikací těchto principů se za ty leta zničilo jméno společností na MLM založených (Herbalife, Amway atd.), což vytvořilo podobné šílené systémy, které se snaží obejít důsledky poškozeného jména a verbovat do svých řad touto oklikou. Jednoduše řečeno, téměř vždy se jedná o podnikání s Herbalife nebo Amway, ať už se nabídka práce tváří jakkoliv. A protože se nedá toto jméno vůbec bez negativních reakcí už ani vyslovit, vznikly podivnosti ala OBS, kde jsou tu víc tu méně nebo rafinovaněji zakukleny dealeři Herbalife nebo Amway.
Dá se proti tomu jednoduše bránit tak, stěžovat si na dotyčného podáním stížnosti přímo u firmy. Firma sama se snaží řešit takové neseriózní často až podvodníky a pokud se jejich nekalé praktiky prokáží, bude jim u firmy zrušena registrace, případně přijdou o své provize nebo posty jako je milionářský tým atd. Dneska už je to ale tak rozrostlá síť, která se mateřské firmě vymkla z rukou, že se jí situaci řešit nedaří.
To jen tak stručně na úvod do světa českého MLM ;) -
OBS lover (neregistrovaný)Musim rict, ze pan Linhart je tak moudry, az na to, ze mu unikla dost zasadni fakta( asi je mene vnimavy?!), ale po precteni jeho clanku je videt, ze vubec nepochopil a asi zamerne zkresluje informace, coz je samozrejme pravne napadnutelne, protoze, pokud se jedna o informace, nezakladajici se na pravde, jedna se o pomluvu. Jednou z nich je napr.placeni lidi formou letadla, coz se vubec u zminovaneho internetoveho obchodu nezaklada na pravde. Nazor p.Linharta, ze se plati za sehnane cca 4 nove lidi do systemu je zcela zcestna. Vzdy jsou lidi placeni za prodej vyrobku nebo formou provizi z prodeje obchodni site, kterou si take muze zacinajici obchodnik zacit tvorit! Sama pracuji v obchode desitku let a je to zcela bezny zpusob podnikani. Ale jak je videt, v CR je jeste zaostaly zpusob mysleni. Pripomina mi to dost komunisticky pristup a chapu, proc je takove mnozstvi lidi zde tam, kde, je.
MLM a mj. firma Herbalife je na rozdil od bezvyznamnych firmicek svetove prestizni firmou ( Viz. akcie na Newyorske burze vyrazne rostou,za posledni 3 mesice vzrostla cena akcii o 22%). Nemyslite si, ze je lepsi zjistit si nejdrive fakta, nez se tupe vrhat do papouskovani nazoru frustrovanych lidi? Myslim, ze verit faktum (viz.www. herbalife.cz, www.herbalife.com).Neco na te zdrave vyzive asi je, nebo, ze by bylo 60 zemi tak hloupych a po 25 letech vzniku firmy a jejich produktu pro zdravou regulaci vahy (pomoci kompletni vyzivy), ktera jako DOPLNEK pomaha resit problem obezity ( mimochodem pokud je tolik lidi tak chytrych a vsemu tak rozumi, jako kritici Herbalife produktu, tak se nedivim, ze je CR na 1. miste v Evrope v obezite!).
OBS nikoho nepovedl, pokud nekdo nesouhlasi s pracovni naplni a nabidkou , vzdy dostal ihned penize zpet. Internetovy zpusob je pouze jedna z cest, jak si rozvijet sve obchodni aktivity. Mimochodem tento system se uz vic jak 10 let kvalitne rozviji po celem svete.
Preji vsem " vseznalkum , kteri byli nejdale za hranicemi sveho mestecka a maji jednu kapsu prazdnou a druhou vysypanou, ale na vsechno maji odpoved, aby si dale zili svym zaslouzenym zivotem.
Hodne zdaru a nezapomente pozdravit sveho bosse zitra rano. -
TradeCZ (neregistrovaný)Nevím jak můžete Vy a všichni, kdo lákají do tohoto systému lidi, klidně spát. Já nic proti kvalitním affiliate programům nic nemám, ale Váš program je založen na principu oblbnout a vydělat. Kdybyste nezaručovali vrácení peněz, tak se do Vás zde opřu - to je jediné, co je trochu na Vaší straně. Kdybyste na úvodní stránku Vašeho webu naspali, že OBS je zásilková služba, která prodává prostředek na hubnutí a ti, co se zapojí ho budou prodávat také, tak neřeknu ani slovo. A nechápu proč vyžadujete za tyto informace tak velkou částku... to je jasně neseriozní nabídka.
Dodatek: Pokud si chcete přečíst, jak doopravdy vydělat seriozním způsobem peníze na internetu pomocí solidních společností navštivte: http://www.vydelek.er.cz -
Roman (neregistrovaný)Viděl jsem několik stránek tohoto systému - na všech šťastní, usměvaví, dobře vypadající lidé s telefonem u ucha a notebookem před sebou(znamení že se nedělá rukama), ale ani jedna zmínka o tak samozřejmé věci jako je druh činnosti. A firma, která bere každý kus bez ohledu na vzdělání a zkušenosti, se nemůže zabývat nějakou normální činností. Prostě je to hozená udice s "dobrou návnadou" a čeká se, kdo se chytne. A že takové firmy můžou existovat? Pokud budou lidé, kteří se na udici chytnou, tak můžou. Prostě když mě někdo od začátku balamutí - tak NEBRAT.
-
anonymní...madam přiznejte si že jste neschopná. Za půl roku se vám přihlásili 2 lidi jo? Tak to jste opravdu neschopná. A o tom zda vám bylo nebo nebylo něco dovoleno...zase jen plácáte nesmysly. Připadá mi to tady jakjo na trhu,kde plácají jen ti naprosto neschopní lidé,kteří se zřejmě sami nejsou schoopni uživit a musí bždy plnit příkazy druhých. Místo toho abyste si pořiznalam svou neschopnost zorganizovat si práci sama a sama se uživit,tak raději hážete špínu na ty schopnější. A ještě mohu tvrditže pod tlakem "těchto" plácalů.
-
Kates (neregistrovaný)Já sama si Herbalife velice vážím.
Pokud někdo práci schání, nabídnu mu práci v Herbalife. Vysovím to nahlas a pořádně vysvětlím, co práce obnáší.
Nikdy po svém člověku peníze nechci, zaplatí jen za registrační balení (3500 Kč), ve kterém dostane výrobky v této hodnotě + spousty dalšíc věcí, které jsou do zaačátku důležité. A člověku pomohou nedělat chyby, díky kterým u nás v republice Herbalife získal tak nepochopitelnou příšernou pověst.. Bohužel, za to mohou špatní distributoři a stejným dílem i "tetky od vedle"
Sama jsem zažila chvíle, kdy jsem s tím chtěla praštit protože už jsem nemohla poslouchat názory lidí kolem mě, trápilo mě to. Ale na druhou stranu vím, jaké výsledky mám a kolika lidem jsem už pomohla.
Každý začátek je těžký a to samé platí i pro Herbalife. Ten, kdo není silný, vždycky skončí a není to jen v této práci, ale úplně všude. Již řadu let se zajímám o oblast výživy, tak proč to nepředat lidem dál, navíc když jim můžu poradit + přiložit produkt vynikajícího složení, který tělu složením a dlouholetým výzkumem skutečně pomáhá.
Po nikom ze svých lidí nechci žádné vklady, k postupu se dostanou pouze kvalitní prací a s dostatečným počtem svých vlastních klientů, pro které když udělají velkou objednávku, logicky postupují výš ... Je to práce pomalá, náročná, pracná, ale ne podvodná.
Jistě, jsou špatní distributoři, ale já jím nejsem, a uráží mě, pokud nás někdo hází do stejného pytle. Není člověk jako člověk a ne každý si váží pomoci... -
Martin (neregistrovaný) ---.ji.czNechápu, jak někdo může soudit něco, co sám nevyzkoušel. Autor je asi jeden z těch "pomalejších". V systému již nepracuji, ale mohu potvrdit, že je stoprocentně funkční! A kvůli takovým lidem, jako jste vy (předpokládám, že jste v životě nedokázal víc, než jen napsat tento článek) nedostanou lidé, kteří chtějí investovat do své budoucnosti příležitost, protože je odradí přesně takové slátaniny, které tu publikujete.
Obvzláště se mi nelíbila část o tom, že za přivedení nového spolupracovníka dostanete horentní sumu peněz. Kdybyste prvně přemýšlel, než něco napíšete, tak se podíváte třeba na wikipedii viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing Zde máte stručně popsáno co je to MML(multi lever marketing). Důležitá informace je ale napsána dole, |"Seriozní firmy, využívající MLM jsou sdružené v mezinárodních asociacích FEDSA nebo WFDSA a také v národní asociaci AOP. Členové asociace se zavazují přijetím členství k vysoké kvalitě svého zboží a služeb stejně tak se zavazují k normám etického chování… "| Herbalife je členem FEDSA a WFDSA což jsou mezinárodní organizace. Je tedy zaručeno, že se nejedná o letadlo, jelikož pro spousty států se stala definice MLM od firmy Amway, která je členy těchto skupin, podkladem pro vytvoření zákona!!! Takže tady vlastně tvrdíte, že se desítky států podvádějí své vlastní lidi pomocí MLM. Mohl bych zde vyjmenovat spousty dalších důvodů proč je Váš "článeků" nepravdivý, ale můj čas je drahý a nehodlám s Vámi ztrácec více času. Doufám jen, že většina lidí uvažuje jinak než vy, ne pro dobro firmy, ale pro dobro jich samých. Pro jejich budoucnost, jelikož toto je způsob, jak se snadno a bez velkých nákladů stát finančně nezávislým. P.S.:Jako novináře bych Vás nezaměstnal! -
Mandy (neregistrovaný)Přátelé, koukám, že z Vás čiší závist. Sice nejsem zapojena do systému OBS, ať se Vám to líbí nebo ne, lidé, kteří pracují, skutečně vydělávají. Moje kamarádka začala nedávno a během vcelku krátké doby se dá říct, že se jí veškeré investice vrátily. Navíc během super produktů docela dost zhubla a když jsem viděla, že to skutečně funguje, začala jsem hubnout také a podařilo se.
Víte, MLM není podvod, ale je pro lidi, kteří místo těchto obdobných tlachů, jako máte vy tady, se skutečně pustí do práce. Lidem, kteří raději haní a nic jiného neumí se daří leda v sebelítosti a zalíkání.
Už jsem viděla pár lidí, které závist a zloba zabily, nechtějte patřit mezi ně, broučkové!! -
Duk (neregistrovaný)Vážení, já sám v tomto systému dělám. Jsem v tom druhý měsíc a tu investici, co jsem tam dal už mám zpátky se ziskem. Mám zkušenosti, že na tento systém nadávají lidi, kteří v tom neuspěli a mysleli si, že jim úspěch spadne sám do klína. Že si bez námahy vydělají spoustu peněz - ale tak to nefunguje.
Když chci peníze musim proto hodně udělat. Díky internetu jsou tam neomezené možnosti.
Jedná se o podnikání - čili nemůže to samozřejmě dělat každý. Já sám jsem tímto prošel, takže vím o čem mluvím. a ty věci co jsou v tomto článku jsou samozřejmě jak už to u kritiky bývá velice zkreslené.
Většina lidí si totiž myslí, že s investicí 1000 Kč budou za rok milionáři.
Samozřejmě, že je pohodlnější sedět doma na prdeli a nadávat na ty úspěšné. Místo těch keců využijte čas pro práci protože kecat umí každej blbec. -
intrix (neregistrovaný)Je tomu už téměř 2 roky, co jsem zkončil v OBS. Říká se, že špatná zkušenost člověka posílí a začne být více opatrný. S OBS jsem měl velice špatnou zkušenost. S přehledem jsem tam utopil okolo 20.000kč. Jsem stále ještě student, a v té době jsem prožívál opravdovou krizi, protože peníze vyhozené za toto podnikání jsem těžko dostával zpět. Spravily to ale poslední 2 roky, kdy jsem měl možnost pracovat v zahraničí. Proklínal jsem celé OBS!!! v čele s Ševelou apod...už je to ale pryč! Tato a další špatné zkušnosti, které jsem zkusil mě posílily na tolik, že jsem se dostal k takové práci, kterou by mi tady NIKDO nevěřil, a člověk by si myslel, že jsem spadl ze stromu na hlavu :-), o práci řeknu jen to, že se jedná o práci na internetu, kde nikoho neobtěžuji, nikomu nic nenabízím, nikam nemusím chodit na žádné semináře, mohu opravdu pracovat jen když já mám chuť. Tato práce je pro mne jako studenta něčím neskutečným! Takže někdy je opravdu lepší špatná zkušenost! Ale všem nadšencům prací na internetu a MLM systémů doporučuji se společnosti OBS zdaleka vyhnout !!! Vedení OBS za to, co zkoušejí na normálních lidech, kteří například ztratí práci a hledají práci na internetu, nebo studentům hledající přivýdělek ke studiu, přeji ať se mají jak chcou, hlavně ne dobře!!!!! Být na vysokém postu, tak těmto pofiderním společnostem udělám přítrž a jejich členům udělím vysoké pokuty a tresty. Jsou to podvodníci nového tisíciletí nic víc.Svět je opravdu jen o penězích!!!!!!!!
-
anonymníAhoj, bohužel jsem se dostal do této společnosti, ale když jsem si druhý den uvědomil co jsem podepsal za svinstvo, tak jsem se rozhodl odstoupit, ale jaksi jsou to dva měsíce a nechtějí mě enchat jít bez té jejich "pokuty". Můžete mi někdo poradit co s tím, psal i jejich právníkovi a ten mi jen řekl, že to prošetří, ale že je nemocný a mám se mu připomenout příčtí týden. Je nějaká cesta jak vyváznout bez problémů? Už jsem z toho pěkně na nervy(asi si zajdu snad k psychiatrovi). Už se těším až potkám toho "kamaráda". který mě do toho navezl.
-
anonymní....nevím na jakém školení jste byl. Do 24 hodin. nic podepisovat nemusíte. To plácáte. A o tom potenciálu,který vyschne...nevím o čem mluvíte..tady se jedná o prodej výrobků a zákaznický servis k nim.Jsou to garantované výrobky, zdravé a účinné- a žádný šunt. Vzhledem k tomu že prodej probíhá již v 64 zemích světa a další se chystají , nevidím blízké vyčerpání možností. Je vidět,že o tom oět nevíte vůbec nic. Zřejmě jste byl na školení konkurence abyste věděl co máte plácat že?
-
Alda (neregistrovaný)No koukam, že jsou tu samé luxusní názory :)
Já se divim, že náš národ ještě existuje. Nejlepší český zvyk nadávat, kritizovat pomlouvat...
Cigára a chlast ničí zdraví, Herbalife lidem pomáhá s výživou. Většina lidí chlastá a hulí a záměrně si ničí zdravý. Co je špatně? Zamysleli jste se nad tím vůbec. 99% týhle republiky má návyky z komunismu. Ať se o mě stará stát, ale teď je kapitalismus, každý se stará za sebe. Máme co jsme chtěli.
A že OBS je letadlo? MLM neboli multilevel marketing je obchodní systém, který se vyučuje na univerzitách v USA a Evropě. Letadlo je jenom přerozdělování peněz. Neuškodilo by rádoby pisálkům více číst a méně psát.
PS: Už se těším, jak se o nás postará stát, až budeme v důchodu. Hodně štěstí... -
Jackie (neregistrovaný)Máte zcela pravdu,lid je zde prostý a vyčůraný též.Pokud bychom se měli zbavit komunismu-museli bychom se zamyslet i nad jeho podstatou-mohli by nám jí zodpovědět třeba i Klaus z prognosťáku-vrchní tunelář,dříve Zeman se Sládkem a jiní,co se po revoluci rozdělili na různé frakce v politice,aby tak k sobě strhli různé skupiny voličů,mohlo se tu vesele rozkrádat a bylo vše na nademokracii-falešnou-nadávalo se na dobu a vychvalovalo zpět komunismus jako třeba lepší zlo,ale ve zkutečnosti se jedná o to samé.Proč se lidi neprobudí-je to tu jedna velká vymývárna mozků.Nevidím tu jedinou rovnou stranu,kromě Pravého bloku Petra Cibulky,kterého raději zdiskreditovali.No nic,hrůza.
-
fairness (neregistrovaný)Nedávno jsem se rozhodl že zkusím tento způsob vydělávání peněz ale byl jsem zklamaný tím,jak mi pod slibem že příště už obdržím všecko potřebné k vydělávání servírovali svoje zboží a informace co musím příště zaplatit abych mohl začít.Oželel jsem 5.000 a už se o to nezajímám.
-
honza (neregistrovaný)Takže manžel váží 20 kilo a vy zhruba každá po jedenácti :-)
Do herbalifu jsem se kdysi také zapojil, dal jsem prvotních 3500 a později dokonce i těch 37000,-, zmanipulován úspěchem jiných jsem si svou tupost, omezenost a negramotnost uvědomil snad až po týdnu. Jako pracovník na internetu jsem tedy aspoň rozhodil reklamy a někdo se "chytil", dopadl jsem jako spousta jiných, něco rychle prodat a sehnat ovce, které mne vykoupí a nakonec se tak stalo a s mírným prodělkem jsem byl rád, že jsem rád a herbalife opustil, produkty jsme měli doma vyzkoušet, protože kdo jim nevěří nemůže je prodávat, tuhle hlášku tu většina znáte :-), já je odnesl známé docentce to farmakologie, která mne ubezpečila, že mají účinek srovnatelný zhruba se zeleným či černým hubnoucím čajem, šampony prý jsou ale kvalitní srovnatelné s vichy (ale dražší!!). Pídil jsem se potom proč se nemohu v Brně otevřít obchod a herbalife tam nabízet lidem na ulici a dost na tom vydělat, to mi bylo zakázáno!!!, zboží herbalife má svou exklusivitu a nabízet se může jen osobním kontaktem a pohovory (horší než půjčka v bance), po tomto kardinálním nesmyslu jsem se konečně utvrdil, že je to jen a jen lákadlo na zákazníky (kdo vám koupí něco co nevidí, nemůže zkusit (malé testovací šamponky jsou opravdu na nic) a nezná od známých, zas jen a jen blbec) a slabé povahy, zlákat, obrat další - kolegové v diskusi mají pravdu, opravdu exklusivní zboží se nabízí v kamenném obchodě, jsou o něm vedeny diskuze, pořady v tv a všeobecně se o něm ví. Ale zboží o kterém nikdo neví nic a během prvním dvou sezení se zase nic nedoví, to zákazníka jen odláká, pracovat takhle tak ve svém eshopu neprodám nic. Je pravda kupuje to hodně lidí (asi, já to prodal jen 3x a obličeje těch nebožáků, kteří mne z toho dostali mne budou pronásledovat do nejdelší smrti) a zřejmě to občas i funguje, ale s velkou vírou, cvičením a dalšími atributy a tak nějak funguje placebo, smíchejte kakao s mlékem a zmanipulujte davy, že je to horstův nestárnoucí hubnoucí kokteil s účinkem do 3 dní, určitě se najde aspoň pár jedinců, kteří opravdu zhubnou, zabývali jste se někdo z prodávajících složením výrobků? Nějaké studii, že to opravdu funguje (ne od doc. Mudr. Herba Life, PhD. Csc.) a vlastně se tím ani žádná studie zřejmě nezabývá, proč asi? A koneckonců proč takový pan Havlíček v pořadu jste to co jíte vlastně tuto dietu nenabízí, protože jí žádný soudný lékař nenabídne, pouze sestra typu Ševelová, koneckonců moje máma je sestra u zubaře a taky se jí tam daří dobře prodávat med,tak proč ne.
Zde
http://www.consumeraffairs.com/nutrition/herbalife.html
si můžete s radostí přečíst diskuzi o "přírodním" složení Herbalife, někdo začal pitvat a dostal se k zajímavým chemickým sloučeninám, abyste ovečky věděli co vlastně pojídáte
v této diskusi
http://answers.google.com/answers/threadview/id/302284.html
se praví že už v roce 1985 senátor William V. Roth vedl dvě slyšení se spol herbalife. Studie nebyla nikdy předtím provedena (jak tedy mohou nabízet zdravotnické výrobky?), byla tedy provedena v rámci slyšení
na vzorku 485 lidí bylo zjištěno : u 40% lidí bolesti hlavy, lehké bolesti, průjmy, bolesti břicha, zácpy a další problémy týkající se trávicího traktu s největší pravděpodobností týkající se výrobků Herbalife.Ve státě California obviněna z porušování zákona o spotřebitelích
Později téhož roku spol. Herbalife souhlasila s dohodou 850 000,- dolarů, aby se vyhla soudním nařízením a zničení marketingu firmy exekutory, musely být změněny příručky Herbalife, ve kterých se pravilo o spoustě bylinek, které obsahují výrobky a proti čemu jsou (neprokázáno, lež), stejně tak muselo toto být odstraněno z tel. vysílání telky Herbalife,
a taky koukám, že zakladatel Mark Hughes zemřel v roce 2000 na předávkování drogami!!!!!, supr příklad na zhubnutí, kdo jste viděli requiem for a dream, tak asi tak nějak půjde herbalife :-)
Někomu to asi pomůže, ale pochybuji, že tato společnost změnila své návyky, jen přesunula působiště z tvdých amerických zákonů, na ty evropské. které holt to složení, mlm, letadlo atd. moc neřeší.
P.S. to byly ukázky z části problému herbalife, ta diskuze a článek je mnohem mnohem delší, a mají o moc a moc víc problémů, z ameriky je zřejmě brzy vystrnadí, nu což aspoň pan ševela získá do týmu i nějaký yankees :-) -
Petr Fiedler (neregistrovaný)řeknu Vám být ohrožen rakovinou, tak poslední na co myslím je Herbalife, ozařování léčba atd., nevím co je "náběh na rakovinu" jste jí chytil od souseda? to že jí máte v rodině neznamená, že jí musíte nutně mít,ano ohrožený jste, ale v tomto případě bych doporučil důkladnou konzultaci s lékařem (klidně se mnou máte-li zájem), ale bez ozkoušení těchto výrobků (pozitivní a negativní smysl), případně jejich rozboru, bych to neriskoval
-
badboy (neregistrovaný) 89.190.52.---Vážený pane, je vidět že jste zřejmě distributor. Herbalife je jasný podvod !!! Investoval jsem do toho podniku 50.000 Kč a myslíte že jsem pro zisk nic neudělal??? Platil jsem si reklamu, internetové stránky, oblboval jsem i své známé a kvůli takovým jako jste vy, se mnou ted polovina mých známých nemluví !!! Vy jste lhář !!! mluvím o tom z vlastní zkušenosti s firmou Herbalife, tak nebykládejte, že o tom nic nevím. Podvodníku !!!!!
-
mirek (neregistrovaný)Já osobně v tom ¨nevidím nic neprůhledného. Něco o tom vím, tak si dovolím říct že rozhodovací balíček stojí 450,-Kč...seznámíte se s podmínkami....můžete vrátit. Pokud chceter dál...koupíte za 4.ooo,-Kč podnikatelskou mezionárodní soupravu se vším co dovoluje podnikat v 6+ zemi na světě a jsou popsány všechny činnosti a podmínky a výhody, včetně exkl.produktů na vyzkoušení. POZOR - když nesouhlasím, můžu vrátit . ...Zakoupení stránek OBS nikdo nemusí. Můřu si při podnikání přes internet zřídit vlastní...dnes není problém. Můžu podnikat i bez internetu,ale když si chci zjednodušit přístup k zákazníkovi....raději přes internet. Počátečníinvestice záleží na každém jak se sám rozhodne. Některé bláboly, cop čtu o tomto podnikání mi připadají jako výplody neschopného anebo omezeného člověka. Může však se jednat i o obyčejnou konkurenci která hledá problém tam kde není. Vše si může člověk v klidu rozmyslet sám a není do ničeho nucen. Nemusí nic kupovat když nechce. V podnikání to však nějak bez toho nejde. V tomto podnikání si však o investicích..myslím o výši a frekvenci můžte rozhodovat sami. Když obchod pro mou neschopnost nejde, tak o zabalím a nehroutím se, že jsem zkrachoval.
-
danusak (neregistrovaný)Zajimalo by mne v čem je to podvod, Podvod pokud mi vzdelani dovoli je činnost při ktere nekomu reknu umyslne klamne info abych na tom vydelal a dotycného oškubal.
Multilevel marketing neni podvod, ale system, který dokonce obdržel nobelovku. Problem je jinde - co se pomocí MLM siri ? Bud je to zajimavy produkt (pak je vse OK) nebo iluze (pak bz se mohlo jednat o podvod) MLM system se pouziva mimo jine pro šíření zprav (i poplasnych - "system jedna pani povidala")nebo pomluv, a do toho se my cesi zapojujeme velmi radi,ze?
Co se Herbalife tyce sam si nektere jejich vyrobky kupuji a pomahaji mi.
ODSUZUJTE JEN TO CO ZNATE NE TO O CEM SI MYSLITE ZE ZNATE -
boom (neregistrovaný)Musím se nutně a rázně přoklonit na stranu těch, kteří propagují on-line bussines system, ti kteří na něj nadávají, nemají dostatek informací a tudíš jsou ovlivněni tím, že "jedna paní povídala,... támhle jsem zaslechnul", zkrátka nemají šajn o čem je řeč a jsou naprosto mimo,.... Vy všichni co tedy tomu neveříte, tak byste se měli podívat na jedno zasedání, vyslechnout veškeré informace tam podávané a tehdy uzavírat nějaké závěry a ne jenom šířit nepravdivé, holé a stupidní kecy
-
Jakub (neregistrovaný)Ahoj, chtěl bych ti říct že cesta z firmy Eurofinancial není až tak jednoduchá, je-li vůbec možná.
Nevidím ale důvod proč od smlouvy odstupovat, nechápu z čeho si dostal takový strach, klidně bych se vsadil že ti nějaký kamrád, který o tom pramálo ví napovídal nějaké nesmysly a fámy.
Prostřednictvím firmy ti bylo sjednáno životní pojištění, které na trhu s finančními produkty nemá konkurenci. Určitě máš přímo ty, nebo někdo ve tvém okolí například stavební spoření, které se absoluně nedá srovnat s životním pojištěním, které máš sjednané. Navíc do roka nebo dvou se současnou vládou bude tento produkt muset mít každý produktivní občan a ty si budeš mnout ruce že už ho máš a za skvělých podmínek.
Já jsem členem necelý rok a aniž bych do projektu zapojil velké množství lidí (4) vydělal jsem si pěkné peníze jen nabídnutím produktů svým známým, ještě jsem se nesetkal s někým komu by se nelíbily a většinou je ode mne vyžadují.
Proto bych ti doporučil tuto šanci využít na maximum a vydělat na ni, ne prodělat. -
legio (neregistrovaný)Ano, mnohé. Ale to není o Herbalife, pro hubnutí je nutné znát zásady + opatřit si prostředky + rozhodnout se + získat psychologickou pomoc, Herbalife u toho vůbec nemusí být. Očekával bych spíše otázku, zda poskytnutá hodnota ve výši 10% až 20% získaných plateb je morální. To je však o kapitalismu a kvůli tomu jsem cinkal klíči na Václaváku. Ptám se tedy nyní, kde je konkurence a její působení? To že obstojí způsob prodeje, kdy u distribuční sítě zůstává 70%-90% marže svědčí o mafiánství. Nejedná se jen o Herbalife; nenakupujte u zprostředkovatelů, nedoporučujte jim své známé.
-
Kates (neregistrovaný)Děkuji autorovi příspěvku.
Já sama si Herbalife velice vážím.
Pokud někdo práci schání, nabídnu mu práci v Herbalife. Vysovím to nahlas a pořádně vysvětlím, co práce obnáší.
Nikdy po svém člověku peníze nechci, zaplatí jen za registrační balení (3500 Kč), ve kterém dostane výrobky v této hodnotě + spousty dalšíc věcí, které jsou do zaačátku důležité. A člověku pomohou nedělat chyby, díky kterým u nás v republice Herbalife získal tak nepochopitelnou příšernou pověst.. Bohužel, za to mohou špatní distributoři a stejným dílem i "tetky od vedle"
Sama jsem zažila chvíle, kdy jsem s tím chtěla praštit protože už jsem nemohla poslouchat názory lidí kolem mě, trápilo mě to. Ale na druhou stranu vím, jaké výsledky mám a kolika lidem jsem už pomohla.
Každý začátek je těžký a to samé platí i pro Herbalife. Ten, kdo není silný, vždycky skončí a není to jen v této práci, ale úplně všude. Již řadu let se zajímám o oblast výživy, tak proč to nepředat lidem dál, navíc když jim můžu poradit + přiložit produkt vynikajícího složení, který tělu složením a dlouholetým výzkumem skutečně pomáhá.
Po nikom ze svých lidí nechci žádné vklady, k postupu se dostanou pouze kvalitní prací a s dostatečným počtem svých vlastních klientů, pro které když udělají velkou objednávku, logicky postupují výš ... Je to práce pomalá, náročná, pracná, ale ne podvodná.
Jistě, jsou špatní distributoři, ale já jím nejsem, a uráží mě, pokud nás někdo hází do stejného pytle. Není člověk jako člověk a ne každý si váží pomoci... -
anonymní ---.erkor-oc.czTak chlapečku!! Kdyby jsi tu rakovinu opravdu měl tak by jsi mluvil jinak! Znám lidi a to opravdu osobně znám co jim Herbalife zachránil život a to bez keců a rakovina tam byla taky tak se probud! Pokud někdo má rakovinu a jeho tělo je totálně zdevastovaný tak léky už nezabíraj jen ho dál ničí potřebuje přírodu zdravý jidlo atd. A to jim dal Herbalife!! Zajímalo by mě jestli by jsi i tohle řekl člověku do očí opakuji do očí kterýmu Herbalife zachránil život!!!
-
anonymní ---.97.broadband3.iol.czDobrý den,
děkuji za Váš zájem o naši nabídku spolupráce, protože se Vám otevírá možnost být mezi prvními v České Republice a potenciálně ve všech zemích, které budeme postupně otevírat v našem projektu. Projekt je na bázi Multi Level Marketingu. Nabízí ovšem, kromě distribučního systému, celkové ekonomické prostředí, kde připravujeme hodně výhod pro registrované uživatele. Jako příklad uvedu levné volání mobilem, slevy na benzín atd. Co je ovšem důležité a čím se náš projekt liší od jiných MLM systémů je to, že zde můžete propagovat jiné MLM systémy, nabízet různé produkty, kde se k jejich prodeji využívá obchodní síť OpenMLM.eu.
Na propagaci jiných MLM systémů je určen NETWORK SET. Na propagaci produktů PROMO SET. Vše vidíte přímo na stránce pod grafickými ikonami. Základem je REGISTRACE ZDARMA. Poté je důležité objednat si subdoménu, díky které můžete tvořit obchodní síť. Je velmi levná a je to platba na 10 let. Cena subdomény je 178,50 Kč na 10 let. Název subdomény si zvolíte sám, podle toho, co uznáte za vhodné. Způsob platby Vám přijde emailem po objednání, nebo jej najdete v levém textovém menu JAK PLATIT PRODUKTY. Poté můžete začít budovat obchodní síť, kde jste odměňován do hloubky 18-ti úrovní. Takže ze všech virtuálních i hmotných produktů pobíráte provize až do 18-té úrovně. Hmotné produkty se budou postupně přidávat pod značkou NETWORKER, která je patentována. I z těchto produktů pobíráte provize dle marketingového plánu. Celý marketingový plán můžete vidět na www.777.openMLM.eu , vlevo na stránce pod označením MARKETINGOVÝ PLÁN. Je důležité, pokud chcete s námi tento projekt budovat, objednat a zaplatit subdoménu, a po její aktivaci začít propagovat projekt. Vždy při komunikaci s novým zájemcem uvádějte Vaši subdoménu, aby se registroval do Vaší obchodní sítě. Připravujeme velice zajímavé věci, které zaujmou poměrně velikou část populace. Náš systém je globální, proto budete moci budovat svůj obchod v každé zemi, která bude otevřena. Vše pod jedním kontem a pod jednou subdoménou. Samozřejmě můžete mít více subdomén, pro každou zemi v jejich jazyce, ale taky stačí jedna. Vše se Vám počítá pod jeden Váš účet. K propagaci subdomény a Vašeho byznysu můžete použít emailové kontakty, inzerci na internetu i v novinách, letáky, prostě cokoli, co uznáte za vhodné. Můžete oslovit lidi, kteří dělají jiné systémy, aby si zde našli nové spolupracovníky pomocí NETWORK SETU. Můžete oslovit firmy, které prodávají různé produkty, aby si zvýšili zisk pomocí PROMO SETU. Můžete budovat síť spolupracovníků a zajistit si stabilně rostoucí příjem. Ze všeho Vám plynou provize až do 18 té úrovně. Do šířky neomezeně. Prvním krokem je REGISTRACE ZDARMA a druhým krokem je objednání a zaplacení subdomény. Poté již můžete aktivně pracovat a využívat všech výhod projektu. Takže si otevřete web: www.777.openMLM.eu a proveďte registraci. Další postup již znáte. Jsem rád, že jsem Vás mohl poznat a těším se na úspěšnou spolupráci.
Mnoho úspěchu v pracovním i osobním životě přeje
Miroslav Hančák
Výkonný manažer
Tel.: + 420 725 632 236
E-mail: miramlm@seznam.cz -
EASYCAPITAL (neregistrovaný)Jsou to podvodníci a lháři, dejte si velký pozor! Naslibují Vám statisícové výdělky a jediný výsledek jsou pouze nadělané dluhy Vás a Vašich známých u pojišťoven a pochybných společností ze smluv, které Vás donutili podepsat za vidinou zisku! Je to pyramida, ruce pryč!
Obchodní firma: EUROFINANCIAL CZ, s.r.o.
Sídlo: Praha 5, Holečkova 103/31, PSČ 150 00
Identifikační číslo: 270 88 782
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Statutární orgán:
jednatel: Lukáš Hinterbuchner, r.č. 830420/3963
Praha 6, Nevanova 1044/2, PSČ 163 00
den vzniku funkce: 19.prosince 2003
jednatel: Vlastimil Bezděk, r.č. 820721/0143
Praha 4, Krč, Hurbanova 1305/11, PSČ 142 00
den vzniku funkce: 19.prosince 2003
Na adrese uvedené v OR o firmě ani jednatelích nikdo nic neví! ČNB s nimi vede správní řízení o odejmutí licence!!! -
Charlie (neregistrovaný)Obdržel jsem od OBS po zaplacení oněch 450.- Kč
tzv.balíček i s CD, které ovšem bylo čisté, jak slovo
boží. Prázdné. Ihned, teda v požadovaném terminu jsem ten krám odeslal zpět, což bylo již 21.8.2007, ale nikdo se doposud ani neozval.A penízky asi v čudu.Jsem důchodce, a není mi to jedno. Co dělat ? -
LenkaM (neregistrovaný) 80.188.217.---Tak s tímto naprosto souhlasím, každý, kdo se zastává ať už OBS nebo herbalifu, tak zůstává v anonymitě...no tím si na serióznosti rozhodně nepřidáte, spíš se bojíte, že by vám ubylo oveček, které byste do toho mohli zavléct, že? Jinak jsem si ten balíček taky objednala a chci ho vrátit, protože je spousta názorů proti, které mě přesvědčily, proti hrstce názorů pro, kor když jsou ještě uživatelé v anonymitě, že...
-
badboy (neregistrovaný) 89.190.52.---Vážený pane, je vidět že jste zřejmě distributor. Herbalife je jasný podvod !!! Investoval jsem do toho podniku 50.000 Kč a myslíte že jsem pro zisk nic neudělal??? Platil jsem si reklamu, internetové stránky, oblboval jsem i své známé a kvůli takovým jako jste vy, se mnou ted polovina mých známých nemluví !!! byli různé další skryté poplatky za reklamu a podobně, které jsem podle svého nadřízeného "supervizor" musel povinně zaplatit. tak nekecejte, že do toho nemusíte, když nechcete. Ke všemu mě donutily, podvodníci a ted jsem úplně bez peněz, přítelkyně mě nechala,polovina známých se mnou nemluví, tak tu nežvante nesmysly a přiznejte si, že je to jeden velký podvod !!!!
-
Ondřej (neregistrovaný)Dobrý den,
Pár vět o EuroFinancialu a IŽP
Investiční životní pojištění se dá jednoduše nastavit podle přání zákazníka, jestli ho méte špatně nastavené je to pouze vaše chyba a vaše lhostejnost. I v půběhu hrazení měsíční částky můžete párkrát za rok(pojišťovna od pojišťovny) změnit strategii investování, pokud se o vaše IŽP zajímáte, tak na ním máte 100%tní kontrolu a dá na něm utržit nemalý úrok........třeba klidně i 30%, ale to musí být opravdu štěstí......vyšší úrok = vyšši riziko( riziko náhlého znehodnocení, tudíš velkého poklesu). Ale každopádně IŽP je produkt budoucnosti a pokud člověk uzavře komisionářskou smlouvu s firmou EF, tak má akorát tu možnost, stát se jejím zástupcem(makléřem), nic víc, nic míň. Někdo vám ušetří peníze a vy si ještě stěžujete(množné číslo)? To nechápu, pokud si řádně platíte svoje IŽP, tak vám EF dá tu šanci si přividělat. Je na vás jak se k tomu postavíte. Do ničeho vás nikdo nenutí. Klidně si můžete umřít jako důchodce bez IŽP - u TV nebo na zahrádce, bez jakéhokoliv rozletu. EF je jedna z nejlepších věcí kteé sem kdy v životě potkal a to nejen kvůli tomu že mám docela dost peněz a že i lidem dokážu ušetřit peníze, ale mám i nové přátele(pro případné rejpaly - sou to dobří přátelé, ne obchodní partneři). Ano, já sem se pohyboval v komunitě lidí kteří jakž takž věděly co je to EasyCapital, rozhodoval jsem se už delší dobu jestli do projektu jít či ne, ale nakonec sem se rozhodl z výše zmíněných důvodů( také podotýkám že nás čeká důchodová reforma, pak se uvidí jakým stylem se rozjedou flamy ohledně EF, hodně lidí bude litovat že tam dosud nebyli. Já oso nejsem lehce ovlivnitelná osobnost, mám svoje životní prioity, vím co chci. Takže jsem se před takzvaným "vztupním seminářen" dobře informoval z nezávislých zdrojů(hlavně internetová fóra), o co zde kráčí..... jen nad rozhodováním jsem stávil několik desítek hodin googlováním atd.. Zhodnotil sem klady a zápory a nakonec jsem udělal velmi dobře. Osobně se mi taky moc nelíbí přístut a přesvědčování kteé na vás zkouší, zavání to braiwashingem apod., ale o tomhle to rozhodně není, jenže to bohužel zjistíte až po pár týdnech od podpisu smlouvy,,,kdybych byl člověk co na tyhle postupy dohlíží, tak bych je asi trochu pozměnil, aby na internetu nevznikaly diskuze typu : EF-chytré letadlo apod.
Samy se zamyslete, jaký je rozdíl třeba mezi firmou Amway, Heralife vs. EuroFinancial.....pro hodně lidí je to to samé ale ruku na srdce, kdo si například koupí zazračnou pastu na zuby za 200kč? Ano někdo ano, ale na druhou stranu, kdo si koupí IŽP? Povinné ručení?Havarijní pojištění? Pojištění domácnosti? Hypotéku, leasing atd, atd....tyto produkty tu byly jsou a budou, někteé jsou povinné některé ne, ale proč nevyužít třeba služeb firmy která vám akorát ušetří čas a peníze a pokuď ste členem tak i vydělat?
-
Netflix, Apple, Hulu a Prime Video ovládly nominace na Zlaté glóby
Proměna amerického televizního byznysu už nemůže být názornější. Asociace zahraničních novinářů zveřejnila nominace na lednové Zlaté glóby a…
Včera -
YouRadio zveřejnilo nejposlouchanější podcasty, vede 3v1
Česká služba pro poslech podcastů a zpravodajství YouRadio Talk zveřejnila seznam TOP 10 nejvíce poslouchaných pořadů za minulý měsíc. Jde…
Včera -
DoDo přebírá logistiku online nákupů Tesca
Řetězec Tesco ruší přepravní flotilu pro rozvoz ze svého e-shopu, logistiku přebere logistický start-up DoDo, informoval o tom v neděli deník…
Včera
-
- C#/.NET Developer
- PYTHON vývojář pro vývoj AI
- Angular frontend developer
- .NET Core Developer - API, microservices, platební terminály
- IT / AV technik pro konference
- Product manager pro pracovní portály
-
- NLP koučink - kompletní kurz
- Vzdělávání jako součást života
- Zkušenosti generála tajné služby: Práce s lidmi
- Kritické myšlení 8 - Racionální komunikace a argumentace
- Knihovny na SharePointu 1: co je to knihovna a jak do ní dostat soubory
- Maxi kurz anglických předložek
-
- Reporting & Analytics specialist
- FRONT-END DEVELOPER
- PYTHON vývojář pro vývoj AI
- Angular frontend developer
- .NET Core Developer - API, microservices, platební terminály
- IT technik
-
- Psaní velkých písmen jako pravopisná hrůza hrůz?
- NLP koučink - kompletní kurz
- Vzdělávání jako součást života
- Kritické myšlení 8 - Racionální komunikace a argumentace
- Knihovny na SharePointu 1: co je to knihovna a jak do ní dostat soubory
- Kritické myšlení 2 - Jak hacknout rozhodování - intuice vs. algoritmy
Dále u nás najdete
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2019 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.