Hlavní navigace

Jak obstály telekomunikační společnosti v komunikaci se zákazníky?

Jiří Macich ml.

Organizace United Interactive realizovala od konce května do začátku července průzkum kvality elektronické komunikace kontaktních center třinácti telekomunikačních společností. Nejlépe si vedl mobilní operátor T-Mobile následovaný kabelovým operátorem UPC. Třetí skončil Vodafone a na čtvrtém místě se umístila Telefónica O2 se svými mobilními službami. S pevnými službami skončil český dominantní operátor až na desátém místě. To potvrzuje názory, podle kterých je stále patrný rozdíl mezi bývalým…

Doba čtení: 1 minuta

Organizace United Interactive realizovala od konce května do začátku července průzkum kvality elektronické komunikace kontaktních center třinácti telekomunikačních společností. Nejlépe si vedl mobilní operátor T-Mobile následovaný kabelovým operátorem UPC. Třetí skončil Vodafone a na čtvrtém místě se umístila Telefónica O2 se svými mobilními službami. S pevnými službami skončil český dominantní operátor až na desátém místě. To potvrzuje názory, podle kterých je stále patrný rozdíl mezi bývalým Eurotelem a někdejším Českým Telecomem, přestože se oba operátoři spojili v jednoho už téměř před rokem. V průzkumu propadl Karneval, který skončil na posledním místě.

Nejrychleji na otázky zákazníků v celkovém průměru reagovalo Tiscali spolu s Českými Radiokomunikacemi. Nejpomalejší byl Karneval. Nejpreciznější odpovědi poskytl Vodafone. Na všechny otázky odpověděly pouze dvě společnosti ze třinácti, konkrétně T-Mobile a UPC. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?