Hlavní navigace

algoritmus

Je načase přestat důvěřovat vyhledávání v Googlu. Stejně jako nevěříme Facebooku

Facebook algoritmicky určuje, co smíme vidět a co je pro nás dobré, a už jsme pochopili, jak špatné to je. Co ale s vyhledávači? Není to vlastně totéž?

Doba čtení: 3 minuty

Facebook vyhodil zpravodajský tým a neuhodnete, co se stalo

Nedávno ohlášený boj Facebooku proti clikbaitingovým titulkům i aféra s trendujícími tématy má zajímavé pokračování s velmi užitečným poučením.

Doba čtení: 3 minuty

Instagram zrušil chronologii příspěvků. Výsledkem je katastrofa

Příprava na zpoplatnění Instagramu dorazila minulý týden i do Česka. Tok příspěvků přestal být chronologický.

Doba čtení: 3 minuty

Seznam.cz nasadil Jalapeňo, úpravu vyhledávání proti webovému spamu

Penalizace webspamu a zvýhodňování původního autorského obsahu. To jsou hlavní cíle aktualizace vyhledávacího algoritmu Seznamu.

Doba čtení: 1 minuta

Změna mobilního hledání Googlu: Jak se připravily české e-shopy a média?

Stránky upravené pro mobilní telefony mají od včerejška zaručenou vyšší pozici ve výsledcích vyhledávání Googlu. Zatím jen v mobilních telefonech.

22. 4. 2015 6:30
Doba čtení: 5 minut

Google a optimalizace webu „na pravdu“: dostane SEO sourozence?

Dočkáme se nové profese „optimalizátorů pravdy“ a celého rozsáhlého trhu, na němž se uchytí řada konzultantů a speciálních technik?

Doba čtení: 7 minut

Jak měřit pravdu? Výzkumníci Googlu zkoušejí posuzovat weby podle faktů

Nejpopulárnější stránky zhusta nejsou ty, které obsahují nejlepší obsah. Jak by vypadal algoritmus Googlu, kdyby řadil weby podle pravdivosti faktů?

Doba čtení: 2 minuty

Třetí Penguin je tu, Google vypustil další aktualizaci svého algoritmu

Začátkem října avizovaná změna algoritmu Googlu dorazila v pátek, firma už ji oficiálně potvrdila. Na světě už jsou první reakce SEO analytiků.

20. 10. 2014 10:01
Doba čtení: 1 minuta

Seznam.cz upravuje vyhledávací algoritmus, ovlivní výsledky hledání

Firma začne v následujících dnech nasazovat upravenou verzi vyhledávacích algoritmů. Velkou změnou má být nový interní způsob přepisu dotazu. Projeví se na řazení výsledků.

Doba čtení: 1 minuta

Čtvrtá Panda dopadla na české weby. Jak funguje kladivo na obsahové farmy?

Google překvapivě přišel s updatem Panda 4.0. Jeho smyslem je boj s nekvalitním a neunikátním obsahem na internetu. Kdo na aktualizaci doplatil a komu prospěla?

Doba čtení: 6 minut

Petr Ocásek (Click2stream): Vytěžíme velká data z miliónů kamer

Naslouchání zákazníkům přivedlo zakladatele obyčejných českých firem na weby a na hosting ke smělé vizi a k cíli stát se světovou jedničkou v oboru, který teprve vzniká.

Doba čtení: 16 minut