Hlavní navigace

tisk

Glosa

Barevné tiskárny desítky let tajně označují vše, co vytisknou

Neviditelné žluté tečky měly umožnit najít padělatele v Japonsku. Mohou mít ale i zásadní dopad na soukromí.

Daniel Dočekal

13. 6. 2017 9:00

Generace X, Y a Z. Jak se liší, nebo shodují?

Úskalí snahy srovnávat lidi patřící do různých věkových skupin v praxi. Ale také něco o tom, proč umírá televize a vyhrává internet.

Daniel Dočekal

17. 2. 2016 8:10
Glosa

Jak vypadá svět post-televizních diváků? A čte ještě někdo noviny?

Post-televizní publikum? Ano, tahle charakteristika naznačuje, že televize je dnes na ústupu a svět se mění. Výrazně se mění.

Daniel Dočekal

15. 2. 2016 6:30
Komentář

Monitora chce bořit monopol na monitoring médií

Nová služba na monitoring médií, Monitora od Tomáše Bergera, není příliš spokojena s existencí jediné reálně velké služby na monitorování médií v Česku.

Daniel Dočekal

9. 11. 2015 6:30

Český „Ringier Axel Springer“ koupen Tkáčem a Křetínským

O vydavatelství se před půlrokem zajímal Andrej Babiš, ale pak raději koupil Mafru. Mateřský Ringier Axel Springer AG se více zaměří na Polsko, Srbsko a Slovensko.

Marek Janouš

20. 12. 2013 17:11
| 3
Rozhovor

Vladimír Piskáček: „Aktuálně“ posuneme více k lidem, iHNed více specializujeme

Šéf redakcí Economie chce oba internetové deníky vzdálit od sebe tak, aby si nekonkurovaly. iHNed by se mělo zaměřit více odborně, zatímco Aktuálně má přinášet to, co zajímá širší veřejnost.

Marek Janouš

12. 12. 2013 6:30
| 3
Komentář

Jak se stát jedničkou v digitálním prodeji? Reflex a Blesk vydělaly na metodice ABC

Stačí málo, třeba předinstalace v mobilech a tabletech velkého výrobce. A hned jste digitální jedničkou.

Daniel Dočekal

14. 11. 2013 6:30

Cena reklamního prostoru v televizi a v tisku klesá, na internetu roste

Nejrychleji klesá cena reklamy v televizi. (Rozhlas není do srovnání zahrnut.) Zato cena reklamy na internetu vzrostla meziročně o 22,6 %.

Marek Janouš

17. 10. 2013 11:48

Prodávat digitálně se „New York Times“ daří stále lépe

Společnost vydávající The New York Times a Boston Globe získala již 738 tisíc digitálních předplatitelů a za první letošní pololetí od nich vybrala už přes 75 milionů dolarů.

Marek Janouš

2. 8. 2013 15:02
Startupy

Capturio: služba, která věří, že lidé stále chtějí fotografie na papíře

Ať jste kdekoli na světě v dosahu mobilního signálu, můžete někomu dát poslat vlastní fotografie vyvolané na fotopapír a vzkaz k tomu.

Marek Janouš

26. 7. 2013 6:30

Tištěný PC World v USA končí

Tři desetiletí, taková je historie PC Worldu. Poslední výtisk v USA vyjde v srpnu. Ani první ani poslední končící IT magazín

Daniel Dočekal

13. 7. 2013 14:30
| 7

Tradiční vydavatelé periodik zkoušejí čistě digitální speciály nebo týdeníky

O digitální týdenní přílohu jen za předplatné se pokouší Toronto Star. Zatím je nejisté, zda se projekt uchytí.

Marek Janouš

12. 4. 2013 16:18

Společnosti New York Times rychle přibývají digitální předplatitelé

Přes pokračující pokles v tiskové inzerci se společnosti podařilo udržet zhruba stejný očištěný provozní zisk — hlavně díky předplatitelům a příjmům z prodeje.

Marek Janouš

8. 2. 2013 11:57

Média snadno převzala podvrženou tiskovou zprávu

Vyjde tiskové sdělení se zajímavou zprávu a média ji ovšem rychle přeberou. A pak se ukáže, že zpráva byla podvržena. To se stalo v pondělí, když kdosi pronikl do PRWebu a podstrčil do něj zprávu o tom, že Google údajně kupuje za 400 milionů dolarů společnost ICOA, poskytovatele bezdrátového internetového připojení.

Marek Janouš

29. 11. 2012 11:15
| 5

Google vydělává na reklamě víc peněz, než celý americký tisk dohromady

Tohle srovnání není úplně fér (důvody níže), ale potvrzuje trend klesajících příjmů tištěných médií. Německá agentura Statista spočítala, že v prvním pololetí letošního roku Google celosvětově vydělal na reklamě víc peněz (10,9 miliard USD) než všechna americká tištěná média dohromady (10,5 miliard USD). 

David Slížek

12. 11. 2012 18:35
| 3

Newsweek bude vycházet na papíře už jen do konce roku

Poslední tištěný Newsweek vyjde 31. prosince, jak dnes e‑mailem oznámila pracovníkům jeho šéfredaktorka Tina Brown. Pak už bude Newsweek vycházet jen digitálně, a to pod názvem Newsweek Global — v jednotném vydání pro celý svět. Má být za předplatné a vycházet pro čtečky, pro tablety a také na webu. Některý obsah se objeví i na sesterském webu The Daily Beast, který v roce 2008 spustila právě Tina Brown. The Daily Beast se spojil s Newsweekem na podzim 2010.

Redakce

18. 10. 2012 15:58

Bulvár i ostatní tiskoviny od Ringier Axel Springer na iPadu

Stáhnete‑li si z App Store aplikaci iKiosk (od Axel Springer), budete v ní moci odebírat elektronické verze řady tiskovin vydavatelství Ringier Axel Springer CZ: jak Blesk a Aha!, tak Sport, Reflex, GEO, ABC, Blesk pro ženy, Blesk Hobby, Blesk zdraví, Svět motorů, Auto TIP a Sport Góóól.

Redakce

17. 5. 2012 15:38
| 1