Hlavní navigace
server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nabídky práce v IT
Nástroje
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Přihlásit
Zůstat přihlášen
Registrovat
Zapomenuté
heslo
nebo
jméno
Lupa.cz
»
Nálepky
»
zákazníci
zákazníci
1
–
15
/
15
Telly vyčlení internetové služby do Nordic Telecom
Televizní operátor Telly bude internetové služby poskytovat přes Nordic Telecom. Obě společnosti uzavřely strategické partnerství a budou si vzájemně nabízet některé své služby. Změna bude pro stávající zákazníky Telly internet účinná od 1. srpna…
Martin Drtina
31. 5. 2023
Foto: Telly mění grafiku své aplikace pro Apple TV
Televizní platforma Telly představila nový grafický vzhled své aplikace pro Apple TV. Opouští dlaždicový design, nové pojetí má být přehlednější. Ovládání a využití funkcí, které má divák k dispozici, odpovídá ostatním aplikacím Telly…
Filip Rožánek
20. 10. 2020
Česká Vodafone TV začala nabízet obsah v rozlišení 4K
Služba Vodafone TV nově umožňuje divákům sledovat vybrané filmy v nejvyšším rozlišení 4K. Mezi takovými snímky je například film Jana Svěráka Akumulátor 1, dále snímek Terminator: Genisys nebo oba díly filmu Kill Bill. „Náš set-top box je na…
Filip Rožánek
19. 10. 2020
Počet nových komentářů
1
Spotify bez čerpání dat? To je diskriminace ostatních, rozhodl evropský soud
Evropská pravidla síťové neutrality začínají ovlivňovat způsob poskytování obsahu na internetu. A jejich význam ještě poroste.
Václav Filip
5. 10. 2020
Počet nových komentářů
12
Doba čtení:
4 minuty
ČTÚ pokutoval. Air Telecom podle něj používal nekalé obchodní praktiky
Český evergreen: obchodní zástupci se zaměří na starší lidi a vnutí jim smlouvy i pod tlakem. Air Telecom podle regulátora porušil zákaz klamavých obchodních praktik.
Jan Beránek
13. 2. 2015
Počet nových komentářů
16
Doba čtení:
2 minuty
Futurelytics: zabraňujeme tomu, aby e-shopy spamovaly klienty
Rozhovor
Transakční údaje mají pro e-shopy obrovskou hodnotu, řada firem ale neví, co s nasbíranými daty dělat, říkají Daniel Hastík a Mirek Černý. Jejich firma se to snaží změnit.
Marek Janouš
29. 7. 2014
Doba čtení:
17 minut
Americkému řetězci Target unikly platební údaje 40 milionů zákazníků
Platební údaje unikly nejspíše z terminálů na prodejnách, popřípadě někde na cestě od terminálů. Případ nepostihl nákupy online a s uniklými čísly nejde nakoupit online.
Marek Janouš
20. 12. 2013
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
Ericsson: Rozlišování zákazníků na tarifní a s předplacenkou brzdí rozvoj služeb
Také snižuje operátorovu efektivitu. Trh s mobilními službami se od svých počátků proměnil natolik, že potřebuje jednotné interní systémy, tvrdí Ericsson, který je nabízí.
Marek Janouš
22. 11. 2013
Počet nových komentářů
8
Doba čtení:
2 minuty
Vrací se Oskarta, Vodafone ji uvede začátkem prosince
Oskarta bude prodávána a podporována mimo běžné kanály Vodafonu, jako samostatná značka. Oskartu koupíte třeba na benzínce, a bezplatně ji nastavíte pouze sami přes samoobsluhu.
Marek Janouš
19. 11. 2013
Počet nových komentářů
15
Doba čtení:
1 minuta
Heureka.cz: Při „Dni dopravy zdarma“ ušetřili zákazníci 10 milionů
Na deset milionů ušetřeného dopravného vyčíslila Heureka.cz výsledek „Dne dopravy zdarma“. Akce má však smysl patrně jen pro e‑obchody velké; ty menší na ní spíše prodělají.
Marek Janouš
19. 11. 2013
Doba čtení:
1 minuta
ČTÚ: Díky našim prověrkám napravují operátoři své podmínky a smlouvy
ČTÚ se pochlubil tím, že přiměl T‑Mobile zrušit omezení „neomezených“ tarifů. Jinak totiž T‑Mobilu hrozilo zahájení správního řízení.
Marek Janouš
14. 11. 2013
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
1 minuta
Adobe postihl rozsáhlý únik jak údajů o zákaznících, tak zdrojového kódu
Ze serverů Adobe byly ukradeny údaje o téměř třech milionech zákazníků, ale také zdrojové kódy Acrobatu, Readeru, ColdFusion a dalších programů.
Marek Janouš
4. 10. 2013
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
2 minuty
Řada zákazníků T-Mobilu se od večera nemohla připojit k síti [doplněno]
Pro údajnou chybu v softwaru sítě nepoznávala mobilní síť některé SIM. Telefon je prý potřeba odpojit od sítě a znovu připojit (například restartem telefonu). Některým zákazníkům to však patrně dosud nepomáhá.
Marek Janouš
17. 9. 2013
Počet nových komentářů
15
Doba čtení:
2 minuty
Nižší půlroční příjmy se T-Mobilu podařilo téměř vyrovnat vnitřními úsporami
V síti T‑Mobilu lidé v prvním pololetí telefonovali o trochu více, a především přenesli skoro dvakrát více dat. Zaplatili přitom v průměru měsíčně o 17,4 % méně.
Marek Janouš
8. 8. 2013
Doba čtení:
1 minuta
Lean Startup Machine: Nevěřte sobě, prověřujte na lidech
Report
První česká „Lean Startup Machine“ se povedla ke spokojenosti pořadatelů i účastníků, a můžeme jen doufat, že třeba na podzim se podaří další.
Marek Janouš
6. 3. 2013
Počet nových komentářů
15
Doba čtení:
6 minut
1
–
15
/
15
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny nálepky
Práce
Kurzy
System Engineer
Obchodní zástupce pro firemní zákazníky Zlín
Team leader týmu Software & embedded solution
Správce infrastruktury - pracoviště kybernetické bezpečnosti
Reporting specialista se zaměřením na Power BI
Fullstack Developer
Další nabídky práce »
Firemní vzdělávání: efektivní rozvoj zaměstnanců
Word 2016: Základní kroky pro perfektní dokumenty
Radikální otevřenost: Jak dávat účinnou zpětnou vazbu?
NLP koučink - kompletní kurz
Microsoft Teams 1: spolupracujte online pomocí chatu
Manažerské archetypy: Jakou roli hrajete?
Další kurzy a školení »
Práce
Kurzy
SAP konzultant
Team leader týmu Software & embedded solution
Správce infrastruktury - pracoviště kybernetické bezpečnosti
Reporting specialista se zaměřením na Power BI
IT specialista/specialistka
Fullstack Developer
Další nabídky práce »
Firemní vzdělávání: efektivní rozvoj zaměstnanců
Word 2016: Základní kroky pro perfektní dokumenty
Knihovny na SharePointu 4: nastavení oprávnění a sdílení
Odvaha jít vlastní cestou
NLP koučink - kompletní kurz
Manažerské archetypy: Jakou roli hrajete?
Další kurzy a školení »
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji