Hlavní navigace

Škoda auto

Jako Micro Machines. Škoda spouští závodění v mobilní rozšířené realitě

Škoda Auto po e-shopu s možností koupit si vůz na leasing nebo mobilní aplikaci pro prohlížení automobilu v rozšířené realitě přichází s dalším pokusem, jak využít nové technologie. Opět jde o augmented reality (AR), která se tentokrát využívá…

Jan Sedlák

6. 4. 2018 9:12

Robin Pultera (BRAINZ VR): Virtuální realitu pomůže protlačit i porno. Pořád jsme na začátku

Zakázkový vývoj pro virtuální a rozšířenou realitu se v Česku pomalu rozjíždí. Experimentuje s ní například automobilka Škoda.

Jan Sedlák

21. 2. 2018 6:30
Doba čtení: 11 minut

Škoda Auto spouští vlastní e-shop, vůz na operativní leasing lze objednat online

Škoda Auto spouští vlastní e-shop nazvaný Škoda Online, na kterém je možné objednat si vůz na operativní leasing. Obchod je napojený na skutečné skladové zásoby a zákazníci mohou objednávat automobil v konkrétní konfiguraci a předem zjistit termín…

Jan Sedlák

5. 2. 2018 13:36

Škoda spouští mobilní aplikaci, auto si lze prohlédnout pomocí rozšířené reality

Škoda Auto vypustila do světa mobilní aplikaci nazvanou Škoda AR. Prozatím je k dispozici pro zařízení s iOS, které podporují Apple ARKit, do budoucna se má dostat i na Android. Škoda ARKit využívá pro promítání virtuálního modelu vozu KAROQ do…

Jan Sedlák

19. 1. 2018 10:32

Digitální vývoj Škody v Praze, Level 3 prodán za 34 miliard dolarů, Broadcom kupuje Brocade

Intel kupuje sporty ve VR. Siemens rozšiřuje pražský vývoj. Čínský cloud roste. Microsoft má konkurenci Slacku. Výběr z velkého IT, každý pátek na Lupě.

Jan Sedlák

4. 11. 2016 6:30
Doba čtení: 3 minuty

MIF 2016: Naplno využívají mobilní data firmy, ti ostatní si je můžou jen zkoušet

Zatímco operátoři už mají hlavy v oblacích Internetu věcí, předseda Rady ČTÚ je svou prezentací na konferenci Mobile Internet Forum 2016 vrátil na zem.

Jan Beránek

4. 11. 2016 6:30
Doba čtení: 4 minuty

Klubový večer WebTop100: Experimenty, kozičky a video

Klubové setkání WebTop100 přineslo pohled do zákulisí internetové televize Stream i do kuchyně marketingového oddělení Škoda Auto.

David Slížek

10. 10. 2016 15:59
Doba čtení: 4 minuty

UX konference: Proti marketingu je UX výzkum pořád v plenkách

Pokud se firmy snaží šetřit na uživatelském testování, může se jim to zle nevyplatit. Pro jistotu je dobré cvičně udělat průzkum i třeba na barvy.

Běla Beránková

22. 5. 2015 12:46
Doba čtení: 3 minuty