Hlavní navigace
server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nabídky práce v IT
Nástroje
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Přihlásit
Zůstat přihlášen
Registrovat
Zapomenuté
heslo
nebo
jméno
Lupa.cz
»
Témata
»
Reklamní investice
Reklamní investice
1
–
30
/
46
První strana
Předchozí strana
1
2
Následující strana
Poslední strana
Televize mohou vysílat víc reklamy. Zatím to ale nechtějí přehánět
Komerční televize už nemusí dodržovat hodinový limit pro reklamní bloky. Vysílání spotů na všech stanicích příští rok podraží.
Filip Rožánek
27. 10. 2022
Počet nových komentářů
39
Doba čtení:
4 minuty
Nejsilnějším médiem pro reklamu zůstává televize, trh přesáhl 57 miliard korun
Největší objem reklamy byl loni zadán v televizním vysílání. Ceníková hodnota inzerce dosáhla 57,5 miliardy korun. Ukazují to data společnosti Nielsen Admosphere, která v České republice provádí monitoring reklamy od roku 2008. Agentura odhaduje,…
Filip Rožánek
22. 1. 2020
Počet nových komentářů
9
Ministr zdravotnictví chce v televizi, rádiích a na webu omezit reklamy na alkohol
České pivovary nebo distributoři lihovin patří mezi významné inzerenty v reklamních časech televizních stanic, spolupracují na komerčních projektech s rádii a investují do digitálních formátů včetně spolupráce s influencery. Už příští rok by měla být reklama na alkohol podstatně přísněji hlídaná.
Filip Rožánek
9. 9. 2019
Počet nových komentářů
43
Doba čtení:
4 minuty
Škrtání stovek milionů. Komunisté a lidovci chtějí zrušit kus reklamního trhu
Na programu březnové schůze sněmovny se objevily dva poslanecké návrhy, které by výrazně zasáhly do televizního reklamního trhu. Pokud by prošly, zmizely by z médií nabídky půjček a úvěrů. Odborníci jsou skeptičtí k tomu, jestli by to mělo pozitivní efekt.
Filip Rožánek
20. 3. 2019
Počet nových komentářů
8
Doba čtení:
7 minut
Televize loni prodaly reklamu v odhadované hodnotě více než padesát miliard
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere, která se kromě realizace peoplemetrového měření televizní sledovanosti věnuje i monitoringu reklamních investic podle ceníkových cen inzerce jednotlivých médií, zveřejnila inzertní výdaje zadavatelů a příjmy…
Jan Brychta
29. 1. 2019
Za prvních pět měsíců roku prodala tuzemská média reklamu za téměř 34 miliard korun
Tradičně nejlépe se vedlo televizní reklamě, jejíž ceníkové příjmy od ledna do května přesáhly dvacet miliard korun, což ve srovnání se stejným obdobím loňského roku znamená nárůst o devět procent. O čtyři procenta si polepšila i tištěná inzerce,…
Jan Brychta
19. 6. 2018
Počet nových komentářů
2
Internetové firmy masivně inzerují v televizi, zahraniční trend potvrzují i data z Česka
V některých regionech se internetové firmy stávají dokonce těmi úplně největšími zadavateli v segmentu televizní reklamy. Údaje shromážděné skupinou The Global TV Group – neformálním uskupením asociací televizních společností a mediazastupitelství…
Jan Brychta
14. 6. 2018
Počet nových komentářů
4
Diváci nesledují reklamu aneb skupina Nova jako iniciátor nebo brzda dalšího vývoje
Na dubnovém setkání s operátory oznámila televize Nova, že její televizní skupina jako celek „přichází na IPTV platformách o 35 procent diváků, kteří sledují pořady, avšak nikoliv reklamu“.
Petr Faistauer
8. 6. 2018
Počet nových komentářů
135
Doba čtení:
5 minut
Prima chce zamezit přetáčení reklam, od září uvažuje i o možnosti plošného zákazu
Kromě televizní skupiny Nova, která v dubnu představila operátorům placených televizních služeb svoji představu boje proti přeskakování reklam, požaduje omezení této funkcionality v rámci tzv. odložené sledovanosti i FTV Prima. Možnost přetáčení…
Jan Brychta
1. 6. 2018
Počet nových komentářů
82
Nova chce od prázdnin znemožnit přetáčení reklam v televizních archívech
Na dubnovém setkání s operátory prezentoval Lukáš Kubát z pozice hlavního vyjednavače nových smluv za společnost CME možnosti pro omezení přetáčení reklam, které umožňují některé IPTV a kabelové služby. Podle Jiřího Hojgra přichází skupina Nova…
Jan Brychta
30. 5. 2018
Počet nových komentářů
52
Podle odhadu agentury Zenith proteklo loni tuzemskou reklamou 27 miliard korun
Mezi největší reklamní trhy na světě patřily v loňském roce Spojené státy (celkové tržby zde dosáhly 197,474 miliardy dolarů), následované Čínou (80,440 miliardy dolarů) a Japonskem (42,972 miliardy dolarů). Podle předpovědi mediální agentury…
Jan Brychta
29. 5. 2018
Počet nových komentářů
2
Reklamní výdaje zadavatelů by měly v letošním roce vzrůst o téměř pět procent
Odhad zveřejnila mediální agentura Zenit. Ta také uvedla, že ačkoli se v reklamním průmyslu množí „spekulace o škrtech v rozpočtech na digitální reklamu“, agentura Zenith nenašla žádný důkaz o tom, že by zadavatelé online reklamu nezahrnovali do…
Jan Brychta
26. 3. 2018
Počet nových komentářů
2
Monitorovaná média hlásí nárůst příjmů, TV reklama si polepšila o téměř 19 %
Za první dva měsíce letošního roku si média monitorovaná výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere přišla na 10,8 miliardy korun, o více než jednu miliardu více než za srovnatelné období loňského roku. Tradičně nejlépe se dařilo prodejcům televizní…
Jan Brychta
26. 3. 2018
Loni prodala sledovaná média reklamu v ceníkové hodnotě přes osmdesát miliard korun
UVNITŘ TABULKY – Ve srovnání s loňským rokem si prodejci televizní, tištěné, rozhlasové a venkovní reklamy dohromady polepšili o téměř sedm miliard korun.
Jan Brychta
16. 2. 2018
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
Reklama v roce 2017 přesáhla, v ceníkových cenách, 100 miliard Kč
Zpráva z celoročních dat monitoringu reklamy Nielsen Admosphere ale říká i to, že největším zadavatelem je Alza.cz a že Škoda Auto je desátá.
Bohumil Herwig
18. 1. 2018
Počet nových komentářů
7
Doba čtení:
1 minuta
Ceníková hodnota televizních spotů odvysílaných v listopadu atakovala hranici šesti miliard korun
UVNITŘ TABULKY – Celkem si za jedenáct měsíců letošního roku přišla monitorovaná média v ceníkových cenách inzerce na téměř 73 miliard korun.
Jan Brychta
26. 12. 2017
Počet nových komentářů
4
Doba čtení:
3 minuty
V říjnu prodala online média displejovou reklamu za více než sedm set milionů korun
UVNITŘ TABULKA – Za spoty doprovázející video obsah u monitorovaných online médií si jejich provozovatelé naúčtovali v ceníkových cenách přes 84 milionů korun.
Jan Brychta
21. 11. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Letos si média oproti loňskému roku polepšila o více než pět miliard korun
UVNITŘ TABULKY – Celkem sledovaná média vyinkasovala v letošním roce za reklamu více než šedesát miliard korun.
Jan Brychta
21. 11. 2017
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
3 minuty
V HbbTV prostředí je možné nakoupit programaticky i největší bannerový formát
Společnosti R2B2 a Hybrid doplnily do portfolia své programatické reklamní sítě největší bannerový formát, se kterým lze v HbbTV inzerovat.
Jan Brychta
7. 11. 2017
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
1 minuta
Za tři čtvrtě roku proteklo médii téměř šedesát miliard korun, meziročně se nedaří venkovní a tiskové reklamě
UVNITŘ TABULKY – Meziročně si sledovaná média v reklamních příjmech za celý rok polepšila o více než devět procent.
Jan Brychta
31. 10. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Agentura Newcast spouští platformu Leaders pro práci s influencery
Nová technologie hledá nejsilnější uživatele sociálních sítí a vybírá z nich hvězdy ještě předtím, než se zrodí.
Jan Brychta
19. 10. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Prospěl by televiznímu trhu návrat reklamy na ČT a další aspekty tuzemského duopolu
UVNITŘ GRAFY – Účastníci panelové diskuse letošní FLEMA konference řešili budoucnost prodeje televizní reklamy.
Jan Brychta
16. 10. 2017
Počet nových komentářů
34
Doba čtení:
4 minuty
Češi jako pionýři hybridní televize ve střední Evropě. Co jim nabízí „kabelovka pro chudé“?
UVNITŘ GALERIE – Třetí letošní klubový večer projektu WebTop100 se věnoval průniku televizní a internetové reklamy, jak jej nabízí platforma HbbTV.
Jan Brychta
6. 10. 2017
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
4 minuty
Dvanáctý ročník konference FLEMA proběhne v pátek 13. října
Oblasti mediálního plánování a tvorby komunikačních strategií se bude věnovat odborná konference, která proběhne v pražském hotelu Andel´s.
Jan Brychta
4. 10. 2017
Doba čtení:
1 minuta
V srpnu si sledovaná média přišla na více než pět miliard, pokles hlásí jen printové tituly
UVNITŘ TABULKY – Celkem proteklo tuzemskými médii přes 54 miliard korun, což znamená meziroční nárůst o devět procent.
Jan Brychta
26. 9. 2017
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
Programatická HbbTV reklama nově zavádí cílení podle typu vysílaného obsahu
Společnost R2B2 představuje svoji „největší letošní novinku“, která umožňuje obsahové cílení reklamy v HbbTV aplikacích osmi tuzemských televizních stanic.
Jan Brychta
14. 9. 2017
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
5 minut
Média musí kontrolovat, zda léky z reklamy léčí. Lze takovou povinnost vůbec splnit?
Novela zákona o regulaci reklamy platná od letošního dubna říká, že média mají kontrolovat, zda je reklama na léky nebo třeba kojeneckou výživu v souladu se zákonem.
Martin Bohuslav
7. 9. 2017
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
2 minuty
Ve srovnání s loňským červencem stagnuje reklama v tištěných médiích, ostatní mediatypy rostou
UVNITŘ TABULKY – Za prvních sedm měsíců letošního roku vydělala monitorovaná média o téměř čtyři miliardy více než loni.
Jan Brychta
17. 8. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Adwind Software vyvinul nástroj pro plánování televizních kampaní
Společnost Adwind Software představila ve svém cloudovém softwaru Adwind Kite nový modul reachových křivek, usnadňující strategické plánování televizních kampaní.
Jan Brychta
8. 8. 2017
Doba čtení:
3 minuty
Vydělají televize na změně metodiky měření sledovanosti? Pokud budou zadavatelé souhlasit…
Od září budou součástí měření televizní sledovanosti i data o odložené sledovanosti po dobu tří dnů od odvysílání daného pořadu.
Jan Brychta
8. 8. 2017
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
4 minuty
1
–
30
/
46
První strana
Předchozí strana
1
2
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Práce
Kurzy
PROJEKTOVÝ KOORDINÁTOR/KA
PHP Developer
Python Programátor
Business Development Manager
.NET Developer
Studentská stáž v Brně
Další nabídky práce »
Komunikační dovednosti pro modré límečky
Manažerské archetypy: Jakou roli hrajete?
Komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku
Jak úspěšně nastartovat projekt
Profíkem na funkce v Excelu
Vedení a koučink obchodního týmu
Další kurzy a školení »
Práce
Kurzy
IT Specialista - Senior
PROJEKTOVÝ KOORDINÁTOR/KA
IT specialista v automobilismu ( příležitost pro absolventy)
Servisní technik
Business Development Manager
Senior Software Developer .Net
Další nabídky práce »
Manažerské archetypy: Jakou roli hrajete?
Komunikace s lidmi v souladu s fungováním mozku
Microsoft Teams 3: sdílené soubory
Jak úspěšně nastartovat projekt
Motivace a smysl: Jak hledat smysl v práci i v osobním životě?
Vedení a koučink obchodního týmu
Další kurzy a školení »
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji