Hlavní navigace

Reklamní investice

Loni prodala sledovaná média reklamu v ceníkové hodnotě přes osmdesát miliard korun

UVNITŘ TABULKY – Ve srovnání s loňským rokem si prodejci televizní, tištěné, rozhlasové a venkovní reklamy dohromady polepšili o téměř sedm miliard korun.

Jan Brychta

16. 2. 2018 12:00
| 1
Doba čtení: 2 minuty

Reklama v roce 2017 přesáhla, v ceníkových cenách, 100 miliard Kč

Zpráva z celoročních dat monitoringu reklamy Nielsen Admosphere ale říká i to, že největším zadavatelem je Alza.cz a že Škoda Auto je desátá.

Bohumil Herwig

18. 1. 2018 6:00
| 7
Doba čtení: 1 minuta

Ceníková hodnota televizních spotů odvysílaných v listopadu atakovala hranici šesti miliard korun

UVNITŘ TABULKY – Celkem si za jedenáct měsíců letošního roku přišla monitorovaná média v ceníkových cenách inzerce na téměř 73 miliard korun.

Jan Brychta

26. 12. 2017 0:00
| 4
Doba čtení: 3 minuty

V říjnu prodala online média displejovou reklamu za více než sedm set milionů korun

UVNITŘ TABULKA – Za spoty doprovázející video obsah u monitorovaných online médií si jejich provozovatelé naúčtovali v ceníkových cenách přes 84 milionů korun.

Jan Brychta

21. 11. 2017 15:30
Doba čtení: 1 minuta

Letos si média oproti loňskému roku polepšila o více než pět miliard korun

UVNITŘ TABULKY – Celkem sledovaná média vyinkasovala v letošním roce za reklamu více než šedesát miliard korun.

Jan Brychta

21. 11. 2017 0:00
| 2
Doba čtení: 3 minuty

V HbbTV prostředí je možné nakoupit programaticky i největší bannerový formát

Společnosti R2B2 a Hybrid doplnily do portfolia své programatické reklamní sítě největší bannerový formát, se kterým lze v HbbTV inzerovat.

Jan Brychta

7. 11. 2017 6:00
| 2
Doba čtení: 1 minuta

Za tři čtvrtě roku proteklo médii téměř šedesát miliard korun, meziročně se nedaří venkovní a tiskové reklamě

UVNITŘ TABULKY – Meziročně si sledovaná média v reklamních příjmech za celý rok polepšila o více než devět procent.

Jan Brychta

31. 10. 2017 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Agentura Newcast spouští platformu Leaders pro práci s influencery

Nová technologie hledá nejsilnější uživatele sociálních sítí a vybírá z nich hvězdy ještě předtím, než se zrodí.

Jan Brychta

19. 10. 2017 12:00
Doba čtení: 1 minuta

Prospěl by televiznímu trhu návrat reklamy na ČT a další aspekty tuzemského duopolu

UVNITŘ GRAFY – Účastníci panelové diskuse letošní FLEMA konference řešili budoucnost prodeje televizní reklamy.

Jan Brychta

16. 10. 2017 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Češi jako pionýři hybridní televize ve střední Evropě. Co jim nabízí „kabelovka pro chudé“?

UVNITŘ GALERIE – Třetí letošní klubový večer projektu WebTop100 se věnoval průniku televizní a internetové reklamy, jak jej nabízí platforma HbbTV.

Jan Brychta

6. 10. 2017 0:00
| 1
Doba čtení: 4 minuty

Dvanáctý ročník konference FLEMA proběhne v pátek 13. října

Oblasti mediálního plánování a tvorby komunikačních strategií se bude věnovat odborná konference, která proběhne v pražském hotelu Andel´s.

Jan Brychta

4. 10. 2017 14:00
Doba čtení: 1 minuta

V srpnu si sledovaná média přišla na více než pět miliard, pokles hlásí jen printové tituly

UVNITŘ TABULKY – Celkem proteklo tuzemskými médii přes 54 miliard korun, což znamená meziroční nárůst o devět procent.

Jan Brychta

26. 9. 2017 0:00
| 1
Doba čtení: 2 minuty

Programatická HbbTV reklama nově zavádí cílení podle typu vysílaného obsahu

Společnost R2B2 představuje svoji „největší letošní novinku“, která umožňuje obsahové cílení reklamy v HbbTV aplikacích osmi tuzemských televizních stanic.

Jan Brychta

14. 9. 2017 0:00
| 5
Doba čtení: 5 minut

Média musí kontrolovat, zda léky z reklamy léčí. Lze takovou povinnost vůbec splnit?

Novela zákona o regulaci reklamy platná od letošního dubna říká, že média mají kontrolovat, zda je reklama na léky nebo třeba kojeneckou výživu v souladu se zákonem.

Martin Bohuslav

7. 9. 2017 0:00
| 3
Doba čtení: 2 minuty

Ve srovnání s loňským červencem stagnuje reklama v tištěných médiích, ostatní mediatypy rostou

UVNITŘ TABULKY – Za prvních sedm měsíců letošního roku vydělala monitorovaná média o téměř čtyři miliardy více než loni.

Jan Brychta

17. 8. 2017 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Adwind Software vyvinul nástroj pro plánování televizních kampaní

Společnost Adwind Software představila ve svém cloudovém softwaru Adwind Kite nový modul reachových křivek, usnadňující strategické plánování televizních kampaní.

Jan Brychta

8. 8. 2017 14:00
Doba čtení: 3 minuty

Vydělají televize na změně metodiky měření sledovanosti? Pokud budou zadavatelé souhlasit…

Od září budou součástí měření televizní sledovanosti i data o odložené sledovanosti po dobu tří dnů od odvysílání daného pořadu.

Jan Brychta

8. 8. 2017 0:00
| 2
Doba čtení: 4 minuty

Oproti loňskému červnu si sledovaná média polepšila o více než půl miliardy korun

UVNITŘ TABULKY – Za prvních šest měsíců letošního roku proteklo monitorovanými médii skoro 42 miliard korun.

Jan Brychta

27. 7. 2017 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Počet konverzí na mobilních zařízeních v létě roste až o třicet procent

Sezónnost v marketingových kampaních se neomezuje pouze na speciální nabídky a výprodeje, ale také na zařízení, která zákazníci využívají k online vyhledávání a nakupování produktů.

Jan Brychta

11. 7. 2017 14:30
Doba čtení: 2 minuty

Displejová reklama v květnu stagnovala, monitorované příjmy z videoreklamy klesly o tři miliony

UVNITŘ TABULKY – Během května utratili zadavatelé za bannerovou reklamu na sledovaných webech necelých 652 milionů korun.

Jan Brychta

4. 7. 2017 8:00
Doba čtení: 1 minuta

Inzertně plodný květen přinesl posílení u všech sledovaných mediatypů

AKTUALIZACE – Tuzemskými médii proteklo během letošního května více než sedm miliard korun. Dalších 650 milionů korun pak spolkla displejová reklama na internetu.

Jan Brychta

29. 6. 2017 0:00
| 2
Doba čtení: 2 minuty

Reklamní investice do všech mediatypů rostou, meziročně poklesly pouze u tisku

UVNITŘ TABULKY – Celkem letos utratili reklamní zadavatelé o více než dvanáct procent více než ve srovnatelném období loňského roku.

Jan Brychta

19. 5. 2017 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Všechny mediatypy meziměsíčně i meziročně rostou, nedaří se pouze venkovní reklamě

UVNITŘ TABULKY – Za první čtvrtletí letošního roku utratili zadavatelé ve sledovaných médiích necelých sedmnáct miliard korun, tedy o necelé dvě miliardy více než loni ve srovnatelném období.

Jan Brychta

28. 4. 2017 0:00
Doba čtení: 2 minuty

V únoru prodala média reklamu za více než pět miliard, o 1,5 miliardy víc než loni

UVNITŘ GRAFY – Oproti loňskému únoru se letos nejlépe dařilo prodejcům televizní reklamy. Cena letos prodaných spotů se navýšila o jedenáct procent.

Jan Brychta

6. 4. 2017 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Během ledna utratili zadavatelé reklamy v českých médiích 4,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Oproti loňskému lednu došlo k navýšení reklamních výdajů o téměř dvacet procent, televizní reklama si polepšila o více než půl miliardy.

Jan Brychta

27. 2. 2017 0:00
| 6
Doba čtení: 1 minuta

Největším zadavatelem roku byl Procter & Gamble, za televizní reklamu utratil 1,4 miliardy korun

UVNITŘ TABULKA – Čeští zadavatelé loni utratili za televizní reklamu 42,4 miliardy korun, což je o devatenáct procent více než v roce 2015.

Jan Brychta

19. 1. 2017 14:30
Doba čtení: 1 minuta

Oproti loňskému listopadu se ceníková hodnota tiskové reklamy snížila o pět procent

UVNITŘ GRAFY – Za prvních jedenáct měsíců proteklo českými médii necelých 67 miliard korun v ceníkových cenách.

Jan Brychta

22. 12. 2016 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Reklamní výdaje nadále rostou, nejméně roste tisk a outdoor

Monitoring reklamních investic společnosti Nielsen Admosphere pokračuje v optimistickém tónu, meziroční nárůst objemu televizní reklamy dosahuje dvaceti procent.

Jan Brychta

28. 8. 2016 0:00
Doba čtení: 1 minuta

Reklamní příjmy podle výzkumu Nielsen Admosphere u všech médií rostou

Monitorované reklamní výdaje u všech sledovaných mediatypů rostly. Nejvýrazněji tomu bylo u televize, kde meziročně vzrostly téměř o dvacet procent.

Jan Brychta

20. 7. 2016 8:00
Doba čtení: 1 minuta

Reklamy na kurzové sázky? Zkraje roku nejspíš přijde chaos

Pokud by si nějaký historik dal tu práci a chtěl někdy v budoucnosti sepsat dějiny novodobého sportovního sázení, začal by asi takhle.

Václav Sochor

19. 7. 2016 0:00
| 3
Doba čtení: 2 minuty