Hlavní navigace

Britský operátor Three otestuje ve své síti blokování reklam

Britský mobilní operátor chce ochránit uživatele a zároveň vylepšit nefungující mobilní reklamu tím, že vyzkouší, jaké to je ji blokovat.

Doba čtení: 2 minuty

První americké zkušenosti s Instant articles? Zatím je to rozporuplné

Facebook v dubnu zpřístupnil „Instant articles“ po celém světě a prakticky každému vydavateli.

17. 5. 2016 12:02
Doba čtení: 2 minuty

Šmírovací Phorm končí, zůstane po něm 200 milionů liber ztrát

Hvězda inzertního trhu se nedokázala vzpamatovat ze skandálu ohledně soukromí uživatelů. Do likvidace půjde se stamilionovou ztrátou.

Doba čtení: 3 minuty

Náhlý pokles čísel návštěvnosti českého internetu? Mohl za to filtr pro AdBlock

Důsledky blokování reklamy z té trochu stinné stránky bylo možné vidět v uplynulých týdnech v měření návštěvnosti českého internetu.

Doba čtení: 3 minuty

Header bidding v RTB: trnitá cesta s nejasným koncem

Header bidding je často skloňovaným pojmem u online médií, která to myslí vážně s programatickým prodejem reklamy a sledují vývoj programatických trendů.

Doba čtení: 4 minuty

Podle comScore blokuje inzerci jen 10 % uživatelů počítačů v USA

Konečně jsou k dispozici nějaká další čísla o blokování reklam. Nelze se ani moc divit tomu, že jsou dost jiná než některá dřívější.

4. 4. 2016 8:56
Doba čtení: 1 minuta

Přes kompromitované inzertní sítě a velké weby v USA se šířil ransomware

Útočné reklamy se dostaly i na ty největší a nejnavštěvovanější americké weby. Útočníci využili chyby ve Flashi, Silverlightu a dalším softwaru.

Doba čtení: 2 minuty

Podvodné reklamy straší virovou nákazou, šíří je i reklamní síť Googlu

Přes některé české i zahraniční reklamní systémy se v těchto dnech šíří malvertising, který se snaží uživatele vyděsit tím, že mají napadený smartphone.

Doba čtení: 4 minuty

Opera přidala do prohlížeče blokátor reklam. Má zrychlit načítání

Blokování reklam je velké téma posledních měsíců. Pohledy jsou vyhrocené z obou stran. Norský prohlížeč přichází se svými argumenty.

Doba čtení: 2 minuty

Boj proti blokování reklamy pokračuje. iBillboard si na obranu pořídil AAGun

I když pomineme provokativní výroky šéfa O2, tak se začíná na scéně tvořit fronta firem, které si chtějí aktivně bránit svůj byznys před adblockery.

Doba čtení: 1 minuta

Český on-line vytáhl loni z firem za reklamu 15 miliard korun

Výdaje na internetovou reklamu loni stouply o tři procenta. Roste podíl inzerce ve vyhledávání, videoreklamy a reklamy do mobilů.

3. 3. 2016 14:59
Doba čtení: 1 minuta

Blokování reklamy na úrovni operátora? Opravdu hloupý nápad

Pokud se české O2 rozhodne své plány proměnit v realitu, čekají firmu problémy s novým evropským nařízením o otevřeném internetu.

Doba čtení: 6 minut

Google odstraní reklamy z pravého sloupce vyhledávání, přidá nahoře

Google mění zobrazování reklam ve výsledcích vyhledávání a přibližuje desktopovou podobu té mobilní.

Doba čtení: 1 minuta

Seznam prohrál v kauze zneužitých ochranných známek v inzerátech

Kolínská firma si stěžovala na vyhledávač u soudu za to, že neodstranil placené odkazy, ve kterých byly neoprávněně používány její značky.

Doba čtení: 1 minuta

Agónie pokračuje. Google letos končí s flashovými bannery

Vyhledávač oznámil změnu v přístupu k bannerům ve Flashi. Vypadá to, že konec jedné epochy internetu se rychle blíží.

Doba čtení: 1 minuta

Roman Latuske (Economia): S videem míříme do mobilů, televizí i O2TV

Vydavatelství Economia vyšla sázka na video. S DVTV je brzy čeká jednání o pokračování smlouvy. A díky škrtům se pomalu daří snižovat ztráty.

Doba čtení: 10 minut

LinkedIn rok po spuštění kvůli vysokým nákladům zavírá svou inzertní síť

Napodobit Facebook či Google se službě nepodařilo. Prodej reklamy zobrazované mimo samotné LinkedIn končí s odvoláním na příliš velké náklady.

9. 2. 2016 9:19
Doba čtení: 1 minuta

Samsung zprovoznil blokování reklam v mobilech s Androidem 5

Jihokorejský výrobce mobilů nově umožňuje blokování obsahu ve svém prohlížeči na smartphonech s Androidem. A první rozšíření je hned na světě.

Doba čtení: 1 minuta

Michal Heisig (Seznam.cz): Do dvou let chceme mít 100 tisíc klientů

Rok 2015 byl nejlepší, jaký zatím v Seznamu pamatuju, říká v rozhovoru pro Lupu obchodní ředitel Seznamu. Jaké plány má firma pro ten letošní?

Doba čtení: 14 minut

Videoreklama vyrostla oproti loňskému roku skoro na dvojnásobek

Ve videoreklamě se na českém internetu v listopadu protočilo 130 milionů Kč (necelých 18 % z display reklamy), uvádí Sdružení pro internetový rozvoj.

Doba čtení: 3 minuty

Twitter testuje zobrazování reklamy i uživatelům, kteří nejsou přihlášení

Sociální síť rozjela během poslední doby hned několik testů, které naznačují, kudy by mohla vést její cesta k penězům.

Doba čtení: 1 minuta

Axel Springer se znovu soudí kvůli blokování reklam. Cílem je Blockr

Německý vydavatelský dům se pokouší u soudu zastavit další blokátor reklamy, tentokrát jde o aplikaci pro mobilní systém iOS.

Doba čtení: 2 minuty

Pozor, obsahuje reklamu. Google začne značkovat aplikace v Google Play

Vývojáři už dostali od vyhledávače dopis, ve kterém je Google upozorňuje na to, že od nového roku budou muset hlásit předem, zda je v aplikaci reklama.

Doba čtení: 1 minuta

Vydavatelé reklamu nezkrotí, dávno totiž nedrží otěže

Reklama se postupně vymyká vydavatelům z rukou. S nástupem RTB ztrácejí úplně kontrolu nad tím, co se na jejich webu ukazuje.

Doba čtení: 4 minuty

Czech Internet Forum 2015: Na internetu platí, že vítěz bere vše

Deset let. Dekáda, během které se internet, a nejen ten tuzemský, významně posunul. Czech Internet Forum 2015 okořenila i zahraniční hvězda Andrew Keen.

Doba čtení: 6 minut

Míra blokování reklam v ČR se pohybuje kolem 10 %, potvrdil SPIR

V průměru desetina zhlédnutí stránek na českých webech je zasažena blokováním reklam. U některých webů míra blokování dosahuje až 40 %.

Doba čtení: 2 minuty

Dívají se na reklamy na internetu hlavně roboti?

Jedenáct procent displayových reklam a skoro čtvrtinu video inzerce zhlédnou roboti, ne lidé. A stále za to někdo platí.

Doba čtení: 4 minuty

Bild.de: vypněte blokátor reklam, nebo zaplaťte. Jinak naše články neuvidíte

Německý vydavatel Axel Springer dává uživatelům blokátorů reklam na výběr: buď software deaktivují, nebo si mohou zaplatit za web bez většiny bannerů.

Doba čtení: 2 minuty

Facebook: nejsme uzavření, chráníme data našich uživatelů

Bývaly doby, kdy byl Facebook podstatně horší „walled garden“, ale jeho „utahování šroubů“ je pořád stejně problematické.

Doba čtení: 2 minuty

Dmexco 2015: digitální trendy v automatizovaném světě

Co přijde po cookies, prosadí se uzavřené světy Facebooku a Googlu a proč se v reklamě tolik skloňuje pojem programmatic?

24. 9. 2015 6:30
Doba čtení: 5 minut