Hlavní navigace

Jiří Urban (Maternia): Rusko počká. Na řadě je Chorvatsko a Bulharsko

K obsazení Evropy už chybí e-shopu s kontaktními čočkami jen pár zemí. VašeČočky se nezastavily ani potom, co loni přišly o svůj hlavní motor.

Doba čtení: 8 minut

Vlastimil Lakatoš: Antik Sat přijde jako první v Česku s TV archivem přes satelit

AKTUALIZOVÁNO V srpnu si Antik Telecom rezervoval kapacitu družice Eutelsat 16 pro české a slovenské satelitní vysílání. Hodlá nabídnout 100 kanálů, třetinu v HD…

Doba čtení: 7 minut

Chystáme změnu kódování. Klienty čeká výměna přijímačů, říká šéf satelitní Digi TV

Operátor se zaměří podle Vladimíra Rusnáka, provozního ředitele Digi Czech Republic, na sport ve vysokém rozlišení. „Chceme se věnovat i unikátnímu obsahu a nabídnout ho zákazníkům,“ dodává.

8. 9. 2015 0:00
Doba čtení: 12 minut

Pál Milkovics: Zvířecí Mňau TV odstartuje do 15. října, nebude jenom pro chovatele

Druhý televizní kanál společnosti CE Media využije celoplošný multiplex 4. „Věříme, že zaujme nejen majitele domácích mazlíčků,“ říká její šéf Pál Milkovics v rozhovoru pro DigiZone.cz.

1. 9. 2015 0:00
Doba čtení: 16 minut

Daniel Grunt: Placená videotéka bude ViaPlay, hledáme vhodný termín spuštění

Šéf nových médií Primy v rozhovoru pro DigiZone.cz o plánech s videoportály Prima Play, You.bo, podzimním projektu Prima Kvízy a startu placené videotéky ViaPlay.

Doba čtení: 21 minut

Alexander Prez: Všechny letošní televizory Loewe podporují kodek H.265/HEVC

V druhé polovině června uvedla v Praze značka Loewe zásadní model televizorů Reference. Reportáž jsme přinesli už dříve, nyní jsme zpovídali jeho výrobce.

11. 8. 2015 0:00
Doba čtení: 6 minut

Za atraktivní soutěže bychom byli ochotni platit, říká šéf O2 Sport

Stanice, která je dostupná pouze u operátora O2, bude vysílat minimum reklamy. Podle Marka Kindernaye jde o určitou exkluzivitu, za níž si divák rád zaplatí.

Doba čtení: 10 minut

Pavel Kohout: Česká televize vyvíjí ovládání HbbTV prostřednictvím tabletu a smartphonu

Počet uživatelů hybridního vysílání České televize strmě stoupá, říká v rozhovoru pro DigiZone.cz výkonný ředitel Nových médií ČT. Kavčí hory chtějí připravit speciální aplikaci pro dětské Déčko.

29. 7. 2015 0:00
Doba čtení: 18 minut

Petr Formánek: Po přechodu na DVB-T2 by mohly zůstat menší multiplexy DVB-T pro regiony

„Souběh vysílání ve standardech DVB-T a DVB-T2 by neměl trvat déle než půl roku,“ míní manažer pražské Regionální sítě 4. „Nesmí diváky vyhnat od pozemního vysílání,“ dodává.

21. 7. 2015 0:00
Doba čtení: 19 minut

Martin Gebauer: České Radiokomunikace jsou ochotny opustit DVB-T před vypršením platnosti kmitočtů

„Stát by ale musel garantovat kompenzaci v podobě sítí DVB-T2 a zajištění přechodu,“ říká v rozhovoru pro DigiZone.cz generální ředitel Českých Radiokomunikací. „Jsme připraveni o tom diskutovat.“

9. 7. 2015 0:00
Doba čtení: 30 minut

DAB nutně potřebuje další rozvoj, aby získal důvěru posluchačů, míní šéf techniky Českého rozhlasu

„Kmitočty pro spuštění Rádia Plus na VKV získáme optimalizací těch, které máme k dispozici. Vypomohou nám v tom všechny stanice. Postupovat ale budeme velmi citlivě,“ říká Karel Zýka.

Doba čtení: 19 minut

Jakub Liška: NatočVideo.cz připravuje projekt živých televizních přenosů amatérských reportérů

Platforma má za sebou téměř dvouletou spolupráci s Primou, která uživatelský videoobsah využívá v Diváckých zprávách

19. 5. 2015 0:00
Doba čtení: 18 minut

Asociace televizních organizací: Široký crossmediální výzkum nám teď nedává smysl

Vedoucí výzkumných oddělení České televize a Primy Renata Týmová a Petr Miláček vysvětlují v rozhovoru pro DigiZone.cz, proč momentálně nemá smysl hledat jednotné měření všech typů médií.

Doba čtení: 33 minut

Kateřina Hrubešová: Crossmediální měření nemusí znamenat konec stávajících mediálních výzkumů

„Když se na tom trh neshodne, žádné crossmediální měření nebude,“ říká v rozhovoru pro DigiZone.cz výkonná šéfka Sdružení pro internetový rozvoj

5. 5. 2015 0:00
Doba čtení: 12 minut

Zdeněk Hruška: Herecká asociace nesleví z požadavků na podmínky dabingu, odmítáme hodinové sazby

U televize Barrandov jsme už docílili, že se nebrání spolupráci s herci zastoupenými agenturou Manpower, říká šéf dabingové sekce Herecké asociace.

Doba čtení: 22 minut

Jaroslava Sedláčková: Brief je alfou a omegou televizního selfu

„Lidé spolu musejí spolupracovat. Pokud to tak není, je to v p… a je to kámen úrazu v České televizi,“ říká bývalá šéfka self promotion Kavčích hor

Doba čtení: 18 minut

Jaroslava Sedláčková: Nejsilnější stránka v televizním self promotion? Určitě intuice

Prošla všemi třemi velkými českými televizemi a utvářela představu, jak by měly „prodávat“ své pořady divákům. Nyní porovnává tyto zkušenosti v rozhovoru pro DigiZone.cz.

14. 4. 2015 0:00
Doba čtení: 16 minut

Rose Adkins, ředitelka ScreenHits: Filmy a dramata se nevyplácí, smysl mají jen seriály

Šéfka největšího konkurenta globálně proslulé videoslužby Netflix předpokládá, že i na klasických televizorech se v budoucnu budou sledovat pořady jako na tabletu.

7. 4. 2015 0:00
Doba čtení: 6 minut

Miroslav Šimánek: Vstupem Pigy rádia do DAB se názor Lagardere na digitalizaci nemění

„Digitální terestrické vysílání je pro Pigy rádio jedním z mnoha způsobů distribuce signálu. Pokud se DAB neuplatní, nepoloží ho to,“ říká finanční a provozní ředitel Lagardere Active ČR.

31. 3. 2015 0:00
Doba čtení: 14 minut

Ondřej Ťapušík: LG míří k OLED. LCD s Quantum dot jsou jen zastávkou

Rozhovor se specialistou na Smart TV ve společnosti LG – nejen o OLED, ale hlavně o Ultra HD a nových technologiích, které tento výrobce připravil na letošní rok.

Doba čtení: 6 minut

Máme ambici oslovit na internetu víc dětí než Déčko, říkají tvůrci dětské televize Dingy.cz

„Naším nejbližším cílem je vytvořit aplikace pro chytré televize a mobilní zařízení s operačním systémem Android,“ říkají v rozhovoru pro DigiZone.cz Evelína a Sebastian Zukalovi ze společnosti Urania.

17. 2. 2015 0:00
Doba čtení: 16 minut

Martin Kolovratník: S rozhlasovou digitalizací by se nemělo otálet, Český rozhlas má odejít z DVB-T

„Do mediální politiky nám Andrej Babiš nemluví, i když jsme se toho obávali,“ připouští v rozhovoru pro DigiZone.cz poslanec za hnutí ANO a bývalý šéf Českého rozhlasu Pardubice

Doba čtení: 22 minut

Pavel Zima: Digitální rádio Seznam.cz vzdal, ale už děláme kamerové zkoušky pro videozpravodajství

„Reklama na Stream.cz je naprosto vyprodaná, proto navyšujeme investice do obsahu. Nepomohlo ani loňské zdražení o 50 procent,“ říká generální ředitel Seznamu v rozhovoru pro DigiZone.cz.

Doba čtení: 18 minut

Martin Veselovský: DVTV je od začátku tak trochu punková záležitost

„Máme víc ohlasů na vysílání než v době, kdy jsem dělal Události, komentáře,“ popisuje moderátor Martin Veselovský pro DigiZone.cz první půlrok internetové televize DVTV

16. 12. 2014 0:00
Doba čtení: 19 minut

Láďa Hruška: S Babicou se respektujeme, na Pohlreicha nemám. Nejsem kuchař

Jeho kuchařka bude letos v Česku nejčastěji nadělovanou knihou pod stromečkem. Jeho televizní recepty sledují miliony lidí. Má ale i řadu odpůrců. S Láďou Hruškou o pozadí projektu „Levně a chutně“.

Doba čtení: 15 minut

Michal Šrajer (Inmite): V Avastu si zvykáme na to, že máme šéfa

Necelá čtyřicítka lidí z Inmite už v novém působišti mění i způsob práce. Namísto projektů pro velké klienty se začnou zaměřovat na aplikace pro běžné uživatele.

Doba čtení: 5 minut

Právník Ondřej Preuss: Kauza TV4You se může táhnout léta, v Británii obdobnou při vyhrály televize

Čas ale může hrát ve prospěch TV4You, říká advokát Ondřej Preuss z advokátní kanceláře Jasanská & Co. v rozhovoru pro DigiZone.cz

2. 12. 2014 0:00
Doba čtení: 24 minut

Michal Truban (WebSupport): Prezident je bývalý podnikatel a chápe, co potřebujeme

Hostingová firma Michala Trubana je jedním ze základních kamenů slovenské startupové scény. Ta se od té české liší jen v detailech – které ale mohou být rozhodující.

Doba čtení: 7 minut

Petr Jelínek: Prima příští rok spojí prodej reklamy v televizi, rádiu, tisku a na internetu

Primácké mediazastupitelství Media Club plánuje společný reklamní produkt s portálem Seznam.cz. Přinášíme přepis prezentace jeho obchodní politiky pro rok 2015.

25. 11. 2014 0:00
Doba čtení: 17 minut

Jan Mühlfeit (Microsoft): Microsoft potřebuje novou silnou vizi

Jan Mühlfeit se z marketingu přes pozici šéfa české pobočky stal styčným důstojníkem Microsoftu pro jednání se státy, Unií nebo velkými firmami v Evropě. Teď končí.

Doba čtení: 7 minut